Zachránce

178 13 3
                                    

Annie se mi někam ztratila, takže jsem nevědela, kam mám vlastně jít. Plno lidí se tlačilo prosklenými dveřmi ven na terasu.

Šla jsem s nimi, abych se podívala, proč tam všichni jdou. Opřela jsem se o zábradlí a dívala se, jak po celé zahradě i okolo bazénu tancují holky a kluci a náramně se u tohi baví. "Nechceš něco k pití?" zeptal se mě Kai, který se najednou objevil vedle mě.

"Možná jo," usmála jsem se.

"Tak třeba Colu?"

"Nejsem proti," Kai odešel a za chvilku se vrátil i s kelímkem Coly. Než jsem stačila něco říct, odtáhla ho parta kluků zpátky do domu.

Zasmála jsem se představě Camille a Petera, kteří by jednak na takovou párty ani nešli a kdybych je k tomu přemluvila, tak by stáli přibití na místě a snažili se na sebe co nejméně upozorňovat. Vsadím se, že by chtěli splynout se stěnami v jejich blízkosti.

U zahradního domku jsem zahlédla Annie, jak se baví s nějakými holkami, které jednoznačně vypadaly, že každou chvíli do toho bazénu, který byl od nich tak deset metrů, skočí.

Mám za ní jít? říkala jsem si v duchu. Moc se mi tam popravdě nechtělo, kvůli těm holkám. Nakonec jsem se rozhodla, že za ní teda půjdu. Jelikož k zahradnímu domku neexistovala jiná cesta než kolem bazénu - vlastně existovala, ale přelézat zábradlí se mi nechtělo - pomalu jsem se s kelímkem v ruce snažila propléct mezi tou hromadou lidí.

Když jsem šla kolem party kluků, kteří se mezi sebou se smíchem postrkovali, jeden postrčil do svého kamaráda tolik, že naboural do mě a já spadla do bazénu.

O to, jak skončil kelímek s Colů jsem se vůbec nestarala, momentálně mě spíš zajímalo, jak se mám dostat z vody. Pálily mě oči, takže jsem ani nebyla schopná je lehce pootevřít, abych se podívala, kde je stupadlo a mohla po něm vylézt z vody.

Cítila jsem, jak vedle mě někdo dopadl do vody, chytil mě a vytáhl z vody ven. Když jsem byla alespoň trochu schopná vnímat dění kolem sebe, otevřela jsem oči a první, co jsem zaregistrovala, byl obličej kluka, který se nade mnou skláněl. Tak pěkného kluka jsem ještě nikdy neviděla. Měl blonďaté vlasy, ale řekla bych, že byly spíš vyšisované od slunce, zelené oči a podle výrazu vypadal, že má o mě starost. "Jsi v pořádku?" zeptal se, "doneste už sakra nějaký ty ručníky."

"Řekla bych, že jo, jen jsem trochu otřesená," až teprve teď mi došlo, že jsem úplně promočená. Bílá Annieina polovinka prosvítala tak, že neonové plavky pod ní zářily jakoby tam žádné bílé triko ani nebylo.

"Dobře, tak si ale na chvilku pojď sednout," nějaký kluk mu podal velkou modrou osušku, zachránce mi pomohl si sednout, zabalil mě do ní, vzal mě do náruče a odnesl na nejbližší lavičku. Během toho výhledu jsem zjistila, že nemá triko a ja se mu opírám o jeho vypracovanou hruď a jak na nás všichni zírají.

Zachránce mě posadil na lavičku a stále měl na tváři starostlivý výraz. "Opravdu jsi v pohodě? Nebolí tě něco?" jeho starost o mě mi docela lichotila.

"Ne, opravdu jsem v pohodě," pokusila jsem se usmát.

"Tak jo, kdybys něco potřevovala, tak hledej Christiana, jo?" usmál se.

"Ok, zachránče Christiane," pokusila jsem se zavtipkovat.

"A tvoje jméno?"

"Jsem Clare," odpověděla jsem. Christian se na mě usmál a odešel. Rozruch kolem mého pádu do bazénu utichl a já zhlubova vydechla. Protože dost velké teplo, vlasy mi začaly rychle kudrnatět. Podívala jsem se na svoje nohy, pak na bazén a měla jsem co dělat, abych se nezačala smát, moje žabky plavaly na hladině společně s kelímkem od Coly.

Annie si vedle mě přisedla a smála se. "Co je?" řekla jsem.

"Miles se strašně smál, když jsi tam spadla, byl se mnou u baru v zahradním domku. No a Chris tam pro tebe skočil jako nějaký superhrdina. Měla jsi to vidět," zavrtěla hlavou.

"Hahaha, strašně jsem se pobavila," zamračila jsem se.

"Promiň. Ale musím uznat, že některý holky se málem ukousaly závistí, protože se na Chrise snaží zapůsobit už dlouhou dobu a vůbec se jim nedaří a pak se tu objevíš ty a on tě nosí v náručí. To si přeje snad každá holka, která ho zná."

"A kdo je vlastně ten Christian?" zeptala jsem se, protože jsem byla docela zvědavá."

"Fotbalista a dokonalej člověk zároveň, ale to poznáš sama, věř mi."

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 31, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Never look back [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat