6.BÖLÜM

410 118 31
                                    

-Tamam o zaman cesaretlik değil mi?

-Evet.

-Benimle çık.

-Eslem eninde sonunda Yiğit ile çıkacaksın.

-Ama bu olmaz.

-Bir kere değiştirdin bir daha değiştiremezsin.

-Ama benim ilk sevgilim aşık olduğum birisi olmalı.

Yiğit'in bir anda yüzü düștü. Aslında bende bir şeyler hissediyor muyum hissetmiyor muyum bilmiyordum.

-Eslem sen de abarttın. Alt tarafı oyun. Yiğit'in peşinde bir sürü kız varken gerçekten seninle çıkmak istediğini mi sandın yoksa? Haklı mıyım sence Yiğit?

-Ezgi sana ne oluyor? Belki Eslem'den hoşlanıyorsa Yiğit?

-Hoşlanması imkansız. Yiğit'in çocukluk aşkı var bir kere.

-Ezgi doğru söylüyor. Alt tarafı bir oyun niye bu kadar abartıyorsunuz ki? Eslem oyun icabı çıkacağız. Merak etme gerçek sevgililer gibi olmayacağız.

-Tamam kabul ediyorum ne zaman başlıyor?
-Partide, az daha unutuyordum gerçek sevgili olmadığımızı sadece buradakiler bilecek anlaşıldı mı?

-Tamam reis.

- Tamam kardeşim.

-Ezgi seni duyamadım.

-Bakarız.

-Duyamadım. Tamam mı dedin?

-Öf tamam söylemem.

-O zaman tamamdır. Bu günlük bu kadar yeter. Hadi herkes hazırlansın. Eslem sen benimle geliyorsun.

-Tamam.

Gerçekten bu kendini ne sanıyor? Herkese emirler verip duruyor. Herkes kalktı. Onlar kalkınca bende kalktım. Merdivenlerden çıktık. Ezgi,Mert ve Özgür ikinci katta bizimle ayrıldılar. Biz bir kat daha çıktık. Burası çatı katı olmalıydı. Benim anlamadığım neden benimle sahte sevgili olmak istedi? Üstelik sahte gerçekte değil, bundan bir çıkarı olmalıydı.

-Evet burası da benim odam.

-Gerçekten mi benim odam da çatı katı.
-Bak şimdiden bir ortak noktamız çıktı.

-Ne demezsin?

-O zaman benim ne giyeceğime karar verelim.

-Sen bebek misin? Ne giyeceğini bile daha bilmiyorsun.

-Ne alakası var ?Ben seninle seçmek istiyorum.

Tam konuşacakken beni susturup konuşmasına devam etti.

-Ne de olsa sevgilimsin artık.

-O da ayrı bir mesele zaten.

-Bir şey soracağım. Sen benimle niye sevgili olmak istemiyorsun? Tipsizim desem ilk günden okuldaki kızların hepsi benim peşimde. Kötü birisiyim desem çevremdeki herkes beni sever. Beceriksizim desem tam tersi ,elimden her iş gelir. Vücudum kötü desem gayet fit bir vücudum var. Sesim çirkin desem sesime herkes hayran. Gerçi sen daha duymadın bu gece duyacaksın ama olsun. Tembelim desem okuldaki ilk haftalarım olmasına rağmen ilk beşin içindeyim eski okulda da öyleydi zaten. Sempatik birisiyim, zekiyim. Karizmam zaten tavan. Peki senin gerçek sevgilin olmam için daha ne yapmam gerek Eslem?
Böyle bir soru olacağını tahmin etmemiştim. Düşündüm düşündüm hiçbir eksik yönü yok diyecek kadar azdı. Aslında sorun buydu işte bu kadar mükemmel olmasaydı
bana bak bir de ona bak. Bunu ona da söylemem gerekiyordu. Cesaretimi toplayıp gözlerinin içine baktım.
-İşte sorun senin bu kadar mükemmel olman. Bizim olabilmemiz mümkün değil.
-Benim bu kadar mükemmel olmam mı sorun oldu şimdi?

Aşkın TatlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin