777wdsmhss777: hala engeli kaldırmadınmı? (Mesaj gönderilmedi)
777wdsmhss777: sanırım kaldırmamışsın (mesaj gönderilmedi)
777wdsmhss777: bu gün ne oldu biliyomusun? (Mesaj gönderilemedi)
777wdsmhss777: dışarı çıkmıştım o gün seni gördüğüm kafeye gittim ve ne gördüm tahmin et (mesaj gönderilmedi)
777wdsmhss777: seni gördüm yüzün asıktı sadece telefona bakıyodu ne oldu merak ettim sadece oturup seni izledim senin mutsuz olmana dayanamıyorum (mesaj gönderilmedi)
777wdsmhss777: biliyorum sadece bir kaç gündür mesajlaşıyoruz ama bana mesaj atmanı özledim (mesaj gönderilmedi)
777wdsmhss777: umarım engeli kaldırırsın woohyun seni seviyorum (mesaj gönderilmedi)
777wdsmhss777: ve tabiki sana mesaj atmaktan vazgeçmiycem (mesaj gönderilmedi)
777wdsmhss777: umarım hep gülümsersin woohyun sakın yüzünü asma (mesaj gönderilmedi)
777wdsmhss777: şu mesaj gönderilemedi yazısına sinir oluyorum ⊂( ̄(工) ̄)⊃ (mesaj gönderilemedi)
777wdsmhss777: lanet olsun parmağımı kestim acıyo ╥﹏╥ (mesaj gönderilemedi)
777wdsmhss777: hepsi mesaj gönderilmedi yazısının suçu senden nefret ediyorum mesaj gönderilmedi ( ̄(エ) ̄) (mesaj gönderilmedi)
777wdsmhss777: ash cidden nys sinirimi onun için bozamam (mesaj gönderilmedi)
777wdsmhss777: hayır sinirimi bozabilirim ash cidden her neyse (mesaj gönderilmedi)
777wdsmhss777: orangutan yazılı fare beyinli ahtapot suratlı ayı bunların hepsini mesaj gönderilmedi yazısına söylüyorum üstüne alınma ^^ (mesaj gönderilmedi)
777wdsmhss777: cidden kendimi salak gibi hissettim ajddk (mesaj gönderilmedi)
777wdsmhss777: her neyse sinirim daha fazla bozulmasın diye çıkıyorum seni seviyorum woohyun hoşçakal
(〜^∇^)〜 (mesaj gönderilmedi)Ve bölüm sonu. Evet biliyorum bu bölüm biraz garip oldu çünkü hmm çünkü bir çünküsü yok ahdkfk ehehehe ben kaçıyım o zaman vote ve yorum yapmayı unutmayın (*^_^)/