VARNING DIRTY KAPITEL!!!!!!!!!!!!!
Jag satte mig vid skrivbordet för att sminka mig och började som vanligt med att applicera både foundation och concealer, inte mer om det för jag använder bara basen typ. Jag gick ner mot köket för att ta lite frukost men jag ändrade mig snabbt och gick mot hallen istället, jag bor helt ensam och har gjort det ett tag nu, allt bara för att mina föräldrar tyckte att jag knullade för mycket.
Jag tog min väska och gick ut ur min lägenhet, låste dörren och började gå mot min nya skola.
"Jag måste knulla tänkte jag medan jag med snabba steg gick mot min nya skola"
När jag kom fram till skolan var det fullt med folk och jag hittade snabbt en tjej som visade mig till mitt klassrum, jag stod utanför dörren i några minuter innan jag tog steget och öppnade dörren.
- Hej är det du som är Casey Jackson, frågade en kvinna som antagligen var min lärare
- Japp det är jag, svarade jag
- Var du snäll och gå och sätt dig bredvid Taylor, sa hon och pekade på en kille som satt ensam längst bak
Jag gick mot min bänk och satte mig bredvid honom, han såg ganska bra ut eller iallafall bättre än dom andra killarna i klassen.
- Tja jag är Taylor Caniff, sa han och vände sig mot mig
- Hej jag e Casey men kalla mig Cas, sa jag och fortsatte med att lyssna på läraren
- Så vill du ses efter skolan idag? Frågade han
- Ja visst kom du till mig jag bor ensam, svarade jag
Vi fortsatte prata tills lektionen var slut och för övrigt så gick dagen ganska snabbt, vi var på väg hem till mig när det började, Taylor la sin ena hand på min rumpa och klämde lite, jag fnittrade men fortsatte gå. Så fort jag hade lagt ner väskan i min hall så var han på mig.
Tryckte mig mot väggen och la hårda kyssar på min hals, jag stönade lätt men lät honom fortsätta. Våra kläder åkte av i ett svep och plötsligt stod vi i bara underkläder
- Nu är det min tur, sa jag och flinade mot honom
Jag puttade honom mot soffan och drog av hans kallingar, jävlar vilken stor kuk han hade, jag böjde mig ner och sög av honom samtidigt som jag runkade av honom.....
Jätteledsen för kort kapitel men klockan är 00.00 så jag måste sova nu, hade göött👋🏼
YOU ARE READING
Taylor Caniff fuckfic
RandomDenna handlar om 17 åriga Casey som precis har börjat i sin nya skola där badboyen Taylor Caniff går, både Casey och Taylor älskar att knulla, av en slump börjar dom i samma klass och blir snabbt förstående om att dom har ganska lika personligheter...