Capitolul 1 . [ O decizie gresita poate costa fericirea unui suflet] Partea I

141 5 0
                                    

       

Suflete pierdute – Anime perdita

     Toti traim intr-o lume in care frumusetea , bucuria , puritatea pot fi distruse intr-o secunda . Unii avem parte de o viata mai frumoasa , insa altii nu au parte de ce si-au dorit . Fiecare avem un destin , care ne duce acolo unde ne este scris . Nimeni nu stie unde vom ajunge , cand si cum. Nici macar banii nu ne pot schimba acest destin . Putem sa avem o avere imensa , insa daca nu avem fericirea degeaba .

     Nu totul merge aşa cum vrem, cum visăm, cum ne dorim. Şi cine spune că e suficient să visezi, greşeşte. Uneori, visăm şi luptăm cu toată puterea noastră omenească şi mai mult de atât; şi în final totul se dovedeşte a fi în zadar. Nu pentru că nu am luptat suficient. Nu pentru că nu am visat suficient. Nu pentru că nu merităm. Pur şi simplu aşa e viaţa.

    Aceasta este povestea Giuliei . O poveste inspirata din realitate .

   In urma cu 15 ani .

Natasha : - Eu nu voi tine acest copil. Am doar 17 ani , nu vreau un copil . Vreau sa-mi traiesc viata . Nu vreau sa am un copil cu un drogat ca Giulio. Te rog Edmundo sa ma intelegi.

Edmundo : - Femeie tu esti nebuna. Copilul din pantecele tale va avea nevoie de o mama. Am o intreaga avere . Iti dau orice imi ceri, doar nu abandona copilul.

Natasha: - Nu sunt femeie . Intelege . Sunt un copil . Nu am nimic macar 18 ani . Ia zi-mi . Unde a acum Giulio ? Intr-un bar si se drogheaza . Nu , nu vreau o viata ca asta . Imi pare rau ca am asteptat atat de mult sa se schimbe el si acum nu mai pot avorta . Dupa ce nasc o sa dau fetita in adoptie si ma intorc in Rusia . Nu mai am ce cauta aici .

Edmundo : - Doar peste cadavrul meu , Natasha , doar peste cadavrul meu.

  Edmundo iese din salon trantind usa si se intoarce la restaurantul sau , unde il gaseste pe Giulio , fiul sau .

Edmundo : - Giulio , iar bei iar te droghezi . O sa ai un copil . Trebuie sa o convingi pe Natasha sa nu dea fetita in adoptie . Fata aia va suferi . Te rog copile fa ce e bine . Esti fiul meu si oricat de drogat ai fi , te iubesc , te rog nu fa ceva gresit si peste ani sa regreti .

Giulio : - Ce copil tata ? Am 20 de ani , am o viata inainte . Venind vorba de viata , am nevoie de bani .

Edmundo :- Daca nu te duci la spital si vorbesti cu Natasha nu vei mai primi niciun ban de la mine .

Giulio : Ce amuzant esti tata . Hai da banii aia mosule .

  Edmundo il plezneste .

Edmundo : - Iesi . Nu pot sa cred ca am un astfel de fiu .

Giulio : - Nu ies fara bani , ai inteles .

   Giulio sparge toate farfuriile si sticlele de pe rafturi . Edmundo cheama politia care vine si-l duce pe baiat la sectie .

     Peste 3 zile Natasha e pe cale sa nasca , iar Edmundo se duce sa-l scoata pe Giulio de la politie . Ajuns acolo :

Edmundo : - Sper ca s-a potolit fiul meu stand 3 zile la rece .

Politist : - Cum il cheama ?

Edmundo : - Giulio Juvaretti .

Politist : - Ahh el este baiatul dumneavoastra . Ei bine in decursul noptii a fugit . Am incercat sa-l gasim dar parca a intrat in pamant .

Edmundo : - Ce ? Cum asa ?

Politist: - Linistiti-va . Politia inca il cauta . Probabil se va intoarce acasa .

Edmundo : - Sa speram .

     Edmundo pleaca de la politie direct la spital unde Natasha este in sala de operatie si aduce pe lume o frumoasa fetita cu un viitor nu tocmai fericit . Asistenta iese cu fetita in brate .

Edmundo : Piccolina .

Asistenta : Dumneavoastra sunteti tatal ?

Edmundo : Nu , eu sunt bunicul .

Asistenta : Luati-o in brate.

Edmundo : Bambina . Ce mica si firava esti. Sper ca mama ta sa nu te lase .

Asistenta : Trebuie sa o ducem la mama sa pentru a o alapta.

Edmundo : Am inteles .

      Au trecut 4 zile, iar Edmundo se atasase de micuta . O vedea mai mult ca pe o fiica decat ca pe o nepoata . Giulio nu mai daduse niciun semn de viata .

    Cand a ajuns Edmundo la spital , Natasha avea bagajul facut si se pregatea sa plece .

Edmudo : Ce faci ? Unde pleci ? Unde e fetita ?

Natasha: Edmundo nu te preface ca nu stii . Iti amintesti acum o saptamana cand ti-am zis ca dupa ce nasc ma intorc in Rusia . Ei bine uite-ma . Fetita...Nu stiu , nu-mi pasa . Vreau sa am o viata noua si sa uit tot trecutul asta . Eu nu am copii . Adio Edmundo . Imi pare rau , esti un om bun , dar ai o jigodie de copil. Daca vei lua fetita , ei bine ai grija de ea.

    Natasha a plecat pe holul spitalului cu geamantanul in spate . Edmundo s-a asezat pe jos cu mainile pe cap auzind doar zgomotul produs de tocul Natashei .

Suflete pierdute Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum