umm ćao?

2K 128 52
                                    

So, here we go again...

Moje ime je Lana i ovo je moja deveta random knjiga. Hej, približavamo se desetci, jeej ( uočite sarkazam ).

Ok, ja sam pomalo bolesna što se tiče objavljivanja i brisanja random knjiga. Zavisna sam.

Ne gledajte me tako, još uvek me smatraju normalnom.

Dakle imala sam tri knjige pune random gluposti ( ne računajući ovu ), tri knjige sa coverima, jednu ' story ideas ' i jednu sa savetima za početnike.

Mora da sam oborila rekord, ako uopšte postoji neki za ludake poput mene :').

S druge strane, nijednu svoju priču ovde nisam obrisala, niti planiram. Ali to je drugo. Prave priče se pišu, a random knjige, i ne baš.

Vidite, kada shvatite da su vaši coveri preglupi ( jer ih pravite preko telefona ) jednostavno izgubite želju da ih pravite. Inače, kad smo već kod covera, želim da zahvalim dragoj milatrifunovic jer mi je napravila ovaj ❤️ ( nijedna od nas dve ne voli knjigu TFIOS ali je slika kao slika bila preslatka. ).

Što se tiče brisanja ' Saveta za pisce ' to sam učinila pre oko mesec dana jer sam knjigu napisala dve - tri nedelje nakon što sam počela sa pisanjem LOL-a ( moje prve priče ) a mislila sam da sam pokupila svu pamet ovog sveta.

Sramota me je kada pomislim na to.

Story ideas sam obrisala iz dosade, kao i sve prethodne knjige sa random glupostima.

Dolazimo do pitanja: Zašto sam ponovo objavila ovo čudo?

Pa, za to moram da se zahvalim tea_story jer nakon što sam ugledala jedan cover koji je napravila za neku random knjigu, jednostavno sam morala i ja da imam jednu.

Osećam se užasno jer svaki put obrišem ovu knjigu, i želim da se to promeni, ali za to mi treba vaša pomoć.

Molim vas ostavljajte komentare kad god možete, tako znam da makar neko čita ovo.

I preporučite mi o čemu da pišem u sledećem delu!

Voli vas Lana ❤️

Mali dnevnikWhere stories live. Discover now