karışık dünya

7 2 1
                                    

Ben insanı balona benzetirim balonlar nasıl şişer uçar ve patlarlar insanlarda aynı şekilde doğar büyür ve yaşlanıp ölürler.

2.bölüm

Dünya insanları çok etkileyen ve kavramlı bir yerdir istediğini yaparlar ama mahşer gününde görecekleri Allah onları en ağar şekilde cezalandıracaktır sadece Allah'tan korkun başka hiç kimseden korkmayın bazıları diyor ki neden Allahı sevelim o zaman diyorlar onlarada şöyle bir cümlem varki sadece Allahtan korkun ama sevin süz müslüman değilmisiniz hee o zaman hem sayın hem sevin hem korkun hem sevin.

3.Bölüm

Bazıları da var diyor ki neden biz cuma günü mübarek gün neden biz Atatürke istiklal marşı okuyoruz yaa kardeşim adamı deli etmeyin biz Allahtan geldik Allaha gideceğiz Atatürk bizim ülkemizi kurtardı sadece bu bu istiklal marşını Atatürke taptığımız için degil töbe aşağ biz Atatürke saygımızdan ve sevgimizden istiklal marşını okuyoruz............

               4.Bölüm
Değer verdiğin insan senin değerini bilmiyorsa bırak kendi degeri ile kalsın.Değer verdiğiniz insan eğer size önem vermiyorsa bırakın o kişi ilk kendi değerini bilmesi lazım ki sizin değerinizi bilsin eğer o kişi kendi degerini biliyor sizin değerinizi bilmiyorsa artık onunla yolları ayırmak gerekir.

Karışık DünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin