"Feminist'im Ben !"

2.4K 141 8
                                    

Hemen Burak'ın yanına gittim . Hâlâ sinirli sinirli bakıyordu .
"Ne oldu Burak ? "
"Selin , Yetti Artık . "
"Ne oluyor ya ?"
"Aşık olduğum kızı dövmüşsün "
"Aşık olduğun kız ?"
"Evet o seni tanıyordu ve bugün seni trafikde görmüş , şaka yapmak istemiş . Sonuç ne ? Yanıma yüzü tanınmayacak bir halde geldi "
"Bak Burak , Onun senin aşık olduğun kadın olduğunu bilmiyordum . Ayrıca şaka yapıyor gibi gelmedi .
Bak eğer telafisi olacaksa özür dile-"
"Yeter , bitti "
"Ne ? Ne demeye çalışıyorsun ?" Ali bizi izliyordu şaşkın şaşkın .
"Dostluğumuz diyorum Selin , bitti . Artık hayatımda seni istemiyorum . "Olamaz , gözlerimden durmaksızın yaşlar akıyordu
"Burak yapma , ne olursun . Ya gerçekten çok özür dilerim. Bak Burak beni herkes bırakıp gidiyor , sen gitme. Annem gitti , tam alışmışken babam gitti . Sen benim Abim gibisin , Kardeşim gibisin . Yapma Burak.
Sen benim hayatımda hep vardın. Lütfen beni bırakma Burak , yalvarırım . Sen benim acı çekmeme dayanamazsın ki , hani ben senin prensesindim ya . Burak lütfen bırakma beni kulun kölen olayım , " Ali'den destek aldım .
" Burak gerçekten özür dilerim ya bırakma beni lütfen.
İnsan değer verdiği birine bunu yaparmı ? Bak ben seni çok seviyorum , en yakınım sensin. Herkes ile bağlarımı kopardım . Sen benim tek yaşam kaynağımsın . " Ona sarılmak için bir hamle yaptım ama o geri çekildi . Ne yani ? En sevdiğim , hayatımın en önemli parçalarından biri bırakıyor muydu ? Kaderim bu muydu "
" Selin yeter , işimi zorlaştırma . Bitti dedim "
Arkasını dönüp gidiyordu . Bu kadar mıydı değerim ? En fazla 1 aylık tanıdığı kişiye beni mi seçiyordu ? Herkes mi beni bırakıp gidiyordu ? Bu muydu hayatım?
"Burak Gitme ! Bırakma beni ne olursun ! Benim sana ihtiyacım var. Yapma Burak , Yapma Abi! " arkasından bağırıyordum . Arkasını dönüp bakmayacak kadar kıymetsiz miydim ? Yere çöktüm . Dizlerime kafamı koydum ve aynı şeyi sayıklamaya başladım "Burak gitme , ne olursun ! Bırakma beni abi !"
"Selin yapma ,gel hadi güzelim. " Cevap vermedim .
"Hadi Selinim yapma bak ben varım. Ben seni asla bırakmayacağım söz veriyorum , "
Birden başım dönmeye başladı , gerisi karanlıktı .

Gözlerimi açtığımda evdeydim . Karşımda Ali duruyordu .
Haraket etmeye çalışınca hemen yanıma geldi .
Gözlerim acıyordu . Yanıyorlardı sanki ..
"Güzelim iyi misin ?"
"Değilim Ali , değilim " bana sarılmıştı.
Ağlıyordum delice . Durmuyordu ki göz yaşlarım .
"Güzelim yapma,  hadi . Ben konuşucam onunla . Dertleşmek ister misin? Anlat herşeyi . Dinlerim ben , gerçekten. "
"Konuşur musun gerçekten ?"
"Tabikii yaparım,  hadi anlat güzelim . Dök içini ."
"Alii , ben onsuz yapamam ki . O benim abim .
Biz 11 yaşındayken söz vermiştik birbirimize . O niye tutmuyor sözünü Ali ? Beni üzmeye , darmadağın etmeyi çok mu seviyor ? "
"Güzelim bak , o aşık olmuş . Şuan çok yanlış yapıyor.
O seni çok seviyor.  Ayrıca senin üzülmenide istemez , eminim "
"İstemez dimii ?" Sesim titremişti .
"İstemez güzelim "
"Ali niye herkes beni bırakıyor? "
"Bunun cevabını ben veremem güzelim. Ama ben seni hiç bırakmayacağım , söz ."
"Söz mü ?"
"Söz . "
"Peki sen verdiğin sözleri tutar mısın ?"
"Konu sen olunca , tutacağıma emin olabilirsin "
"Alii , "
"Söyle güzelim,  "
"Benim çok uykum geldi "
"Hadi gel yatırayım seni "
Odama geldiğimizde , yatağı açtı ve beni yatırdıktan sonra üstümü örttü. Yandaki sandalyeyi kendine doğru çekti ve oturdu . Gözlerim doldu . Annem gittiğinde , aynı şeyi Burak yapmıştı
"Yine ne düşündün prenses ?"
"Burakda annem gittiğinde böyle ilgilenmişti benimle"
"Senin bu evde çok kötü anıların var Selin ,"
Konuyu değiştirmeye çalışıyordu .
"Evi tekrardan düzenliyelim mi ? Ne dersin ?"
Çok güzel fikirdi .
"Çok iyi fikir , Ali . Çok beğendim "
"Yapıyoruz o zaman ?."
"Tabiki de "
"O zaman çak bir beşlik . "
Çaktım . Ali bana iyi geliyordu. Yaralarımı sarabilen tek kişi oydu. Babamı aramam gerektiği hissi bir den içime doğdu ,
"Ali ben babamı arayacağım.  Telefonumu verirmisin"
Ses çıkarmadan verdi. Fikirlerime saygısı vardı.
Telefon 1 kere çaldı , 2 kere çaldı ve 3. defa açıldı,
"Alo ," diye bir ses çıktı babamın ağzından . Sesini çok özlemişim ,
"Alo , baba " sesim titremişti .
"Selinim , kızım nasılsın ? Çok özledim seni "
"Baba , niye bıraktın beni ? Herkes bırakıyor zaten baba ,
Sen niye bıraktın ?" Konu bu değildi ama birden söylemek istedim , gözlerim doldu .
"Kızım , canımın içi . Yapmak zorundaydım özür dilerim .
Seni yanlız bırakmak istememiştim . Ama ...
Gerçekten özür dilerim Selinim.."
" Baba , seni çok seviyorum "
"Kızım sen iyi misin ? Bir şeyin varmı? "
"Hayır baba iyiyim . Ben , ben sadece "
"Ne oldu? "
"Ben evi yenilemek istiyorun ve paraya ihtiyacım var , gerekli olan parayı verebilirmisin ?"
"Ah be kızım , istediğin para olsun . Sen iyi olacaksan eğer , herşey feda "
"Kapatıyorum baba " daha fazla dayanamazdım .
Telefonu kapattığım anda kapı açıldı birden . Melisa .
Hemen gelip bana sarıldı ve ağlamaya başladık ikimizde .
"İyisin dimi kuzum ? Ben daha erken gelmek isterdim ama yeni haberim oldu ."
"İyi değilim Melisa , değilim. Herkes bırakıyor "
"Şhhh , sakın böyle düşünme . Ben burdayım bak . Ben senin yanındayım " Ali araya girdi ,
"Ama kızlar yapmayın böyle.  "
"Tamam , peki " deyip ayrıldık. 

Sabah uyandığımda kendimi Melisa'ya sarılmış bir şekilde buldum. Ali ne yapıyordu acaba . Kendimi toplamaya karar verdim . Tabikii moralim 4/4'lük olmayacaktı ama beni , yani en az 7 yıllık dostunu bir celsede bırakan kişi içinde hayatımı sonlandırmam . Bir Selin Yılmaz olmak kolay değil sonuçta. Hemen duş aldım ve hazırladım.
Giyinme odasından çıktığımda karşımda kollarını bağlamış iki kişi duruyordu . Mavi ve İkizim .
Birden gülmeye başladılar ve bende gülmeye başladım .
"Ooo Selin Hanım,  düzelmişsiniz bakıyorum "Alişim senin sayende diyemedim tabiiki .
" İçim ayrı dışım ayrı ."
"Pekii "
"Kızım yürü bugün seninle alışverişe çıkıcaz ."
"Ay gerçekten mi ??"
"1 ay oldu dimi gitmeyeli ?"
"Çok mu belli ettim ?"
"Ben bile anladım Selincim " dedi çok bilmiş Ali.
"Tamam o zaman hadi gidelim , ben hazırım."
"Tamamdır ikiz sen bekle bende hazırlanayım hemen "
Melisa gelip yanağımdan öptü ve giyinme odasına gitti .
Bana olan ona da olduğu için, e tarzlarımız da aynı zaten.
Bende kalmaya geldiği zaman hiç kıyafet getirmez.

Melisa beni büyük bir alışveriş merkezine getirmişti .
1 ay oldu ne kadar çok özlemişim şuraları . Ve ayrıca okulu astık zaten tahmin etmişsinizdir .
Şuan çok merak ettim acaba(1 ay )alışveriş merkezine gelmemiş bir kız , 1 ay sonra geldiğinde ne kadar süre dolaşabilir . Hemen kronometreyi açtım. Çok merak etmiştim gerçekten.

Elimizde 10 tane büyük poşet vardı ama biz hâlâ dolaşıyorduk . Ben bir alışveriş merkezine geldiğimde kitapçıya girmeden asla gitmem .
Hemen bir kitapçıya girdim ve uzun zamandır istediğim
Küçük Prens adlı kitabı aldım. Bir keresinde gözüme bir kaç satırı çarpmıştı , okumuştum ve o zamandan beri bu kitabı alacaktım ama erteleyip erteleyip duruyorum.
Kitapçıya girdim . Biraz dolandım , bulamadım . Bir görevliden yardım istedim ve o gösterdi yerini . Hemen kasaya gittim ve kitabı satın aldım ..

Eve geldiğimiz de ilk önce kronometreye baktım ve tam tamına 5 saat olmuştu daha sonra kafamı kaldırdığımda  Ali masayı kurmuş , üzerinde bir şey koymak için yer bırakmayacak şekilde donattığını gördüm
Immmm , çok nefis kokuyorlardı . Hemen gittim Ali'ye sarıldım , sarılmam için 2 sebep vardı;
● Çok açtım ve güzel bir sofra kurmuştu.
● Onun kokusunu çok seviyorum.
Hemen gittim yerime oturdum . Ali de servisleri yapıp oturmuştu . Tam yemeğe başlayacaktık ki bir şeyin eksik olduğunu unuttum . Şarap! 
"Duruunnn !" Sesim gereğinden fazla çıkmıştı , kabul .
"Ne oldu Selin ?" Diye sordular aynı anda .
"Arkadaşlar içeceğimiz yok . "
"Doğru ya ben hemen yaptığım limonataları getiriyim " dedi Mertoğlu .
"Alicim eminim nefis olmuşlardır ellerine sağlık ama benim aklımda başka bir şey var "
"Nedir ?"
"Selin sakın düşündüğüm şey olmasın" dedi her şeyi anlayan Melisa .
" Evet düşündüğün şey "

Elimde 2 şişe Şarap ile geldiğimde bana bakıyorlardı.
Onlar bilmiyorlardı ama ben şarapların içine birazcık viski katmıştım yani değişik tadı olabilirdi . Ben bunu bir kere daha denemiştim . Acımsı bir tadı oluyor ama aynı anda da bağımlılık yapıyor .

İlk yudumlarını aldıkları anda yüzlerini buruşturdular .
"Selin bu ne ya ?" Ne olabilir Alicim ? Viskili şarap.
"Şarap alicimmm " Tabiiki de yalan söyledim.
" Eminmisin ?"
"Yüzde Yüz Hemde !"
"Pekii"

Merhaba herkese ben Selinin sarhoş hali. Ahahahaha , yanımda da Alinin ve Melisanın sarhoş hali var . Ne kadarda mükemmeliz dimi .
"Ben şarkı açıcammm" diyip sendeliye sendeliye konsolların olduğu yere gittim.
Kimi açacagım tabiiki de QUUEN BEYONCE . Bayılıyorum bu kadına . Sarhoş bende bayılıyor hem ..

" Who run the world? Girls!
Who run the world? Girls!
Who run the world? Girls!
Who run the world? Girls! "

"Hee sen dur dünyayı kızlar yönetiyor , ineklerde uçuyordu zaten , kızların gücümü var sanki , pehh"
"Bana bak Ali Bey ben feministim sana burdan bir uçarım görürsün ."
"Erkek düşmanısın yani , aferin "
"Arkadaşım hepinizmi salaksınız ? Feministler ;
●Erkek düşmanı değildir .
●Terorist değildir
●Feminizm eşitsizligi ortadan kaldırmak isterler.
●Kadin haklarını savunurlar .
Bilmem anlatabildim mi ?"
"Hayır anlatamadın "
"O senin salaklığın arkadaşım. Ayrıca kadınlar çok güçlüler. Biz olmasak siz olmazdınız "
"He zaten bizim spermlerimiz olmasa çocuk olucakda "
"Ama Ali Bey kendine biraz fazla güveniyorsun , artık bilim çok gelişti ve kadınlar siz olmadan da çocuk doğurabiliyor "
"Hadi yaa "
"Tabisii "
"Büyüksün apla , başımın üstünde yerin var ."
"Ya siz ne diyorsunuz ? Ben gidip uyucam " Abovv biz Melisa 'yı unutmuşuz ya. O merdivenlerden çıkarken Ali ile gülmemizi tutamadık . Kahkalarımız yankılanırken evden birden kapı çaldı. Kim gelmişti ?
Evet arkadaşlar bie bölümün daha sonuna geldik filan sjsjjsjs . Herneyse söyledigim gibi sınır koyuyorum . 60 okuma -12 vote . Sizi seviyorum

Gecenin Sırrı -Alsel -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin