17. Neděle

38 4 0
                                    

Alex pryšla rano ke mě a Mattymu do pokoje a vytahovala nas s postele . Jak jsem tak nani koukla tak asi moc vyspana nebyla mela kruhy pod očima a zyvala .

" co jste vecer delaly ??" ptal se Matty

" no tak mmmm to prvni jste asi slysely a pak jsme psaly ty ukly a nakonec jsem se psala vsechny i ty moje i od Márečka protože usnul"

" aha jo to prvni nejde přeslechnout "

" no jo kdyz je Mára kanec " dodala jsem a začla se smat .

Sešly jsem dolů do kuchyne a a Alex si sedla za nootebook a jak ji ty prsty jely .. no ještě něco psala do školy ale jak byla unavena tak nad tim usinala . Mára ji podaval kafe , Alex se jednou napila a psaladal.

" nechces toho nechat a jit si lehnout " nabydnul Alex Joeyí

" co že ??"

" jestly si nechces jit lehnout "

" aha ani ne to je dobry "

Julča přišla s koupelny a řekla muže jit dalsí . Zvedla se Alex a šla ,seděli jsem dole a slyšely ranu .
Mára a Jimmy vyběhly nahoru a otevřeli dvere do koupelny Alex seděla nazemi a měla pořezanou ruku , spadlo zrcadlo a ujela na vodě tak se porezala o střepy . Alex sešla dolu tak já s Mattym  ,Joeyím jsem ji to osetřely Mattymu se udělalo špatne tak jsi sednul , kluci to nahoře uklidily a šly dolů Julča nam udělal jidlo a Amnada šla zapnout film do obivaku .

Pote jsme se všichni přesunuly do obyvaku sedly jsem si a jedly , Alex usla tak jsem ji nechali spat byla hodne unavena .

Už padal vecer asi k osmi a my si rekli zitra škola jdem taky spat , Mára vzal Alex do naruči a nesl ji nahoru Joeyi jim oevřel dveře a zavřel , šly jsem spát všicni .

DALSI DIL DOPUFAM ZE SE LIBI VIM PORAD SE MINECO DEJE ALE TO I V NORMAL ZIVOTE , OMLOUVAM SE ZA CHYBI ATD...



Tak Trochu Nesmela .Kde žijí příběhy. Začni objevovat