New York, America 2015, 20 Septembrie
Au trecut 7 ani de la nunta matusii Berenice si de la intalnirea Evelinei cu Adonis, baiatul care nu credea in dragoste. Părintii Evelinei lucrau la hotelul cumnatului lor, si locuiau intr-o casa draguta cu patru dormitoare, unul pentru cei doi parinti, unul al Evelinei, unul al lui Ramon ( fratele mai mare al Evelinei ) si unul pentru musafiri , o sufragerie uriasa in care erau afisate toate diplomele si medaliile lui Eve si Ramon , o baie si o bucătărie foarte mare unde facea Eve experimente nestiute de nimeni. Eve statea intinsa pe canapea privind poza facuta cu Adonis la nunta.
,, Acum am 20 de ani si ma pregatesc sa merg la facultatea de Arte Culinare in toamna. Imi doresc sa imi deschid un restaurant si sa servesc cat mai multe feluri de mâncare. O sa fie greu sa invat sa gatesc atat de bine dar ma voi strădui de aceea inca profit de ultimile 10 zile din vacanta.
Au trecut deja 7 ani, oare o sa il mai pot vedea vreodata ? Oare s-a schimbat sau a ramas la fel de rece precum il stiam eu ? Nu ii pot intelege motivul pentru care nu credea in dragoste. Oamenii devin insensibili cu un anumit motiv. Oricum nu trebuie sa imi fie mila de el sau sa il compatimesc. Un asa baiat probabil va ramane singur pentru toata viata daca nu vrea sa-si schimbe comportamentul.''
Mobilul lui Eveline suna.
- Hei, Matias ce faci ? Am auzit de la mama ca ne faceti o vizită, tu si familia ta, e adevarat ?
- Da, Eve ! Ne-am gandit sa va facem o vizită. De fapt am venit in aceasta perioada deoarece peste câteva zile va fii ziua celui mai bun prieten al meu . Nu-i asa ca am prins un moment bun pentru a-mi vedea verisoara ?
-Da, ai dreptate ! Abia astept sa te revăd, iti voi pregati o masa regala cand vei venii.
-Ai grija Eve, asta imi suna a promisiune. Sa nu uiti ! Hai ca te las, imi pregatesc bagajul. Ne vedem peste doua zile. Mai vorbim.
- Ok , calatorie placuta. Pa!
-Pa !!!
Au trecut 2 zile de cand Eve a vorbit cu Matias. Acesta trebuia sa ajunga din clipa în clipa impreuna cu familia lui. Mâncarea era pregătită si asezata pe masa bogata cu tot felul de bunatati. Totul era pregatit numai musafirii lipseau, cand deodată suna soneria !!! Eve striga entuziasmată :
- Mamă, tată, au venit !!!
Domnul Park le-a deschis usa intampinandu-i cu un zâmbet larg pe fata :
- Hei , ce mai faceti ? Stati sa va ajut cu bagajele. Intrati, intrati !!!
- O, multumesc mult ! Spune unchiul Haryson intrând în casa si asezandu-se pe primul fotoliu pe care la vazut.
-Buna,Miranda ! Simte-te ca acasa! Ne-a fost foarte dor de voi de cand nu v-am mai vazut. Avem atatea sa povestim, nu-i asa???
- Desigur Vanesa! Aceste prajituri sunt foarte gustoase! Eve, tu le-ai facut?
- Vad ca te-ai tinut de promisiune ,Eve ! Spune Matias bucuros de acele prajituri.
-Matias are dreptate matusa Miranda, eu le-am facut special pentru voi. Stiti ca imi doresc sa imi deschis un restaurant, nu-i asa ?
-Normal ca stim, sper sa avem reducere cand venim acolo ! Zise unchiul Haryson facand cu ochiul catre sotia lui.
- Dragule, cum poti sa spui asa ceva? Noi ar trebui sa fim cei care sa comande cat mai mult pentru ca Eve sa stranga cat mai multi bani.
Seara aceea a fost una speciala pentru cei din famia Park. Dupa ce au mancat si au povestit timp de vreo 2 ore s-au culcat deoarece ziua urmatoare aveau multe planuri impreuna.
Dimineata.
- Buna dimineata tuturor, spune Evelin. V-am pregatit micul dejun.
- Dragut din partea ta Eve. Matias, ai cea mai draguta verisoara din lume.
-Stiu mama !
Dupa micul dejun, toti s-au pregatit pentru a avea o zi plina de distractii alaturi de cei dragi.
- Copii am o idee. Ce-ar fi sa mergem toti sa ne plimbam cu bicicletele ? spuse matusa Miranda
-Este o idee foarte buna! Putem inchiria biciclete din Parcul Central. Nu este prea departe de noi.
Au plecat cu totii pentru a lua bicicletele, apoi s-au intrecut prin tot parcul. Dupa cateva ore de pedalat s-au oprit la o cofetarie . Acolo fiecare si-a comandat cate o prajitura apoi au inceput discutiile:
- Mama, stii ca maine este ziua de nastere a prietenului meu ! zise Matias. As vrea sa merg in seara asta sa ii caut un cadou. Nu ne-am mai vazut de mult timp si vreau sa ii cumpar ceva special.
- Este in regula Matias, poti sa te duci. Dar cred ca Eve ar putea sa te ajute. Ea e fata , s-ar putea sa iti dea cateva sfaturi.
-Ok atunci. Hai Eve ! Pofta buna in continuare !!!
Eve si Matias au intrat intr-un mall pentru a gasi cadoul perfect.
-Si spune-mi Matias, prietenul asta al tau ce gusturi are ?
-Pai pot spune ca are niste gusturi mai sofisticate.
- Hmm, ce spui de un ceas ? Probabil o sa ii placa.
- Da hai sa ne uitam de unul.
Matias pov.
,, Am gasit un ceas inchis la culoare si nu foarte scump. Ma bucur ca a venit si Eve cu mine, este cea mai tare vara din lume. Fara ea probabil nu stiu ce m-as fii facut ! "
Cei doi se pregateau sa iasa din mall, cand de odata o voce familiara il striga pe Matias :
- Tu esti, Matias ? spuse cineva din spatele .
Matias se intoarse, uimit, si il lua in brate pe acel tip, spunandu-i :
- Hei Adonis, ce faci aici ?
-Ce fac eu aici? Ce faci tu aici, in New York?
- Stii, dintr-o intamplare este ziua celui mai bun prieten al meu maine, si ma gandeam sa ii fac o surpriza.
- Mersi mult amice, ma bucur ca esti aici, dar... Ea cine este? Cumva iubita ta?
- Da de unde ? As fii vrut sa am o asa fata speciala drept iubita mea. Dar nu, ea este verisoara mea, Eve !
- Incantat de cunistinta, Eve ! Eu sunt Adonis, cel mai bun prieten al verisorului tau.
-Si eu sunt incantata de cunostinta Adonis !!!
-Ok , Matias atunci ne vedem maine, ma asteapta parintii in masina.
-In regula ! Pa...
CITEȘTI
La fel ca primul fulg...
RomanceOare sa fie adevarat ? Sa fie el ?Dar nu, nu poate !!! Viata sa ne fii adus si nou impreuna ? Cel care nu crede in iubire, care crede că dragostea o intalnesti doar in filme sa ajunca pana la urma sa isi schimbe parerea ???