Season 1

396 12 0
                                    

Scott McCall, un adolscent care suferă de astm şi trăieşte cu mama sa în localitatea Beacon Hills. Într-o noapte, el şi cel mai bun prieten al său, Stiles Stilinski, fiul şerifului local, află de un cadavru ciopârţit în două (poliţia găseşte doar o parte), şi merg în pădure să găsească cealaltă jumătate, dar Scott e muşcat de un vârcolac. Astfel, în dimineaţa următoare, Scott îşi dă seama că nu mai are nevoie de inhalator şi că are super abilităţi, cum ar fi super viteză şi simţuri ascuţite. Devine vedeta echipei lacrosse şi câştigă admiraţia celei mai populare fete din şcoală, Lydia Martin, dar şi invidia prietenului ei, Jackson Whittemore. Scott începe o relaţia romantică cu o nou venită în oraş, Allison Argent, şi află că tatăl ei, Chris Argent, e un vânător de vârcolaci.

Scott şi Stiles fac cunoştinţă cu vârcolacul Derek Hale, a cărui familie a a ars în urmă cu 6 ani. Ei descoperă că a doua parte a cadavrului este a surorii lui Derek, Laura Hale. Situaţia se complică în momentul în care în oraş îşi face apariţia sora lui Chris, Kate. Între timp Jackson află de adevărata identitate a lui Scott şi vrea să devină şi el vârcolac. Scott îl are ca aliat pe veterinarul Dr. Alan Deaton, care este mai mult decât pare. Facem cunoştinţă şi cu unchiul lui Derek, Peter Hale, singurul supravieţuitor al incediului și vârcolac ALFA.

Un varcolac adolescentUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum