Ce...numele tau este Eveline ?

109 9 2
                                    

Eve mergea forte ingandurata nestiind daca intradevar s-a intalnit sau nu cu Adonis.
,, Cum s-a putut intapla una ca asta ? Cum m-am putut intalnii cu acel Adonis ? De ce nu m-am gandit ca prietenul cel mai bun al lui Matias este Adonis? Adica el este cel care i-a luat locul lui Matias acum sapte ani, era chiar logic sa fie buni prieteni si acum. Daca capul meu gandeste atat de lent probabil ca nu voi putea sa tin minte nicio reteta. Dar probabil ca nu isi aduce aminte de mine, daca si-ar fi amintit cu siguranta ar fi spus ceva. Sper doar sa nu ma mai intalnesc nici macar o data cu el.''
Cei doi au ajuns acasa fara sa scoata vreo vorba. Matias s-a dus ganditor in camera lui, trantindu-se in pat aproape adormit.
,, Nu pot sa cred ca m-am intalnit cu Adonis fix in acelasi mall. Abia astept sa ii dau cadoul maine, sper sa ii placa ! Dar ce avea Eve pe drum, nu a scos o vorba tot drumul !!! Dar Adonis si Eve nu se cunosc cumva de acum sapte ani ? Adonis a fost cavalerul de onoare pentru ca mie mi-a fost rau. Oare sa fie destinul ?''
Telefonul lui Matias vibra, primise un mesaj.
,, E un mesaj de la Adonis !!! Oare ce vrea la ora asta ? ''
Adonis: ,, Buna Matias! Maine se va organiza un bal in cinstea zilei mele de nastere la ora 20:00. M-as bucura tare mult daca ai putea sa vi. Stii ca tu esti esti cel mai bun prieten al meu. Astept raspunsul tau pana maine la 10:00. "
Matias: ,, Adonis mi-ar face mare placere sa vin dar este o problema. Eu sunt in vizita la rudele mele acum si nu pot sa o las pe verisoara mea singura. Nu ar fi drept. Imi pare rau. "
Adonis: ,, Daca asta este problema pentru care nu poti sa vii la petrecere ...atunci ia-o si pe ea. Vreau sa fii acolo !"
Matias :,, Multumesc mult . Voi fii acolo !!! "
Matias pov.
,, Ce bine imi pare ca am rezolvat problema asta. Acum cu siguranta cei doi o sa se cunoasca mai bine. Doar trebuie sa o conving pe Eve sa ma insoteasca."
Dimineata :
Eveline intra in bucutarie dar Matias era deja acolo pregatind micul dejun.
- Hei Matias ce faci aici? Nu ar trebui sa dormi la ora asta?
- Buna dimineata Eve ! M-am gandit sa te ajut si sa fac eu micul dejun astazi. M-am trezit chiar si cu o ora mai devreme ca sa fiu sigur ca nu o sa il faci tu.
- Ce vrei de fapt Matias ? Nu esti genul de persoana care sa faca chesti de genul asta fara ceva in schimb!
- Eve, chiar nu vreau nimic,doar sunt un bun verisor atata tot.
- Voi astepta! Stiu sigur ca ai ceva sa ma rogi. Oricum, mersi pentru ca faci micul dejun in locul meu !
- Cu placere Eve !
Dapa ce au coborat si parintii Evelinei si ai lui Matias, si au mancat micul dejun, toti s-au dus in camera de zi pentru a-si savura cafeaua in familie. Matias s-a dus langa Eveline si ii spuse:
- Hei Eve...
- Stiam ca vei venii ! Spune, ce este ?
- Nu este cine stie ce...doar ca in seara asta Adonis va organiza un bal la care sunt si eu invitat.
-Pai si, ce lagatura are cu mine?
- Trebuie sa vin insotit!!!
- Ce? Matias, cred ca glumesti! Nu voi merge la acel bal! Niciodata!!!
- Te rog Eve, chiar vreau sa merg. - I-a pe altcineva !! Nu pot sa merg!zise Eve si apoi pleca in camera ei
Matias s-a dus la camera ei si a stat acolo spunandu-i:
- Eve, ce se intampla daca mergi? Care este motivul pentru care refuzi asa hotarata ?
Eve era trantita in pat si asculta fiecare cuvant pe care il rostea Matias.
Eve pov.
,, Matias are dreptate. Este doar un bal, si din intamplare este si Adonis acolo. Si de ce sa nu merg? Doar pentru ca sa nu dau ochii cu el? Si daca nu merg s-ar putea ca nici Matias sa nu mearga. Voi merge !!! "
Eve deschise usa incet si spuse:
-Ai dreptate Matias! Voi merge.
-Mersi Eve. Sa fii gata la ora 19:30. Pana ajungem se va face 20:00.
Eveline statea in fata dulapului fara se stie cum ar trebui sa se imbrace.
,, Oare sa ma imbrac in ceva foarte elegant...? Nu, nu pot ! Vor zice ca am exagerat. Dar nici prea simplu nu pot sa ma imbrac. Am gasit ! O rochie alba...la fel ca in ziua in care l-am cunoscut pe Adonis. E perfecta rochia. "
Eveline iesi din camera. Era foarte fumoasa. Rochia cea alba o facea sa para un inger, iar parul castaniu ii scoteau in evidenta ochii caprui si stralucitori. Matias o astepta afara in masina.
- Oau... Eve !!! Arati super !
- Mersi Matias, nici tu nu esti mai prejos. Iti sta bine in costumul asta negru.
- Ok atunci o sa fim cei mai frumosi de la bal!!!
Matias porni masina si plecara. Cand au ajuns in fata casei lui Adonis, au coborat si au privit cladirea frumos impodobita cu flori care era casa familiei lui Adonis. S-au strecurat printre musafirii care erau acolo si l-au cautat pe Adonis pentru a-i da cadoul. Adonis statea singur la o masa si gusta din fiecare prajitura. Matias se aproprie de el:
- La multi ani sarbatoritule!!! Parca faci 22 de ani !!! Ce-ai imbatranit...parca mai ieri aveai 15 ani si ne prosteam impreuna.
- Ai dreptate batranule Matias. Tu esti trecut prin viata, crezi ca le stii pe toate daca esti cu 3 luni mai mare, nu ?
- Soarta, eu sunt mai mare ca tine asa ca ... Hei ti-am prezentat-o pe verisoara mea Eveline, nu- i asa???
- Ce??? Pe tine te cheama Eveline???

La fel ca primul fulg...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum