Nam^_^woohyun: buldum
777wdsmhss777: neyi
Nam^_^woohyun: bana hangi konuda yalan söylediğini buldum
777wdsmhss777: oh öylemi peki hangi konuda yalan söylemişim sana?
Nam^_^woohyun: bizi tanımak konusunda bana yalan söyledin ilk başta bizi tanımıyomuş gibi davrandın bu benim ilgimi çekicek diye düşündün haklıydın ama bu yalanın ortaya çıkmasından korktun çünkü seni tekrar engelliycektim ve senle hiç bir zaman konuşmıycaktım yine haklıydın bu zaman boyunca senle konuşmak güzeldi cha eun sang bir daha görüşmemek üzere. Ve son olarak yalan en nefret ettiğim şeydir eun sang!
777wdsmhss777: woohyun (mesaj gönderilemedi)
777wdsmhss777: evet doğru sizi tanıyorum ve evet korktum benle konuşmamandan korktum bir daha bana mesaj atmamandan korktum ve hepsi başıma geldi seni kaybettim woohyun keşke bu yalanı söylemeseydim ben çok üzgünüm (mesaj gönderilemedi)
777wdsmhss777: ama umrumda değil senden vazgeçmiycem sana mesaj atmaya devam edicem (mesaj gönderilemedi)
777wdsmhss777: belki bir gün o engeli kaldırıp bana mesaj atarsın diye bekliycem woohyun çünkü seni seviyorum. (Mesaj gönderilemedi)
777wdsmhss777: mesajımı bekle woohyun yarın sana tekrar mesaj atıcam umarım engeli kaldırmış olursun (mesaj gönderilemedi)Telefonu yine ve yine elimden fırlattım ama bu sefer nefret dolu bir şekilde elimden fırlattım ağlıyodum delice ağlıyodum ailemden ayrılırken bile bu kadar ağlamamıştım. Sadece ağlamak istiyodum kendimden nefret ediyodum, bu yalanı söylediğim için kendimden nefret ediyodum.
Bölüm sonu umarım güzel bir bölüm olmuştur ^^ vote ve yorum yapmayı unutmayın (⌒▽⌒)