Hoofdstuk 3.

878 35 3
                                    

Hoofdstuk 3.

Toen we bij Liam’s huis waren en we de deur open deden keken we recht in het lachende gezicht van Jona, hij hield trots 3 dvd’s voor mijn gezicht “kijk eens welke dvd’s onze nieuwe vriend heeft” ik bekeek de Rocky dvd’s (Silvester Stallone) en begon toen te lachen, “dus… jij hebt in Liam’s spulletjes zitten neuzen hé…?” Jona keek beschaamd naar de grond en knikte toen “ah, kop op joh ! het maakt niet uit, kom, we gaan gezellig die Rocky dvd’s kijken” zei Liam en hij legde een hand op Jona’s schouder die alweer een grote glimlach op zijn gezicht had, ondertussen had ik Loki al losgemaakt van zijn riem en wat water en brokken in zijn voerbakje gedaan, ik gaf hem nog snel een aai over zijn kopje en liep toen naar de kamer, “waar is Liam ?” vroeg ik toen ik Jona zijn mond vol pizza zag proppen “dieos douoechmelen” ik keek Jona met een blik aan van gedraag je en pakte de pizza uit zijn handen “nu in normale taal…?” Jona slikte snel zijn laatste stukje door “hé dat lucht op… ik zei dat ie douchen is” ik knikte en legde toen het stuk pizza wat Jona op zijn bord had terug in de doos, ik pakte ook de andere doos en legde ze allebei op de ware verwarming “wat doe je?” vroeg hij verbaasd, ik keek hem aan “we zijn hier bij Liam te gast en jij gedraagt je als een wild dier… alsjeblieft gedraag je even ja..?” Jona keek me aan “sinds wanneer kan jou het schelen wat anderen van je vinden?" "sinds ik me probeer te gedragen bij vreemden, nouja vreemden… hij is zeg maar een nieuwe vriend.. als hij je beter leert kennen mag je je weer als een dier gaan gedragen…” Jona haalde zijn schouders op en zakte achterover in de bank “het gaat toch om de eerste indruk…?” mompelde hij nog, ik zag Liam de kamer binnenstappen en gaf Jona nog snel een por in zijn zij waardoor hij voorover boog, “wat is er met hem..?” vroeg Liam verbaasd “honger…” antwoorde ik kort terwijl ik Jona aankeek, hij bedoelde het goed maar soms kon hij zo vreselijk zijn… nahja… eigenlijk gewoon zoals een jongen hoort te zijn maar hij mag zich wel iets netter gaan gedragen bij anderen thuis… Liam grinnikte “waar zijn de pizza’s ?” “die heb ik op de verwarming gelegd, wachten totdat jij klaar was” Liam begon te lachen “dat had toch niet gehoeven, nu heeft Jona honger…” Jona stootte me aan en maakte zo’n ‘zie je nou wel’ gebaar/blik, ik schudde lachend met mijn hoofd en stond toen op “gewoon bij deel 1 beginnen?” ik keek de jongens aan met de dvd in mijn hand, ze knikten allebei, toen ik de dvd in de tv had gestopt en Liam met de afstandsbediening hem aan had gezet plofte ik lekker tussen de jongens in op de bank en hield de pizzadoos opschoot zodat ze er allebei makkelijk bij konden… “hier hou es vast” ik drukte de pizzadoos op Liam zijn schoot en stond op “moeten jullie ook wat drinken jongens ?” de jongens knikten “Liam, waar staat je drinken ?” “Kom, maar” hij stond op en liep met me naar de keuken.

Fight the pain. ~ Liam 1D FanFic.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu