Deel1

1.1K 40 11
                                    

"pff nieuwe school, geen vrienden, niemand die je kent, nou wat leuk weer.."
snel ga ik weer even in douche en daarna trek ik mn strakke jeans gescheurd bij de knieen aan en een zwart donkerrode Kenzo shirt met daarbij een zwarte MKtas. Ik neem de Vespa van mn broer en daar aangekomen op school zie ik alle meiden al kijken. "ppf kijk die krullen van der dan zeker extenions" zegt 1 van die meiden. "je hoeft niet jaloers te zijn hoor💋" begin ik even en loop naar mn lokaal. "heey! ik ben Mo jij bent vast Yasminna ? ik moest je rondleiden" zegt hij met een knipoog. "Oh eh jaa hoi ik ben Yasminna". "Haha kom mee". Hij pakt mn hand sleurt me mee. "Nou ik hoop dat je de rondleiding leuk vond". "jawel hoor". "ehm ik had een vraagje Yasminna.. mag ik misschien je nummer ? je bent echt een mooi meisje mashallah". "oh eh dankjewel en jaa hoor 06********". En de bel gaat we zijn uit eindelijk denk ik nu. Ik pak de vespa van mn broer en ga naar huis. In mn ooghoek zie ik die hoertjes al kijken hahah wesh ze denken is fissa ofso. Aangekomen thuis hoor ik mn moeder "Salaam a zine!" roepen. "Salaam yemma". ik pak mn mobiel en zie een onbekend nummer.
m=mo y=yasminna

M: ewa zina x
Y: hee x
M: en vond je het een leuke school?
Y: jawel alleen wel kut geen vriende .-.
M:Kifesh hbdl je geen vrienden? ik ben je vriend toch a zine
Y: haha isgoed dan jij bent mijn vriend
M:😘
Y:😘
Y: maar eh ik spreek je morgen wel moet gaan byee
M: saff jo zina

Life off an moroccanWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu