İkisi de giyinmek için odalarına çıktılar. Defne dolabının önünde biraz oyalandıktan sonra bir Jean pantolon ve salaş bir tişört aldı bu tarz giyinmeyi seviyordu zaten ne giyse yakışır ona makyaj yapmak için aynanın karşısına geçti ve biraz aynada kendisine baktı gerçekten delirmiş olabilirmiydi bunu düşünmek bile istemiyordu. Pembe bir allık sürdü ve dolgun dudaklarına pembe bir ruj o ruj ona çok yakışıyordu. Defne odasından çıktığında kirazında hazır olduğunu gördü. Kirazın da üzerinde çiçekli bir elbisesi ve nar çiçeği babetleri vardı. Bu tarz giyinmeyide kiraz severdi. Aslında bakıldığında birbirlerinden çok zıtlardı ama herkesin bildiği gibi zıt kutuplar birbirini çeker. Kapıya doğru yürüdüler dışarının soğuk olduğunu fark edince defne ceket almak için yukarıya cıkmıştı o sırada annesini odasının önünden geçti o odaya bayadır girmeye cesaret edemiyordu kapını önünde biraz dikildikten sonra içeri girdi. Annesinin kokusunu alabilmek için yatağa uzandı gözü bir şeye çarpmıştı komidinin altında bir zarf vardı onu aldı ve okumaya başladı.
"Canım kızım,
Bu mektup okuduğunda ben senin yanında olmayacağım fakat şunu bilmeni istiyorum ki ben seni hep koruyacağım şimdi sana bu mektubu neden yazdığımı merak ediyorsundur... "
Mektubun geriye kalanı silinmiş okunmuyordu sadece son cümlesinde " herşey senin için " yazıyordu. Bu mektubu okuyan defne çıldırmış bir şekilde etrafa saldırdı ve kendisini odaya kilitledi...