Hiç bir insan resim yapmaktan sıkılmamalıydı.Çünkü resim insana kendini anlatır.Dağınık çizgiler sıkıntıyı,güzel çizgiler ise huzuru anlatır resim dilinde...
Saat 9.00'dan beri bişeyler karalıyordum.ve saat 12 olmuştu.Biraz kafamı dağıtmak için kafeye indim.Kafede bi kalabalık vardı.Millet yemek yemeğe bizim şirketin kafesine geliyor heralde.Önüme bir garson dikildi ve bana tip tip bakıyordu.İçimdeki ses"Ne bakıyon,ayı mı oynuyo"demek isteseydi.Ama Serkan sen akıllı bir patronsun.Garsonlarına kötü davranmamalısın.
-Pardon kime bakmıştınız?
-Kusura bakmayın efendim. Bişey alırmıydınız??
-Hmm.Makarna alırım yanınada bi coca cola gönder.
-Peki efendim
Karnım doymuştu.Odama çıkmıştım derin geldi.Bu ayki masraflar gelmişti.Bugün yeni bir ayakkabı tasarlamıştım.İki bu hafta Sonra lansman vardı.Şirket koşuşturma içindeydi ve mesailer çok uzundu.Bende çalışanların çok yorulduğunu biliyorum ve küçük jestler yapıyorum.Derin'in getirdiği belgeleri incelerken gözüm bişeye kaydı"GİDER=30.000"
-Çüşş
-Pardon efendim bişey mi dediniz?
-Yok da giderler biraz AŞIRI. fazla değilmi?!
-Efendim bu yaptığınız küçük süprizler yansıdı.
Adı üstünde KÜÇÜK de nasıl büyüdü.Benim şirketim yani olur böyle şeyler.
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum