Broken Hearted

48 5 0
                                    

        Άρχισα να τρέχω όσο πιο γρήγορα μπορούσα ! Έτρεχα, κλαιγοντας με λιγμους.

"_Μα καλά πως μπόρεσε να το πει αυτό; Πως μπόρεσε;!"

        Τρέχω, εδώ και 15 λεπτά. Σταμάτησα σε ενα πάρκο να ξεκουραστω. Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω την συμπεριφορα του !

        Μετά από μια ώρα θυμήθηκα οτι πρέπει να πάω στο γιατρό. Σηκωθηκα και αρχισα να περπατω. Σκεφτόμουν διαφορά.

        Μετα απο 5 λεπτά, έφτασα στο ιατρείο και περιμενο να με φωνάξουν !

"_Λυδία; Έλα κορίτσι μου !

_Ναι, έρχομαι !

_Έλα, καθισε εδώ."

        Αφού μου πήρε αίμα, περίμενα για κάνα 10 λεπτό για να πάρω τα αποτελέσματα.

        Τότε με φώναξε ο γιατρός !

"_Λυδία ! Έλα λίγο μέσα !

_Τι έγινε γιατρέ; Έχω τίποτα σοβαρό;

_Όχι, αντίθετος ! Συγχαρητήρια, είσαι έγκυος 1,5 μηνών !"

        Εντάξει, με αυτό που μου είπε, τα ξέχασα όλα !

"_Χριστε μου ! Τρέχω να το πω στον Måns ! Σας ευχαριστώ πολύ γιατρέ, καλή σας μέρα !

_Επίσης κορίτσι μου ! Να προσεχεις."

        Αυτή την φορά, έκλαιγα απο χαρά ! Έτρεχα όσο πιο γρήγορα μπορούσα !

        Μετά απο 30 λεπτά, έφτασα σπίτι ! Άνοιξα την πορτα αλλά ο Måns δεν ήταν πουθενά. Έτσι, σκέφτηκα να ανέβω στην κρεβατοκαμαρα, μήπως εχει ξαπλωσει. Όταν ανεβηκα τις σκάλες ακουσα την φωνή του και έτσι του φώναξα.

"_Måns;! Μωρό μου που είσαι; Θέλω να σου πω κάτι !"

        Ανοιξα την πορτα της κρεβατοκαμαρα μας και Αυτό που είδα με κατέστρεψε !

        Ο Måns με την πρώην του, την Azra;! Καθόμουν και τους κοιτούσα, δεν ήθελα να φύγω ! Κάτι με κρατούσε εκει να βλέπω αυτη την απαίσια εικόνα !

"_Λυδία;!

_Συγγνώμη δ-δεν ήθελα να σας το χαλάσω ! Συγχωρείστε με."

        Τοτε γύρισα και έφυγα τρέχοντας ! Αυτο ηταν το αποτελειωτικο μας !

"_Λυδία, περίμενε !

_Παρατα με ! Μην τολμήσεις και με ξανά πλησιάσεις ! Με κατέστρεψες ! Πως μπορέσες να μου το κανεις αυτό;! Δεν θέλω ουτε να σε ξέρω !

_Εντάξει, έκανα βλακεια, συγνώμη, σε παρακαλώ, κάτσε να το συζητήσουμε !

_Δεν έχουμε να συζητήσουμε τίποτα ! Τελειώσαμε !"

ΕΡΩΤΕΣ ΜΠΕΛΑΣWhere stories live. Discover now