Kεφάλαιο 9

2.8K 98 4
                                    

                                                                                    Άρυα Γουότερς

                                                                                         3-12-2012

Έριξε μια κλεφτή ματιά στο κινητό της που ήταν κρυμμένο μέσα στην κασετίνα της για να δει την ώρα. Γιατί τα τελευταία λεπτά περνούσαν πάντα πιο αργά; Χτύπα, χτύπα, χτύπα, σκέφτηκε όσο πιο έντονα μπορούσε λες και θα μπορούσε να κάνει το κουδούνι να χτυπήσει με την δύναμη της σκέψης της. Το γνωστό ντριν ακούστηκε σαν την μουσική του παραδείσου στα αυτιά της. Περίεργο, γιατί ο ίδιος ακριβώς ήχος όταν σε καλούσε για μάθημα ακουγόταν σαν τις αλυσίδες της κόλασης.

Αντί να πάει στην τραπεζαρία πήγε και στάθηκε έξω από το ντουλάπι της Λίζας. Αυτές οι δυο έπρεπε να κάνουν μια συζήτηση. Ο Έρικ δεν είχε έρθει στο σχολείο σήμερα. Το πρώι που έπαιζε τον άρρωστο η Άρυα ήθελε να τον αρπάξει και να του κοπανήσει το κεφάλι στον τοίχο. Όμως τότε θα έχανε και την τελευταία ελπίδα που είχε ο αδελφός της να βάλει μυαλό.

Η Λίζα ξεπρόβαλλε μέσα από το πλήθος των μαθητών. Μόλις τα μάτια της βρήκαν την Άρυα κοκάλωσε στη θέση της, αλλά μετά από μια στιγμή δισταγμού προχώρησε προς το μέρος της. Η Άρυα έκανε στην άκρη για να την αφήσει να πλησιάσει το ντουλάπι.

''Γεια'' είπε κάπως αμήχανα.

''Γεια'' απάντησε η κοπέλα ξεκλειδώνοντας το λουκέτο.

''Άκου... Ξέρω πως τα πράγματα είναι λίγο περίεργα αλλά μπορούμε να πάμε κάπου για να μιλήσουμε;''

Άνοιξε το ντουλάπι της και στράφηκε προς το μέρος της. ''Δεν βλέπω τον λόγο. Κανείς δεν πρόκειται να μας ακούσει εδώ''

Μάλλον είχε δίκιο, σκέφτηκε η Άρυα. Ο διάδρομος ήταν πάντα ένα αδιάκοπο βουητό, μια συνεχής ροή ενέργειας από τους μαθητές που μιλούσαν, γελούσαν, πειράζονταν, ή απλά περνούσαν. Όλοι ήταν τόσο προσηλωμένοι στις παρέες τους που κανείς δεν έδινε σημασία στα δυο κορίτσια.

Η Άρυα αποφάσισε να μπει κατευθείαν στο θέμα χωρίς πολλές περιστροφές. ''Ο Έρικ μου είπε τα πάντα''

Η Λίζα αναστέναξε. ''Άσε με να μαντέψω. Σε έστειλε να με πείσεις να μη κρατήσω το μωρό''

''Τι; Όχι!'' αναφώνησε σοκαρισμένη από την κατηγορία. Ένα ζευγάρι που στεκόταν λίγο πιο πέρα γύρισε και την κοίταξε περίεργα. ''Όχι'' επανέλαβε χαμηλώνοντας τον τόνο της φωνής της. ''Ο αδελφός μου δεν θα έκανε ποτέ κάτι τέτοιο. Ο Έρικ δεν είναι τέτοιο άτομο''

Το Να Είσαι Έφηβος Είναι Σαν Να Βρίσκεσαι Σε ΠόλεμοTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang