Umbra Dubla

27 0 1
                                    

Buna sunt Alberta si sunt o tocilara .Uni spun ca tocilari se tem de orice,eii uite ca eu nu sunt la fel,si nu  spun ca nu ma tem de nimic,si din contra  am un nou teamat ,si este cam ciudat sau naspa sa-ti fie frica de(.........)umbra ta,,deci mi-e frica de umbra mea.

Prezentarea mea 

 Ma numesc Skarlett Alberta,am 16 ani si jumatate,am ochi caprui ,am parul vopsit la varfuri in blond,(chiar daca sunt o tocilare nu  e ca tocilari nu au voie sa se vopseasca asai),imi place sa gatesc, doar dulciuri .

Vestimentatia mea de acum 4 zile

Astazi am decis sa ma imbrac intr-o pereche de blugi patati si rupti in unele parti (nu se zice ca tocilari nu am voie sa se imbrace in moda care se imbraca si ceilalti.),asortez cu o bluza subtire ,si cu o pereche de convers albastri.Parul il las desprins si il ondulez putin, si imi i-au o geaca mulata pe corp.

Asa deci sa va spun de unde a pornit acest teamat .Acum 4 zile cum am si prezentat vestimentatia mea de acum 4 zile,asa in-fine ,m-am dus cu colegele mele in oras,bun totul a fost bine pana aici ne-am despartit ca sa merg em fie-care acasa.Pe la jumate de drum am simtit ca ma urmareste cineva am auzit pasi.M-am intors si nu era nimeni si nimic,am mers mai departe dinou acelasi simnt ,m-am intors nimic,mai aveam 5 casi si ajungeam acasa ,am facut un pas si alaturi de mine era o paadure ,care de cand eram mica o vizitam in fiecare saptamana,si ce credeti ca am vazut ... am vazut un fel de creatura far fata,iar cum se reflecta lumina de la stalp ukmbra mea era in spate era alaturi de alta umbra am inceput sa fug.Ajunsa acasa am intrat in camera plangand ,pana cand am adormit.

.....................................................................................................................     

Buna imi pare rau ca nu am scris putin si im pare rau de greselile de orografie si imi i-a mult sa fac editare,nu stiu s-a schimbat ceva la el.

Poop  :*







Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 27, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Creatura din umbreUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum