♡Chapter 25♡

183 11 0
                                    

♡Truth or Dare♡

*Semasa menonton tv*

Bomi: Yuju..awak nangis ke??

Yuju: aniya...mata saya masuk habuk aje ni kot..(Tipu)

Bomi: Awak jangan tipu saya lah Yuju..awak jangan lah sedih ...kalau awak sedih,saya and yang lain pun akan sedih..

Yuju: aniya...saya okay je..

Bomi: Yuju..saya tahu awak tipu saya sekarang..mungkin dengan orang lain awak boleh tipu tapi tak dengan saya..saya takkan tertipu..cuba awak cerita..awak kenapa Yuju..cuba awak luah mungkin saya dan yang lain boleh tolong..

Chanyeol: Ye lah Yuju..ceritalah kat kitorang..

Yuju: Bomi!!!(peluk Bomi)saya rindu omma saya..saya rindu Luhan!!saya rindu semua kenangan kita kat dlam rumah agam tu...!!!(raung Yuju)

Bomi: Yuju....awak jangan sedih..awak ad saya..awak ad omma saya..awak ad V..awak ad chingu2 awak yang selalu ada di belakang awak..awak beruntung sebab ramai yang sayang akan awak..

(Tanpa disedari omma Bomi tiba..)

Omma Bomi: Betul kata Bomi...Yuju perlu kuat...Ramai yang sayangkan Yuju..omma pun sayangkan Yuju..

Yuju: Gomawo omma..Bomi..

V: It's ok..There's one place we can find our beloved friend,Luhan..He's in our heart and he want us to believed each other..

Bomi: Betul cakap V tu..lagipun Yuju..awak janganlah sedih lagi..lagipun kita kan akan jadi adik-beradik angkat?sepatutnya kita happy bukannya sedih macam ni..

Yuju: Nae..

Baekhyun: Aunty..Bomi..Saya minta diri dulu ye..dah nak petang ni..nanti omma saya risau pulak..

Bomi: Nae..hati2 tau oppa..

Baekhyun: Nae Bomi...

V,Chanyeol,Jungkook,Sehun: Kami pun minta diri jugak..Gomawo aunty sebab bagi kitorang rehat,mandi and makan kat sini..kami semua sayang aunty..

Omma Bomi: Nae..cheonma..aunty pun sayang korang semua..hati2 tau..

Baekhyun,Chanyeol,V,Jungkook,Sehun: Nae..annyeong aunty..annyeong Bomi..annyeong Yuju..jumpa di sekolah esok..

Bomi: Nae..annyeong

V: Yuju..oppa balik dulu ye..jumpa kat sekolah esok..annyeong Yuju..

Yuju: Nae..annyeong oppa..annyeong guys..

♡To Be Continue♡

#Apakah yang akan terjadi??
#Jangan lupa baca Chapter 26
#Mianhae x best and pendek
#Fanfic by Dhia_Taehyung_Arts_Work

"Truth Or Dare??" [COMPLETE] Where stories live. Discover now