Medyada piremsesimiz Eylül var.
Sabah alarmimin igrenc sesiyle uyandim.Malesef beni uyandirabilecek ne bi annem ne de babam var.Onlari iki yil once trafik kazasinda kaybettim.Odamin kapisi birden acilinca dikkatimi oraya verdim.Gelen Eceydi.Ece... dostum,ailem,arkadasim.Kisaca
su hayattaki tek varligim.O da ailesini cok kucukken kaybetmis.
Simdi de ailemden bana kalan bu evde beraber yasiyoruz.Ecenin neden agliyosun demesiyle ellerimi gozaltlarima goturdum gercekten agliyodum.Eceyi daha fazla meraklandirmamak icin
-Annemle babam aklima geldi
-Kuzum benim uzuldugunu biliyorum bende cok uzuluyorum ama inan bana onlar bizim uzulmezi hic istemezdi.O yuzden simdi kalkip yuzunu yikiyosun ve uzerini giyiyosun senin yuzunden okula ilk gunden gec kalcaz be dedi.
Ben ona gulerken o coktan cikmisti bile.Yataktan kalkip elimi ve yuzumu yikadim.Simdi sira giyicegim kiyafetlerdeydi.
Okulun ilk gunu oldugu icin serbest gidicektim.Dolaptan siyah bi tayt alip giydim.Uzerime de beyaz gobekte biten bi yarim kol tisort giydim.Bu aralar havalari nasil olucagi belli olmuyodu.O yuzden siyah deri ceketimi de uzerime giydim.Saclarimida duzlestirip at kuyrugu yaptim.İyi olmustum.Normalde makyaj yapmayi sevmezdim ama bugun yapasim vardi.Hemen siyah bi eilenier ve rimel surdum.Dudagima da hafif pembe bi ruj surdum.İste hazirdim.Yatagin kenarindaki siyah lacoste cantami aldim ve asagi indim.Ece beni merdivenlerin basinda bekliyodu.
-Sonunda be Eylul senin yuzunden gec kalcaz
-Eeee hep siz mi bekletceksiniz Ece Hanim
Bu dedigime ikimizde kikirdadik.Ayakkabiliktan supralarimi alip giydim.Ece de supra giymisti.Simdi tam ikiz gibiydik.Kapiyi kapatip disari ciktik kahvaltiyi okulda yapicaktik.Okula dogru ilerlerken ece konusmaya basladi
-kanka edebiyat hocasi degimis
-offf yaaa edebiyat dersini sevmem ama Ali hocayi cok seviyodum.
-napcan kanka bosver
Biz boyle sohbete dalmisken
okulun onune coktan gelmistik.
Okul muduru her zamanki gibi konusma yapiyodu ve yine kimse dinlemiyodu.Tabiki bizde dinlemiycektik.
-Kanka su gelen Aras degilmi
-off yaaa gercekten o. Hic isim yoktu ya bide bununla ugrasiyim.
Siz simdi Arasin kim oldugunu merak ediyosunuz.Arasi kisaca ozetlemek gerekirse manyagin teki.Gecen seneden beri benim pesimde.Aslinda yakisikli cocuk ama fazlasiyla egolu bi tip ve benim boylelerle isim olmaz
Zaten benimle de teklifini kabul etmedigim icin ugrasiyo.Gururuna yediremiyo beyefendi.Neyse okulun ilk gununden kafami bunlarla bulandirmiycam.Sonunda bizim mudur konusmayi bitirince siniflarimiza gitmeye basladik.
-Eylul kanka ya benim cok uykum var sen kantinden iki kahve alir misin ?
-Tabi Ece askim sen gec sinifa ben alip geliyom dedikten sonra Ece beni opup sinifa dogru kosmaya basladi.Yemin ederim deli bu kiz.Ama bu deli benim en iyi arkadasim.Bunlari dusunerek kantine geldim.
-Ahmet amca bana iki sade kahve versene
-Ooo hosgeldin Eylul kizim iki dakka bekle su kaynasin hemen veriyorum kahveni dedikten sonra beklemeye basladim.İnsallah ilk derse gec kalmazdim.Ahmet amcanin kahveler hazir demesiyle tesekkur edip kahveleri aldim ve sinifa cikmaya basladim.
Ders baslayali iki dakika olmustu.Kahveler elimde yukari cikmaya calisirken birinin carpmasiyla kahveler elimden dustu.Son dakika kendimi cektigim icin uzerime dokulmemisti.Ama bana carpan adama fazlasiyla snirlenmistim.Kafami kaldirdiginda yakisili sayilabilecek bi adam vardi ama benim ilgimi cekmemisti cunku ben sarisin severdim ama bu adam esmerdi.
-Ya kardedim onune baksana salak misin nesin ya senin yuzunden kahveler dokuldu ayakkabilarimda batti
-Bak sen sen benim kim oldugumu biliyo musun?
-Kim oldugunu bilmiyorum ama sakar bi salak oldugun kesin deyip hizlica lavoboya gittim. Lavoboda isimi hallettikten sonra hizlica sinifa gitmeye basladim. Derse on bes dakka gec kalmistim ama ilk gun oldugu icin bisey diyceklerini sanmiyodum. Kapinin onune geldigimde icerden ses geliyodu.Kapiyi calip iceri girdigimde gordugum kisiyle donakaldim.O manyak benim ogretmenim miydi ???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Öğretmenim
ЧиклитEylül ve Demir... Onlarınki imkansızdı, yanlıştı,yasaktı ama ortada aşk vardı.Varmışcasına buldukları ama yokmuşcasına yaşadıkları aşk Bakalim onlarin aski imkansizi yenebilecekmi???