Totul a inceput in August 2011. Cu ocazia vacanţei mele de vara in Romania am reusit sa initiez o frumoasa poveste de dragoste.
Era seara eram abia ajunsa in tara si mam dus sa imi vad verisoara Madalina . El locuieste langa aceasta. După o discutie cu verişoară mea vine si el nu il mai văzusem de 1 an de zile deoarece eu locuiam in Italia.
El se cheamă Enache , am copilarit împreună ne cunoastem de la varsta de 5 ani. Am crescut la tara,ne stangeam multi copii pe ulită si faceam o mare hărmălaie printre vecini . Cand ieşeam la joaca de multe ori primul lucru pe care il faceam era sa ma asigur ca este si el cu noi . L-am admirat mereu prin felul lui de a se comporta si datorita sulfetului sau mare . A fost si va fi special in ochii mei. Revenind la acea seara , după aproximativ o ora de conversaţie a trebuit sa ma întorc acasa iar verişoară mea a vrut sa ma însoţească.
In drum spre casa eu foarte hotărâtă o intreb pe verisoara mea:
-Ai numarul lui Enache?
Ea foarte uimită si zâmbind ca si cum ar fi stiut care ar fi intenţia mea mia raspuns afirmativ dandumil in scurt timp. Dupa ce mi-am luat la revedere de la Mada intrând in casa ,imi fac curaj si ii trimit un sms. Foarte nerăbdătoare astept sa imi raspunda , in scurt timp imi si răspunde. Dupa o serie de întrebări si raspunsuri optin cea ce imi doream, o relatie cu el. De acea relatie ştia la momentul acela doar verişoara mea. A doua zi totul era din ce in ce mai bine.
In întunericul celei de a doua seri dupa o tăcere de cateva minute el se uita in ochi mei si ma sărută, fiind primul sarut. Atunci am simţit ca el chear e alesul. Nu mas fi oprit din al săruta, dar se facuse tarziu si trebuia sa plec. Dupa cateva mesaje frumoase am adormit cu gândul la el la ochi lui la buzele lui si acel sarut irezistibil. Dupa doua saptamani in care toate mersersera strună a urmat si saptamana in care toate au luato razna inclusiv eu. Neam certat destul de rau in cea dea 3 a saptamana din vina mea si naivitatea mea. Totusi in fiecare seara ii trimite-am acel mesaj de noapte buna . Venise vremea sa ma intorc in Italia . Am plecat cu gândul la el si cu o mare parere de rau pentru ca a trebuit sa se termine atat de repede dar simţeam ca noi neam certat dar sentimentele noastre nu sau spulberat chear daca totul sa petrecut atat de repede . Pot sa zic ca ne cunoastem de o viata este un băiat care pune mult suflet si ştie ca pastreze cea ce are ca o mama care îşi ocroteste puiul.
CITEȘTI
Marea mea iubire
RomanceIubirea dintre doua suflete care au luptat cu distanta si cei din jur pentru a rămâne impreuna.