Σβησμένη φλόγα

203 25 2
                                    

Γερμανία

Ο Φάιρ προσπαθούσε να συγκρατήσει τα δάκρυά του. Στο τέλος αποφάσισε να τα αφήσει να φύγουν διότι είχε κάθε δικαίωμα να κλάψει. Το παιδί του, αυτό που τόσα χρόνια περίμενε να γίνει καλά πέθανε, το ίδιο και η γυναίκα του. Ο Φάιρ ήταν σχεδόν σίγουρος ότι ο Χανς έφταιγε... Ο Χανς τον είχε προειδοποιήσει όμως η οικογένεια είναι πάνω από όλα και ο Φάιρ είχε υποσχεθεί στον Γουός ότι θα τον βοηθούσε. Τώρα απλά πλήρωνε το τίμημα, ένα τίμημα που δεν μπορούσε να αντέξει.

Την ίδια στιγμή ο Σνόου και ο Γουός διάβαζαν στα κινητά τους το μήνυμα που τους είχε στείλει ο Φάιρ για την κηδεία της Έλερι και του παιδιού του.

Οικία Williams

Η Μάλια είχε ξαναρχίσει τις προπονήσεις με τον Ίθαν. Ο Ίθαν της είχε πει να κάνει εκατό κοιλιακούς. Η Μάλια είχε φτάσει στους πενήντα και δεν άντεχε άλλο.

Μάλια: Δεν αντέχω άλλο.

Ίθαν: Σκέψου ότι βασίζεται η ζωή του Κυριάκου σε αυτούς τους κοιλιακούς.

Η Μάλια σιγά σιγά άρχισε να βρίσκει δύναμη και μετά από λίγα λεπτά έφτασε στους εκατό.

Ίθαν: Έχω να σου κάνω μια πρόταση.

Μάλια: Αν δεν είναι γάμου δέχομαι.

Ίθαν: Στο Βέλγιο υπάρχει μια σχολή από την οποία θα οφεληθείς περισότερο από τις ατομικές προπονήσεις μαζί μου. Σκέφτηκα ότι τώρα που λείπει ο Κυριάκος και δεν έχεις κάτι καλύτερο να κάνεις θα μπορούσες να πας σε αυτό το σχολείο και πίστεψέ με όταν γυρίσεις θα είσαι αγνώριστη.

Μάλια: Θέλω λίγο χρόνο για να το σκεφτώ.

Ίθαν: Έχεις δυο βδομάδες να σκεφτείς. Αν δεν αποφασίσεις μέχρι τότε θα λήξει η περίοδος εγγραφών...

Γερμανία

Ο Σνόου και ο Γουός είχαν φτάσει στην εκκλησία που θα γινόταν η κηδεία. Περιμέναν τον Φάιρ αλλά αυτός δεν ερχόταν. Σιγά σιγά μαζεύτηκε αρκετός κόσμος και ξεκίνησε η κηδεία. Μετά από μία ώρα τελείωσε η κηδεία αλλά ο Φάιρ ακόμα να έρθει. Ο Σνόου τον πήρε τηλέφωνο αλλά δεν το σήκωσε. Ο Γούος είχε ένα ειδικό πρόγραμμα εντοπισμού κινητών στο κινητό του και γρήγορα βρήκε την περιοχή στην οποία βρισκόταν το κινητό του Φάιρ.

Οι δύο άντρες μπήκαν στο αμάξι και σε δέκα λεπτά βρισκόντουσαν στην λίμνη που τους είχε οδηγήσει το κινητό. Μόλις κατέβηκαν από το αμάξι πρόσεξαν ότι υπήρχε αστυνομία στην περιοχή. Οι δύο τους άρχισαν να τρέχουν προς τα εκεί. Μια γυναίκα που λογικά ήταν ιατροδικαστής τους πλησίασε και τους ρώτησε αν μπορούσαν να αναγνωρίσουν το πτώμα. Μόλις είδαν τα πορτοκαλί μαλλιά και οι δύο ήταν σίγουροι ότι το πτώμα ήταν ο Φάιρ. Η γυναίκα τους έκανε μερικές ερωτήσεις σχετικά με τον Φάιρ και μετά τους είπε ότι πιθανώς ο συγγενής τους είχε αυτοκτονήσει.

Ο Σνόου με βουρκωμένα μάτια εξήγησε στον Γουός ότι έπρεπε να φύγει γιατί είχε πτήση σε είκοσι λεπτά και να την έχανε μπορεί να προλάβαινε να τον βρει ο Χανς. Τα δυο αδέλφια αγκαλιάστηκαν και ο Σνόου έφυγε.

Ελλάδα

Ο Μενέλαος και ο Κυριάκος είχαν αρχίσει να τα πηγαίνουν καλά με τον θείο τους. Σιγά σιγά ανακάλυψαν ότι το σπίτι ήταν γεμάτο μυστικά που είχαν σχέση με τον θείο τους. Και όσο και αν τους έτρωγε η περιέργεια να τα μάθουν ήξεραν ότι ο θείος τους θα τους έλεγε ένα κομμάτι της ιστορίας μόνο μια φορά την εβδομάδα οπότε θα έπρεπε να κάνουν υπομονή.

Νέα Υόρκη

Η Άννια από τότε που είχε πάει με τα παιδιά Γερμανία είχε χάσει κάθε επαφή με τον Έρικ. Όμως αυτή ήταν η μέρα που ήταν γραφτό να συναντηθούνε. Η Άννια περπατούσε στους γεμάτους δρόμους της Νέας Υόρκης ακούγοντας μουσική με τα ακουστικά. Σε ένα στενό είδε τρία αγόρια. Τα δύο κοροιδεύαν το ένα και του πετούσαν πέτρες. Δεν πήρε πολύ ώρα στην Άννια για να καταλάβει ότι το θύμα ήταν ο Έρικ. Η Άννια τηλεμεταφέρθηκε πίσω από τα δύο ξένα αγόρια και μόλις αυτά γύρισαν το κεφάλι τους αυτή είχε εξαφανιστεί. Τα δύο αγόρια κοιτάχτηκαν και ρώτησαν ο ένας τον άλλο αν είχε νιώσει ότι κάποιος ήταν πίσω τους. Ύστερα η Άννια έκανε τα τζάμια της διπλανής πολυκατοικίας να σπάσουν και μόλις άκουσαν τον ήχο τα αγόρι τρομαγμένα το έβαλαν στα πόδια. Η Άννια μόλις τα αγόρια εξαφανίστηκαν τελείως πλησίασε τον Έρικ.

Έρικ: Αυτό που έκανες πριν ήταν...δεν ξέρω πως να το πω...ευχαριστώ πολύ...εννοώ πώς μπόρεσες να το κάνεις;...έχεις υπερδυνάμεις;...ευχαριστώ και πάλι...δεν ήξερα ότι...απορώ πως το έκανες...

Η Άννια χαμογέλασε.

Άννια: Σου το χρωστούσα.

Τα δυο παιδιά αγκαλιάστηκαν.

Έρικ: Νόμιζα ότι δεν ήθελες να κάνουμε παρέα.

Άννια: Πάντα ήθελα να κάνουμε παρέα. Απλά τελευταία έγιναν πολλά και έπρεπε να απομακρυνθώ. Μου έλειψες τόσο πολύ.

Έρικ: Εμένα να δεις.

Άννια: Γιατί σε ενοχλούσαν εκείνα τα αγόρια;

Έρικ: Αμερικάνοι με λευκή επιδερμίδα. Μας μισούνε χωρίς λόγο. Νομίζουν ότι είμαστε κατώτεροι ή δεν ξέρω ούτε εγώ τι.

Άννια: Παλιόπαιδα! Αν σε ξαναπειράξουν πάρε με τηλέφωνο και θα έρθω όσο πιο γρήγορα μπορώ.

Έρικ: Μάλιστα supergirl.

Άννια: Πάμε για ζεστή σοκολάτα στο Routte;

Έρικ: Φυσικά supergirl.




ΥπερδίδυμοιOnde histórias criam vida. Descubra agora