Andrew Taylor og Marcus Hill of The Avanti Gruppen Delta 2013 Anvendt Finans

8 0 0
                                    

Andrew Taylor og Marcus Hill of The Avanti Gruppen Delta 2013 Applied Finance Conference

18 mai 2013 - Tokyo, Japan -

Senior Vice-President Andrew Taylor og leder av Principal Investments Marcus Hill deltok nylig avholdt 2013 Applied Finance Conference of Financial Management Association International (FMA) på 17 mai 2013 på St. Johns University (Manhattan Campus), New York City.

Denne tredje årlige Applied FinanceConference var co-sponset av St. Johns University, Journal of Applied Science  and Alois J. Theis Endowment i Global Finance. En-dagers arrangement kjennetegnet av høy kvalitet forskning presentasjoner om temaet "The New World of Global Finance, Markets, investeringer og risikostyring". FMA også tilbudt innovative og innsiktsfulle tilnærminger til aktuelle tema om finans.

Grunnlagt i Tokyo i 2003, The Avanti Gruppen er en egenkapital-forskning hus som gir forskning og analyse-outsourcing løsninger for institusjonelle finansielle tradere globalt. Dens suksess er avhengig av sin vellykkede metode for å identifisere undervurderte investeringer instrumenter gjennom innsamling av data, gjennomgang og analyse teknikker, og trenden identifikasjon.

Konferansen ga mulighet for Avanti fagfolk til å få fersk forskning informasjon og strategier om finansiering og investering fra andre finansielle ledere, slik som å opprettholde selskapets god service til sine institusjonelle kunder. Dens begrenset service i porteføljen rådgivende forvaltning skal stå for å få så søker selskapet å styrke sin PR-program gjennom et slikt samspill med andre utøvere.

http://www.docstoc.com/docs/159041095/Andrew-Taylor-and-Marcus-Hill-of-The-Avanti-Group-Attend-2013-Applied-Finance-Conference

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 19, 2013 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Andrew Taylor og Marcus Hill of The Avanti Gruppen Delta 2013 Anvendt FinansWhere stories live. Discover now