Liam'ın evine girdiğimizde etraf oldukça yabancı gelmişti. Harry ve Niall'ın evini görmüştüm ve Liam'ın dekoru onlara kıyasla biraz daha olgundu. Kahverengi deri koltuklar, onlara uyumlu sehpa, oda büyüklüğüne göre televizyon, kahverengi vitrini süsleyen kahverengi süs eşyaları... Burası daha çok bir iş adamının ofisine benziyordu. Çocuklar Niall'ın koltuğa oturmasına yardım ederken ben etrafı inceliyordum. Liam kolumu dürttü.
"Evimi beğendin mi Angel?" O da benimle birlikte evinden gurur duyar bir biçimde etrafa bakındı. Dekore etmek zamanını almış olmalıydı.
"Evet, beğendim. Daha çok bir ofise benziyor ama beğendim." dedim sırıtarak.
"Beğenmene sevindim çünkü anlaşılan bir süre boyunca burada kalacaksın." Kafamı Liam'a çevirdim ve hafifçe kaşlarımı oynattım. Liam kaşlarını çattı ve çocuklara döndü.
"Biz Angela ile içecek bir şeyler getirelim." dedi ve bana hafifçe destek olup mutfağa getirdi. Mutfak biraz büyüktü ve borda renk ile döşenmişti. Liam beni mutfaktaki sandalyeye oturttu.
"Sorun ne Angela?" dedi dolaptan kola çıkartırken.
"Hiçbir şey. Sadece hastanedeyken söyleme fırsatım olmadı ama kendi evimde kalmalıyım. Buraya geleli 2 gün bile olmadı ama şimdiden birilerinin evinde kalmaya başladım. Bu kişi idolüm olsa bile. Ciddiyim, annem Niall ile aynı evde kaldığımı öğrense beni doğrayıp ibretlik olsun diye kilise kapısına asar." Liam son söylediğime güldü ve kolayı bardaklara doldurmaya başladı.
"Angela ayağında alçı var ve sen alçıya Niall kadar alışkın değilsin. Evde tek başına yapabilir misin bilmiyorum ama bunu ailene söylersek sorun etmeyeceklerine eminim." dedi. Kararsızlıkla ona baktım. Kalmayı aşırı çok istiyordum Ama kalmamam gerektiğini de biliyordum.
"Hayır, gerçekten gitmeliyim. Zaten alçım çıkar çıkmaz iş arayacağım. Çok istesem de her gün boş boş oturamam veya her gün Niall'ın peşinde dolanıp golf sahalarında kendimi harap edemem." Dedim sıkıntıyla. Uygun bir kafede çalışabileceğimi düşünüyordum. Sorun para kazanmak değildi -tabi o da var ama o detaylardan- asıl sorun boş oturmamaktı. Gerçekten de her gün 10 sezonluk bir dizi bitirip,.golf sahalarında Niall'ın peşinde dolanamazdım. Ayrıca Liam'ın evinde kalmam hayranlar için pek hoş olmazdı ha?
"Dediğim gibi sen bilirsin. Ve endişelerini de anlıyorum ama sakin ol, tamam mı? Niall gitmeni istemeyecektir, bu yüzden yarım saat kadar sonra Niall uyurken gitmen gerekiyor. En azından laf atamaz."
"Peki." Dedim onaylayarak. Liam birkaç şey daha hazırladı ve tepsiyi alıp içeriye götürdü, ben de arkasından gittim. Ama ne yazık ki biz salona geri döndüğümüzde Niall çoktan golf izlemeye başlamıştı bile.
"Niall kapat şunu." Dedi Louis yüzünü buruşturarak. Niall olumsuz anlamda kafasını salladı.
"Gelsene Angela." Diye de seslendi koltuğa vurup yanına oturmamı işaret ederken. Dediğini yapıp oturdum ve Niall kolunu omzuma attı.
"Niall..." diye seslendim, uykumun geldiğini söyleyecektim ama işaret parmağını dudağıma koyup beni susturdu.
"Sus Angela, golf izliyorum." Gözlerimi devirdim. Yarım saat kadar salonda Niall hiçbirimizi konuşturmadan golf izledi ve sonra Liam'ın sert talimatıyla kalkıp uyumak için yukarda, kendisine ayrılmış odaya çıktı. Merdivenlerden çıkarken Louis ve Liam yardım etti ve merdivenin tepesindeyken Niall benimde gelmemi söyleyerek bağırdı. Harry de benim koluma girdi ve komik olmayan tak tak şakalarından yapmaya başladı. Merdivenleri bitirdiğimizde Niall'ın bizi böyle görmemesi için esprisine tepki verir gibi Harry'i kolumdan iterek ayırdım. Ben Niall'ın peşindrn odasına gidecekken Harry kolumu tuttu ve Niall ile çocukların odaya girmesini bekledi. Sonra da kulağıma eğildi.
"En iyi arkadaş Angie." Diye fısıldadıktan sonra yanağımı öptü ve merdivenden aşağı indi. Ben olayın şokundayken Niall ikinci kez bana seslendi ve ben odaya girdim. Louis ve Liam'da odadan çıkıp kapıyı kapattılar. Niall kolunu uzattı.
"Gel beraber uyuyalım." Dedi. Gözlerimi devirip ellerimi belime koydum.
"Seninle kaldığımı öğrenince annem ikimizi de sikecek."
"Sen söylemezsen öğrenmez." dedi Niall göz kırpıp. Koluna vurdum ve acımış gibi şakadan bir inilti sesi çıkardı. Ona sırıtıp dil çıkardım ve Niall uyuyana kadar ona sıkıca sarıldım. Uyuduğunda ise kalktım ve zorluklarla merdivenden inip çocuklara gittiğimi söyledim. Harry beni evime bırakmak için çok ısrar etmiş olsa da Liam izin vermeyip beni evime kadar bıraktı. Teşekkür ettikten sonra arabadan indim ve Niall'a sarıldığımı hayal ederek yastığıma sarılıp uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Whatsapp (Niall Horan)
FanfictionBen: Ve Angela (02.45) Ben: Sana şimdiden ufak bir uyarı (02.45) Ben: Seni yanımda tutacağım yani umarım kalbin yeteri kadar güçlüdür (02.45) *~Tüm hakları @begum_yilmazh hesabına aittir. Başka bir sitede veya hesapta görenler bana haber versin lütf...