50 000 dolárov
Toto číslo rezonovalo v mojej hlave celou cestou z nemocnice.Pri predstave toho čo sa stane ak tie peniaze nezozemiem sa mi do očí tlačili slzy.Umrie. Plakala som celou cestou do domu alebo ak sa to tak dalo nazvať.Chladné steny ktoré sa okolo vás pomaly sťahujú a vy nemôžete utiecť preč.Váš otec ktorý pije tak často že si aj prestavate jeho priezvisko písať za meno.Tak toto je môj domov.So sklonenou hlavou som kráčala po ulici striptérok.Pamätám si ako ma mama vždy varovala pred takýmito ľuďmi .Ale hlavne ženami.Nechápem ako sa môže niekto dobrovoľne predávať.Niekto sa s vami vyspí a potom vás nechá tak a ešte k tomu pred odchodom na vás hodí pár bankoviek.Už len pri tej predstave ma naplo a ja som ledva udržala obsah svojho žalúdka v mojom tele.Kracajuc som si nevšimla chlapa predomnou a narazila som doňho.Dezorientovane som zdvihla pohľad pred seba a hneď som sa začala ospravedlňovať."Prepáčte mrzí ma to ja som si vás nevšimla odpus te" vravela som rýchlo keď som zbadala starého muža so sedymi vlasmy obleceneho v drahom obleku.Platilo tu totižto že ak ste niekomu nesadli mohol vás na mieste zabiť."Oh nič sa nestalo slečna ale nabudúce dajte lepší pozor"povrdal mi milo a ja som sa cez neho pomaly presmykla ."Tá žena nemôže prísť pane ,dnes to bude bez zisku"pocula som povedať prísnym hlasom osobu stojacu za mojim chrbtom.Rýchlo som sa ponáhľala preč keď som si uvedomila kto to je."Slečna"skríkol hlas za mnoua ja som sa opatrne otočila. "Nechcete na dnes večer prácu?"spýtal sa starý pán a ja som bez zaváhania prikývla."Smiem sa spýtať o akú prácu sa jedná?"spýtala som sa s rešpektom v hlase.Veď predsa sú to chlapi.Dospelý."Zastupite jedno dievča v klube môjho syna"povedal mi pán a postrcil ma do predu keďže som sa držala dosť v zadu."A o aký klub sa jedná?"spýtala som sa zase.
"Môj syn má striptizovy klub".Len čo to dopovedal som zdvihla zrak na klub predomnou.Fialová tabuľa s nápisom klubu bola jediné osvetlene miesto na ulici.Klub s názvom LOLITA.Som späť a nový príbeh is here :-)
Ospravedlňujem sa za dosť divnu prvú časť ale všetci vieme aké sú začiatky ťažké.
Vaša angel.
YOU ARE READING
STRIPTÉRKA
RomanceMoja matka je veľmi ťažko chorá a jej operácia stojí nekontrolovateľné množstvo peňazí.Dlho som si hľadala prácu až som nakoniec skončila tu. Pred striptizovym klubom ktorý patrí 21 ročnému Harrymu Stylesovi. "Pomôž mi prosím"