YABANCI : (ÖZNUR YILDIRIM (oz_yildirim)
O insanın tenini ürpertecek kadar güzel. Tenine işleyen karanlığa rağmen. O ölümcül derecede soğukkanlı. Çimen yeşili gözlerinin derinliklerinde, karanlık bir kuyuya attığı acı dolu bir geçmişi var. Onun bir kalbi yok. O bir kimsesiz.O bir yabancı. O bir katil. O... Ediz Çağıran. Ve pençesine aldığı kurbanına aşık olmak üzere.
- bence mükemmel , bölümler biraz geç gelsede yinede harika. bazen uzun bölümler baysada yinede edizciğimmm müko jfhdjfhdjkhfjks.
PSİKOPAT : (MİHRİ MAVİ (MihriMavi)
Aşk hiç bu kadar karanlık olmamıştı...Bir tarafta zenginlik ve lüks içinde yaşayan Buket, bir tarafta herkesin korktuğu, tehlikeli ve insafsız Kağan! Buket'in hayatı babasının iflasıyla değişir ve eski kusursuz günlerini İzmir'de bırakarak zorlu bir yaşam süreceği Ankara'ya taşınmak zorunda kalır. Buket, çevresine ve yeni başladığı liseye uyum sağlamaya çalışırken öyle büyük bir hata yapar ki her tavrıyla belayı temsil eden Kağan'ın tüm dikkatini üzerine çeker.Hiçbir sınır tanımayan Kağan, Buket'e olan öfkesini göstermekten geri durmaz. İkisi de birbirinden ölesiye nefret ederken, kaçınılmaz sona doğru adım adım yaklaşıp kendilerini imkânsız bir aşkın içinde bulurlar.Tehlike, bir gölge misali Buket'in üzerine çöktüğünde, Kağan'ın ürkütücü karanlığını aşkıyla aydınlatabilecek mi? Yoksa etrafını saran karanlığa yenilerek ruhunu siyaha kaptırıp yok olup gidecek mi?
- YABANCI'DAN BİLE DAHA ÇOK SEVİYORUM. PSİKOPAT KİTAP OLARAK BASILDI , ALDIM GERÇEKTEN HARİKAA...
SOSYOPAT PİSLİK : (MİHRİ MAVİ (@MİHRİMAVİ)
Sınıfımdan içeriye doğru girecekken birine çarpmamla geriye doğru sendeleyerek dengemi kaybettim ve kendimi yerde buldum. Popişim sertçe yere çarparken canım o kadar yandı ki yüzümü buruşturarak acıyla inledim. Çantam da benim gibi yerle buluşmuş ve açık olan gözünden birkaç kalemle kitabım önüme saçılmıştı. Bana çarpanı görmek için öfkeyle başımı kaldırıp yukarı doğru baktım. Öküz sanki ben ona çarpmışım gibi memnuniyetsiz bir şekilde kaşlarını çatmış bana bakıyordu. Gözlerindeki vahşi parıltılar yıkımı vadediyordu adeta. Duruşu öyle gergindi ki gömleğinin altından gergin olan kasları çok belli oluyordu.Gözlerimi iri iri açıp ona bakarken boğazımın kuruduğunu hissettim. Güçlükle yutkundum. Aramızda öyle bir elektrik vardı ki havada bir şeyler çıtırdadı sanki.Bu Emre'ydi. Çok fazla yakışıklı, çok fazla gizemli, çok fazla kötü, çok fazla tehlikeli..Emre mesafeli ve soğuk bir sesle "Dikkat etsene." diye beni terslediğinde zihnimdeki düşünceler bir anda durdu. Sesi fazlasıyla sertti. Yanaklarımın kızardığını hissederken gözlerimi kırpıştırdım.Pekala, burayı geri saralım havada çıtırtı mıtırtı yok hepsi benim uydurmammış.
-SOSYOPAT PİSLİK , PSİKOPAT'IN GEÇMİŞİNİN YAZILDIĞI BİR HİKAYE.
ÖLÜME FISILDAYAN ADAM: ( BÜŞRA YILMAZ (@mishaPM)
Ölümün varlığı beynimde yanan bir ateş, yaşam ise enseme üflenen soğuk bir nefes... Bana bak... Ben ölüm değilim... Cayır cayır yanan küf kokulu ölüme fısıldayan adamım. Ölüme en güzel şarkıları yazar en güzel şeyleri mırıldanırım. Duyduğun an... Kaçamazsın, kanar kulakların ~
OKUYUCU : (ferreira- (@ferreira- )
Bir anne,bir oğul ve Açelya arasındaki alışılmışın dışındaki ilişkilerde ve aşk üçgeninde, Açelya geçmişine ait parçaları tek tek bulmaya çalışacaktır.Ya bu anne ve oğul,Açelya'nın geçmişinin ta kendisiyse?
KÖTÜ ÇOCUK : ( BÜŞRA KÜÇÜK (@BUSRAKCK )
"Siyahın içindeki beyazın başlangıç hikayesi"On yedinci yaşında farklı bir şehre taşınıp,ilk kez gördüğü babasıyla yaşamaya başlayan Kayla'nın karşılaştığı zorluklarda yanında hiç beklemediği bir çocuk olur.Meriç'in sırlarla dolu hayatı Kayla'yı karanlığın derinliklerine doğru çekerken yanlışlar doğru gözükür.Ta ki Kayla isminin anlamına yakışır yaşamadığını fark edinceye dek...Kötü Çocuk ● 2013 'Herkesin kurtarılmaya hakkı vardır.'Serinin tüm kitapları: http://patheticstory.tumblr.com/bkckkotucocuk
ANNEMİN GELİNİ OLUR MUSUN ? :( ZNK. (@ZLEMTRK )
"Sen annemin istediği gelinin tam zıttısın. Boyama tahtası bir yüzün, sarı olan boyalı saçların, beyaz bir tenin, çılgın ve kıpır kıpır bir kişiliğin var...Ha birde bakire değilsen tam da annemin istemediği gelin tipine uyacaksın. Bakire değilsin değil mi?"
MAFYA SEKRETERİ : ( ZEM. (@gizemmm4 )
Çağrı'nın annesinden sonra tutunduğu dal Demir'di. Demir'in hayatındaki tek doğruydu Çağrı.Klasik mafya hikayelerinin standartlarını aşan, burun kırmalı ve beyin kanatmalı bir macera.Demir'in karanlık dünyası, Çağrı'nın kırık kalbi, Emir'in yemekleri...Bu adamın hayatında siyah sadece dekordan oluşuyordu. Beyazın masum olduğuna nasıl inanabilirdik ki, uyuşturucu bile beyazken?Unutmadan; haram.