♡Truth or Dare♡
*Di dalam kelas 5 Angle*
Shin B: Guys...aku rasa macam nak muntah lah..
Umji: Waeyo Shin B???
Shin B: Aku rasa nak muntah bila tengok orang yang aku benci buat drama depan aku...
Eunha: Betul³..aku pun rasa nak muntah jugak..bluekk!!!(buat gaya nak muntah)
Sowon: Aku pun sama macam kau Shin B..
Umji: Haa???aku tak faham lah..kenapa korang semua nak muntah..demam ea???
(watak Umji ni mmg blur sikit..hehe)(Eunha sekeh kepala Umji)
Shin B: Eh Umji..kitorang demam ke kau yang demam??
Umji: Ha??aku demam(merasa dahinya) x panas pun..
Yerin: erm...kau ni Umji..spoil lah..
Umji: Kenapa??aku tak demam lah..
Eunha: Umji sayang..kita ckap tentang hal yg dekat kantin tadi la..kan diorang ni bersweet2 bagai nak rak tadi..
Sowon: Betul kata Eunha tu..
Shin B: Dahlah perampas..dia ingat dia tu cantik sangat ke??
Umji: Ouh..sebab tuh lah korang semua nak muntah...mianhae..lupa..kita tengok dia eh tadi??
Shin B: Kau ni..malas aku layan kau..Sowon kau tutup mulut si Umji ni..sebelum aku naik angin..
Yuju: Ehh Shin B..kau nak apa ha??apa yang kau tak puas hati dengan aku??
Shin B: Guys..dia marah I lah..dia tanya pulak I nak apa..dia ni masih tak faham or buat2 tak faham..
Eunha: Tu lah..Shin B..aku rasa dia buat2 tak faham kot..sama dengan kawan dia yang cerewet tu..
Yuju: Apa masalah kau Shin B??
Bomi: Apa masalah kau Eunha??
Shin B: Masalah aku ialah kau Yuju..
Yuju: Kau nak apa??
Shin B: Aku nak V oppa daripada kau..
Eunha: Aku nak Baekhyun oppa daripada kau miss cerewet..
(Tiba² V dan chingu2nya yg lain pun datang)
V: Aku tak nak pun dekat kau Shin B...kau jngan nak perasan sangat lah..aku tak cintakan kau pun..aku cuma cintakan Yuju sahaja..kau bukannya cita rasa aku..and for your information..bukan ke kau dah bertunang dengan Sehun??
Shin B: Hah??macam mana kau tahu semua ni??
Gfriend: Kau dah bertunang Shin B??kenapa tak bagitau kitorang??
V: Sbb dia malu nak ckap yang dia dha bertunang..
Shin B: You!!!! I mana bertunang lagi..I masih budak skolah kan..macam mana I boleh bertunang..You,I cintakan you V..kenapa you pilih yeoja macam dia ni..apa kurangnya I??
V: Suka hati aku lah..kau nak tau sbb apa aku suka dia??cintakan dia??sbb dia ad ciri2 wanita idaman aku..
Shin B: Habis tu I ??
V: Kau??xde apa..kau tau tak..dasar minah gedik..wei..sedar lah sikit diri tu..kau tak rasa ke macam kau ni perigi cari timba??tak malu ke??..kalau aku lah..dah lama aku sembam muka aku dalam mangkuk jamban...
(Shin B diam membisu dan tunduk mukanya kebawah..)
Baekhyun: For you Eunha..Aku tak nak kat kau lah..kau tu je yang perasan..dasar minah gedik dan minah perasan..sama dengan minah sebelah kau tu...tak tahu malu...
Eunha: Sampai hati you buat kat I macam ni..I cintakan u..
Baekhyun: Dah berambus kau dari sini..!!(halau Eunha)
Eunha: Sampai hati you!!!(menangis lalu pergi ke tandas)
V: Shin B!!!!kau buat apa tercegat lagi kat situ??ke kau nak aku sound lagi teruk dari yang tadi??nak ke???
(Shin B lari ke tandas bersama2 ahli Gfriend yg lain)
Yuju: Kenapa??kenapa dia benci sangat dekat Yuju??apa salah Yuju??dulu okay je..skarang??
V: Dah lah Yuju...jngan sedih lagi...Oppa akan selalu ad disisi Yuju..
Yuju: Gomawo oppa..
♡To Be Continue♡
#Apakah yang akan terjadi??
#Jangan lupa baca Chapter 28
#Jangan lupa vote ff ni ye my lovely readers..chu!!
#Mianhae x best and pendek
#Fanfic by Dhia_Taehyung_Arts_Work
YOU ARE READING
"Truth Or Dare??" [COMPLETE]
HororCome and read my ff... Cast : Kim Taehyung BTS as V Choi Yuna GFRIEND as Yuju Xi Luhan as Luhan Byun Baekhyun EXO as Baekhyun Yoon Bomi APINK as Bomi Park Chanyeol EXO as Chanyeol Jeon Jungkook BTS as Jungkook Oh Sehun EXO as EXO Hwang Eunbi GFRIEND...