slenderman bölüm 4

1.4K 127 9
                                    

Ertesi gün kate yatağından su içmek için kalktı. Mutfağa geldi suyunu doldurdu ve içti. Aniden camda slendermanı gördü. Hemen odasına koştu ve yorganın altına saklandı. Çok korkmuş bir şekilde saklandı. Az sonra anne ve babasının odasından bir çığlık ve silah sesi duyuldu. Kate sessizce ağlıyordu. Sonunda yorganın içinde nefes alamamaya başladı. Dışarı çıktığı anda onu gördü. Ve aniden uyandı. İlk işi anne ve babasının odasına gitmek oldu. ama orasında kabusundan pek farklı değildi. Ailesinin yanına oturdu ve ağladı. Ayrıca duvarda bir not buldu. Ve yazıda, sen ormana gelmez sen ben sana gelirim Yazıyordu. Kate acayip korktu. Sonra ailesinin öldüğünü ve bir canavarın peşinde olduğunu unutmak için televizyonda bir müzik kanalı bulup sesini son sese ayarladı. Bu sayede biraz eğlenebilirdi. Ama hiç öyle olmadı. Bunları unutmak çok zordu. Korkarak sabahı bekledi ve sabah olduğunda arkadaşlarını aradı. Hepsi de ağlayarak tamam hemen geliyoruz dediler. Kate'in evine geldiklerinde ise hepsinin gözünden kate'in başına ne geldiyse aynısının geldiği belliydi. Kate ağlıyarak arkadaşlar bu slenderman denen y aratıktan bir şekilde kurtulmamız lazım, dedi. Sonra gözyaşlarını silerek devam etti. Eğer bu y aratıktan kurtulamazsak bize daha çok acılar çektireceğe benziyor. Bu yüzden bir karar almalıyız...

Not: Arkadaşlar 1-2 gündür bölüm gelmediği için biraz uzun yazdım. Sizin için bu kadar uğraştım en azından bir beğenin.

SlendermanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin