Hoofdstuk 21.
ondertussen waren Geoff en Liam al aankomen lopen en gingen voor de ring staan, ik haalde diep adem en keek de ring rond, het is zolang geleden dat ik dit gedaan heb… toen luidde de bel, de man kwam op me afgestormd en ik probeerde zijn slag te ontwijken maar ik was te laat, ik kreeg een slag voor mijn hoofd en viel op de grond, snel krabbelde ik op en keek versuft om me heen ‘wow… misschien is het te lang geleden…’ mompelde ik, ik keek even achterom naar Liam, hij zette zijn handen voor zijn mond “focus ! kom op, doe het voor Jona !” die woorden wekten het vuur in mij op, ik dacht aan Jona en Liam, en aan iedereen die veel voor me betekende, ik dacht aan mijn vader over hoe boos hij me maakte, toen luidde de tweede bel, de man kwam op me af en ontweek hem snel, ik gaf hem een stoot in zijn zij en bij zijn benen, de man wankelde en viel op de grond, ik bleef bovenop hem zitten zodat hij 3 seconden stil zou liggen, het was nu 1-1 hetzelfde als bij Liam net “je kunt het lieverd ! voor Jona !” riep Geoff nu, ik keek naar de 2 personen, vader en zoon… dat maakte me zo gelukkig, dit keer dacht ik niet aan mijn woedde, dit keer dacht ik aan de mooie dingen, de leuke gesprekken en het lachen met Jona, aan de avond dat we met z’n drieën op de bank Rocky zaten te kijken, aan mijn eerste zoen met Liam en aan alle mooie momenten samen, nu weet ik waar ik voor vecht, de derde bel ging en de man keek me meedogenloos aan “je gaat eraan ! ik laat me niet vernederen door een kleine meid!” brulde hij, ik haalde die adem en keek hem aan “dan zou ik nu maar vast weggaan” snauwde ik terug en keek hem grijnzend aan, nu werd de man echt woest en bij de derde bel kwam hij als een wilde stier op me afgerend, ik deed rustig een stapje opzij en de man liep blind van woede tegen de hoek van de ring aan, ik draaide me om en liep rondjes door de ring “laat je nooit leiden door je woede” riep ik naar de man, misschien was het dom dat ik hem een aanwijzing gaf maar ik wilde een eerlijk gevecht, de man haalde diep adem en keek me verbaasd aan, hij schudde zijn hoofd en kwam al snel weer op me afgestormd, ik bukte en gaf de man een harde trap in zijn buik, hij viel voorover en zijn gezicht schuurde over de grond, ik ging bovenop hem liggen en de scheidsrechter telde tot 3, toen werd ik overeind geholpen en mijn hand werd in de lucht gehouden en toen er gevraagd werd om nog een uitdager kwam er gelukkig niemand meer naar voren, gelukkig… meer zou ik er ook niet aankunnen, Liam kwam het podium opgestormd en knuffelde mij, hij pakte met zijn handen mijn gezicht en duwde een kus op mijn mond en alsof dat nog niet genoeg was tilde hij me ook nog eens op en begon rondjes te draaien “Liam, wat doe je ?” vroeg ik lachend “ik wil iedereen laten zien dat deze geweldige meid van mij is” riep hij terug, ik begon nog harder te lachen en keek toen zoekend om me heen “waar.. waar is Geoff ? heb je met hem gepraat ?” Liam knikte, ik vertel je alles als we thuis zijn, fluisterde hij zachtjes, ik knikte en genoot nog even van het moment, helemaal toen ik een check van een half miljoen en een autosleutel in mijn handen gedrukt kreeg ! het was voor ons, voor Liam en mij..
JE LEEST
Fight the pain. ~ Liam 1D FanFic.
Fanfiction-Dutch Liam Payne FanFic. -Lots of Love -Fighting -Protecting -There's already a part 2 ! -Go and check it out ! -Have Fun ♥ ***Even over de cover ! ik vond hem op internet en hij past perfect bij mijn verhaal ! :) maar... is het toevallig de cover...