"Shawn çık artık o lanet yerden, yoksa az sonra gidip ders notlarının üstüne işeyeceğim." Dedi Alice.
Her zaman ki tuvalet kavgalarından biri yaşanıyordu. İnsanın üç kardeşi olunca ve evde bir adet tuvalet olunca bu çok doğaldı.
Abimiz Shawn, ikizim Alice ki her ne kadar zıt olsakta bu ikiz olduğumuz teorisini değiştirmez, ben Rea, annem ve okulun fizik hocası Karen, tabi bir de babam var.
Shawn hiç durmadan çalışan bir çocuktu. Çocukluktan beri onu hiç bir zaman boş bulamazdınız. Alice'in deyimiyle ileri derecede inekti. Bana sorarsanız çalışmak gayet eğlenceliydi.
Alice, Shawn'un ve benim zıttımdı. Huyları, davranışları, düşünceleri her şey farklıydı. Ama bu onu o yapan özellikti. Farklı olmayı seviyordu ve bu onu o yapıyordu. Her gün Shawn ve Luke ile inekler diye dalga geçerdi. Her ne kadar Shawn 17, Alice 16 yaşında olsa da Alice her zaman eğlenceli ve alaycı olandı.
Luke ise çocukluk arkadaşımızdı. İki abisi, annesi ve babası ile yan evde oturuyorlardı. Her dakikasını bizim evde geçiriyordu. Ve bu nerdeyse 17 senedir devam ediyordu. Kimse ondan rahatsız değildi tabi Alice hariç. Küçükken Luke, Alice'e aşıktı ve o günden beri Alice, Luke'a gıcıktı. Bazen Luke ve Shawn için üzülürdüm. Çünkü her dakika başlarında olan bir Alice vardı.
Ben ise normal, sessiz bir tiptim. Ne Shawn gibi fazla çalışırdım, ne de Alice gibi hiç çalışmamazlık etmezdim. Her şeyin ortasıydım aslında. Yeteri kadar yapardım. Çok sinirli bir tip değildim ama şu zamana kadar en çok sinirlendiğim olay 7 yaşındayken, Alice'in yılbaşında Luke'un abisi Benjamin'e gidip 'Rea senden hoşlanıyor' demesiydi. Alice genelde bana bulaşmazdı, zaten bulaşsa karşılığını alırdı orası çok ayrı bir konu.
Beni bu kadar sakinleştiren ise komşumuzdu sanırım. Her ne kadar kulağa saçma gelsede, karşı cadde de yaşayan ve benden bir yaş büyük olan Taylor Caniff'e iki yıldır platonik olarak aşıktım. İki yıldır tek bir kelime bile konuşmamıştık ve bu biraz ezikçeydi. Her gün karşımda görüyordum ama konuşmuyordum. Ve Taylor'a olan duygularımı sadece Shawn biliyordu. Alice ile paylaşmaya vakit bulamıyordum. Çünkü okuldan gelince direk kütüphanede ki işime gidiyordum ve ordan da sanat okuluna. Eve döndüğümde akşam yemeğine başlamış oluyorlardı.İlginç olan ise Shawn'un hoşlandığı kız, Taylor'ın kız kardeşi Sasha'ydı. İki kardeş, iki kardeşe tutulmuştuk. Alice gizliden gizliye Shawn'un günlüğünü okuduğu için onun kimden hoşlandığını biliyordu ve Shawn bu yüzden Alice'in yaptıklarını anneme söyleyemiyordu. Komik ve acınası bir kardeşlikti. Ama ben genelde aralarında ki olaylara karışmazdım. Kendi halimde biri olmuştum her zaman, çocukluktan beri bu böyleydi.