~1~

4 0 0
                                    

5 uur eerder
Pov Do

Ik kwam binnen en riep vrolijk hoi. Er kwam geen reactie. Ik liep naar de keuken en schonk wat drinken in. Ik wilde net naar de woonkamer gaan toen ik iets hoorde. Ik liep naar de studeerkamer. Niks. Badkamer. Waarom al die natte handdoeken. En van wie is die BH. Ik sloop naar de slaapkamer. Ik trok de deur zachtjes open en sloeg mijn hand voor mijn mond. Ik liep naar binnen en kuchte. Ze keken om. 'Je gaat eraan!' schreeuwde ik. Hij zuchte en bleef door rijden. Ik was woest ik sloeg hem. Hij keek op en bleef door gaan. Het meisje keek hem aan van stop nu. Hij ging van haar af en ze liep weg en pakte alles bij een. 'Waar slaat dit op' zei Rafeal rustig. 'Waar dit op slaat, je neukt met een andere. Hallo aarde aan jouw. Je bent niet goed wijs!' Ik stampte boos het huis uit. Ik moest even weg. Misschien kon ik het dan bijleggen. Ik deed de deur dicht en botste tegen iemand op. De papieren van hem vielen op de grond. 'Sorry, mijn schul. Ik keek niet goed rond.' zei ik. Toen ik op keek zag een knappe gast.' Uhm hoi.' WAKEUP CALL je hebt net ruzie gehad. Oke verman je help hem. 'Kan ik je een bakie aan bieden om het goed te maken?' De jongen knikte en volgde me. Spraakzaam. Bij de Starbucks bestelde ik 2 latte's caramel. En toen begon ons gesprek.
Pov Niall Horan
Wauw. Ze is knap. Ik kreeg geen woorden over mijn lippen. Ze vroeg of ik koffie wilde. Ik kinkte maar. Ze bestelde zelfs koffie voor me. Ik moest maar is iets gaan zeggen. Ik stamelde wat iets net hoi ofzo. Wat ik zei weet ik niet, maar ik zei wat. Wauw. Dit had ik nooiy achter me gezocht. Ze wist niet wie ik was. Wat een pruik en gekleurde lenzen wel niet konden doen. Anders was ze vast gaan gillen. Hoe oud was ze eigenlijk? Wat was haar naam? Waarom was ze zo boos? Duizendd vragen spookte doot mijn hoofd en toen brak ze het ijs met ' Wat is je naam eigenlijk?' Ik kuchte. Shitt denk denk verzin iets oke daar gaan we: 'James, James Leroy.' uhm oke was ik een kakker. Ze knikte en zei 'Do, Do Dupoint.' Zr glimlachte wat een pracht. 'Leeftijd?' Ze keek me vraagend aan. '22, jij?' '19' Wow ik dacht ouder, maar zei dat niet hardop. ' Mag ik vragen waarom je zo boos was?' Ze schude haar hoofd en haar lokken danste en het licht weer kaatste. Wat deed mijn hoofd met me normaal was ik zo nuchter en kon geen enkel meisje me krijgen. Oke breathe guy come on! ' Mijn vriend lag met een ander in bed.' Ik zag de tranen in haar ogen staan en begon er niet meer over. Ik haalde snel een papiertje uit mijn zak en schreef mijn nummet op. ' Sorry ik moet echt gaan, maar bel me alsjeblieft.' Ze knikte. Ik stond op en ren loopte weg. Ik was al een halfuur te laat.
-
Hey guys!!
Dit is eii mn 2de verhaal, maar had soort van writersblock daar. Sooo started again. Lees, deel, like, reageer!

x Emy

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Dec 16, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

GoneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu