Πικρος Χωρισμός

42 4 0
                                    

"_Πέρασε η ώρα, παω να πάρω ρούχα. Alex, σε παρακαλώ, παρε τον Måns και πες του να φύγει απο το σπιτι, δεν θέλω να τον δω !

_Οκ ! Μην αργήσεις !

_Οχι. Γειά σας."

        Έφυγα απο το σπιτι και ξεκίνησα να περπατω. Προσπαθούσα να τον ξεχάσω αλλα δεν μπορούσα !

        Μετά απο 15 λεπτα έφτασα σπιτι, άνοιξα την πορτα και ανέβηκα κατευθείαν στην κρεβατοκαμαρα.

        Έβγαλα την βαλίτσα και αρχισα να μαζεύω τα ρούχα μου. Εκείνη την στιγμή, ήρθε ο Måns ! Τσαντιστικα αρκετά εκείνη την ώρα !

"_Καλά, δεν σου είπε ο Alex ότι όταν έρθω να μην είσαι εδώ;!

_Ναι μου το είπε !

_Και γιατί δεν έφυγες; του ειπα ενω μαζευα. Ξέρω οτι εχεις συναυλία σε λίγο αλλά δεν θα έκανα πάνω απο 10 λεπτά.

_Λυδια,θελω να μιλήσουμε !

_Εγω όμως, δεν θέλω !

_Οχου ! Μπορείς να σταματήσεις να κάνεις σαν μωρό;

_Όχι ! Σε παρακαλώ, πήγαινε κάτω και άφησε με να μαζέψω !"

        Τότε, ήρθε με επιασε απο την μέση και με κόλλησε στον τοίχο. Είμασταν σε απόσταση αναπνοής. Ήθελα να τον φιλησω αλλά δεν το έκανα ! Αν το έκανα, θα το μετάνιωνα !

"_Σε παρακαλώ . Αφού μ'αγαπας και σ'αγαπώ ! Γιατί το κάνεις αυτό;

        Προσπαθώντας να τον σπροξω, αλλα δεν μπορούσα :

_Ε, πες μας τώρα οτι φταίω εγώ ! Έλα σε προκαλώ ! Πες το !

_Δεν είπα κατι τέτοιο ! Σε παρακαλώ τουλάχιστον 5 λεπτά δώσε μου !

_Δεν έχουμε να πούμε τίποτα !"

        Πηρα την βαλίτσα μου και άρχισα να κατεβαίνω τις σκάλες !

"_Το ξέρεις οτι εισαι πολύ κακομαθημενη;!

_Είμαι και πεισματαρα οταν θέλω η οταν κάποιος μου την σπάει ! Επίσης, γίνομαι και ψυχρή !

_Δεν θέλω να γίνουμε χειρότερα χωρίς λόγο, γιαυτό, δεν το συνεχίζω ! Θα τα πούμε μετά όμως, θες δε θες !

_Καλά οκ ! Παρε και τα κλειδιά σου, δεν θα τα ξανά χρειαστώ !"

        Έφυγα απο το σπίτι και γελούσα απο τα νεύρα μου.

        Όταν έφτασα στο σπίτι τον παιδιών, η Hope και ο Alexander ήταν έτοιμοι, έτσι, πήρα γρήγορα στο δωμάτιο και άρχισα να ετοιμάζομαι .

******************************

        Όταν βγήκε η Λυδία από το μπάνιο δεν άργησε να φύγει, να πάει να μαζέψει τα πράγματα τεις.

        Διάβαζα την εφημερίδα, είχα 2 μήνες εδώ, και ακόμα δεν είχα βρει δουλειά. Έψαχνα και βρήκα διάφορες Προσφορές απασχολεί. Είχε μερικές σε διάφορα μαγαζιά και μια ος γραμματέας γιατρειου.

        Τους πήρα τηλέφωνο και οι μόνοι που μου έδωσαν ραντεβού ήταν για την θέση γραμματέας. Μου είπαν να πάω το πρωί να τους δω. Κάτι ήταν κι αυτό, ελπίζω να πετύχω και να μου δώσουν την θέση.

        Άμεσος το είπα στον Alexander με χαρά και γεμάτη ελπίδες :

"_Αστέρι μου; Μάντεψε ποια έχει ραντεβού για δουλειά αύριο;

_Ελα καρδιά μου, καλή επιτυχία, εύχομαι να σε πάρουν.

_Αχ, κι εγώ. Να έχω τουλάχιστον μια δουλειά.

_Ελα εδω μωρό μου τρελό."

        Με πήρε αγκαλιά και με φιλησε. Μετά πήγαμε μαζί να ετοιμαστουμε.

        Είχα ντυθεί απλά, ένα τζιν, μια φανέλα και μαύρα παπούτσια. Κι εκοινος μαύρο τζιν, μαύρη φανέλα. Και μου ζήτησε να του βαψω να νύχια σε μαύρο χρώμα.

       Μετά από λίγο, έφτασε η Λυδία και πήγε να ετοιμαστεί.

Next ??

ΕΡΩΤΕΣ ΜΠΕΛΑΣWo Geschichten leben. Entdecke jetzt