0.0

632 16 0
                                    

Adele-Hello   Müzikle dineleyebilirsiniz. 

6 gün ,koskoca 6 günüm bu cehennem evde geçmişti .Yabancı ellerin bedenimde gezdiği 6 gün ,hatalarım yüzünden beni dövüyor veya taciz ediyordu. Evet , kesinlikle bunları acımadan yapıyordu.Belkide gerçektende küçükken yaptığım hırsızlıkların cezasını çekiyorumdur ? Vücudumda onun söyleyişiyle 'mükemmelik gösterişi ' olan tırnak izleri sıcak suya deydikçe yanıyor etrafındaki kızarıklar artıyordu , banyo kapısı hafifçe tıklanınca olduğum yerde kesildim  ''Bayan , Bay Styles sizi akşam yemeğine bekliyor.'' suyu yavaşka kapayıp ayak seslerinin uzaklaşmasını bekledim , istedeğim olduğunda beyaz zemini ayaklarımın ıslatmasına izin verip vücudumu önümde duran beyaz havluyla kuruladım , sular havluda kalırken vücud izlerime dokundum , bunları kapatmak için birşeye ihtiyacım vardı yoksa süpheci gözlerin üzerimde gezeceğine emindim . Hazırda duran elbisemi giyinip odama ilerledim, sıcağa alışmış bedenim dışarıdaki soğuğa karşı titreme tepkisi verirken ayaklarım odama gidiyordu.  En acık olan fondoteni açıp parmaklrımda dolaştırdım ve elbisenin kapatamadığı yerlere özenle sürdüm saçımı topuz yaptıktan sonra kurutmadım saçlarımdan akan su boynumdan aşyağı ilerlerken ellerimle suyu temizleyip sporlarımı giyindim ve büyük oda olan yemek odasına yürüdüm .Takım elbisesiyle oturmuş bana bakıyordu ,''Babacığın bugün çok yoruldu güzelim bugün ona sarılıp ısıtmalısın.''Ona karşı koyma gibi bir şansım yoktu , yoksa canımı daha çok yakıyor izleri daha derin yapıyordu. Başımla onu onaylayıp sol çaprazına oturdum ,  Elleri çatalı ingiliz olduğunu belli ederek nazikçe tutup önündeki salça soslu ördeği böldü ve yavaşca ağzına götürüp ağzı kapalı bir biçimde çiğnedi ve o sırada  ikinci çatalını hazırladı , ''Ye !'' önümdeki tavuğa bakış atıp çatalla bölüp yemeye başladım . ''Yarın babacığın otelinin açılışı var sende geleceksin.''  sayısız otelinden birisini daha açmıştı genç olmasına rahmen oldukça zengindi aynı zamanda kaba. ''Tabiki babacığım .'' Omzuna gelen kıvırcıkları geriye itip kaba bir gülümsemeyle güldü ,''Hatırlıyor musun ? Sana ilk geldiğindede demiştim benden korkacaksın diye. Anlaşılan kolayca başarmışım ha .'' ellerini  birbirine vurunca hizmetci Selly odaya geldi , ''Yemeğimiz bitti , topla !''   Selly'e fısıltıyla teşekür edip Bay Styles 'ı takip ettim . Onun odasına girdiğimizde kalbim ilk günü andıracak kadar atıyor ve korkuyordu . ''Gece eylencesine hoşgeldiniz Bayan Styles.''


Teşekürler.

-Neva







Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 03, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Daddy Styles [h.s]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin