1 Month Later...
'' Morning အတြင္းေရးမွဴးDo''
''Morning ပါ ဒါရိုက္တာ ''
'' ဒီေန႔အေစာႀကီး ေရာက္ေနပါလား''
''Nae ပ်င္းေနတာနဲ႔ company ကို ေစာေစာထြက္လာလိုက္တာ''
''ဒါနဲ႔ Yeollie မေရာက္ေသးဘူးလား ဒီေန႔ညေန ခရီးသြားစရာရွိတယ္ အတြင္းေရးမွဴး Doo သိျပီးျပီလား ''
''Arnyi ... အခုမွသိတာ Soo ေရာ လိုက္ရမွာလား''
''လိုက္ရမွာေပါ့ အင္ခြ်န္းကိုသြားျပီး ေျမကြက္သြားႀကည့္ရမွာ အဲ႔ကေျမေနရာ အဆင္ေျပရင္ hotel ေဆာက္မွာေလ ''
''wow အရမ္းေကာင္းတယ္ hotel ေဆာက္မယ္ဆိုရင္ ''
''အတြင္းေရးမွဴးDo ညေနအိမ္ေစာေစာျပန္ျပီး ခရီးသြားဖို႔ျပင္ဆင္လိုက္ေလ Companyက ကားနဲ႔ေခၚခိုင္းလိုက္မယ္''
''Nae ဘယ္နွေရာက္သြားမွာလဲဟင္''
''Yeollie နဲ႔ အတြင္းေရးမွဴးDo နွစ္ေယာက္ထဲ သြားရမွာ တည္းဖို႔အတြက္လည္း စိတ္ပူစရာ မလိုဘူး အဲ႔မွာ Yeollieရဲ႕ အပန္းေျဖအိမ္ရွိတယ္ ဦးေလးႀကီးလင္မယားနွစ္ေယာက္ကို အေစာင့္ထားထားတယ္''
''Nae''
'' အဆင္ေျပတယ္မွတ္လား''
''ေျပပါတယ္ ဒါရိုက္တာ''
ဘာလို႔လဲမသိ သူနဲ႔ခရီးအတူသြားရမယ္ဆိုေတာ့ ရင္ေတြခုန္လိုက္တာ....
------*****###%%%&&&&****--------
'' Bor! Hyung ဘယ္လို စီစဥ္ထားတာလဲ ''
''Yeollie အံ႕ႀသမယ္ဆိုတာ Hyung သိပါတယ္ Yeollie ကို အခြင့္ေရးရေအာင္ ဖန္တီးေပးလိုက္တာ''
''Hyung ဘာေတြေျပာေနတာလဲ''
''Hyung သိတယ္ Yeollie အတြင္းေရးမွဴးDo ကိုစိတ္ဝင္စားေနတယ္မွတ္လား''
''မဟုတ္ပါဘူး Hyung ကလည္း အလုပ္သေဘာအရ ေျပာဆို ရင္းနွီးတာပါ''
''Hyung ကိုမလိမ္ပါနဲ႔ Yeollie ကို သိလာတာ ဟိုးငယ္ငယ္ထဲက တျခားသူကို လိမ္လို႔ရမယ္ Hyung ကိုေတာ့ မရဘူး''
''Hyung ကလည္း...''
''အခုေနာက္ပိုင္းမွ Yeollie ရဲ႕ မ်က္နွာမွာ အျပံဳးဆိုတာျပန္ျမင္လာရတယ္ ဘာကိစၥမွမရွိပဲ အတြင္းေရးမွဴးကိုခဏခဏေခၚတယ္ အတြင္းေရးမွဴးမလာတဲ႕ရက္ဆိုရင္ Yeollie မ်က္နွာမွာအလိုမက်တဲ႔ပံုစံနဲ႔ အားလံုးကို အျပစ္ပဲျမင္ေနတယ္ ဒါေတြက အတြင္းေရးမွဴးကို စိတ္ဝင္စားေနတယ္ဆိုတဲ့ သက္ေသတခ်ိဳ႕ပဲ ''
'' ဟဟ Hyung က စံုေထာက္ေတာင္ လုပ္လို႔ရတယ္ ကြ်န္ေတာ္ မဖံုးကြယ္ေတာ့ပါဘူး ကြ်န္ေတာ္ Soo ကို စိတ္ဝင္စားတာ စစေတြ႔ခ်င္းထဲကပါ ''
'' ဒီလိုမွေပါ့ အခုအခြင့္ေရးရတုန္း ဖြင့္ေျပာလိုက္''
''မျဖစ္နိုင္ပါဘူး Hyung ရယ္ ကြ်န္ေတာ့ဘဝနဲ႔က လံုးဝမျဖစ္နိုင္ပါဘူး''
'' Yeollie ျပီးခဲ႔တာေတြထားလိုက္ေတာ့ အတိတ္ကေနရုန္းထြက္လိုက္ေတာ့ အိပ္မက္ကေန နိုးထလိုက္စမ္းပါ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ မခ်ဳပ္ေနွာင္စမ္းပါနဲ႔ ''
''ဒါေပမယ့္ ....''
'' ဆရာ ကြ်န္ေတာ္ အတြင္းေရးမွဴးကို သြားႀကိဳလိုက္ရေတာ့မလား''
''အင္း သြားႀကိဳလိုက္ေတာ့ Driverလီ သူေဌးလည္းအဆင္သင့္ျဖစ္ေနျပီဆိုေတာ့''
''ဟုတ္ကဲ႔ ဒါရိုက္တာ ''
''ကဲ Yeollie ျပင္စရာရွိတာျပင္ေတာ့ ခဏေန အတြင္းေရးမွဴး Do ေရာက္လာေတာ့မယ္ ''
'' Nae ... Hyung လည္း လုပ္စရာရွိတာလုပ္ေတာ့ေနာ္ ''
'' ok အာ့ဆို ျပန္လာမွေတြ႔မယ္ Hyung ေျပာတာမေမ့နဲ႔ေနာ္ အဆင္ေျပပါေစ''
ရင္ေတြခုန္လိုက္တာ Soo နဲ႔နွစ္ေယာက္ထဲ ခရီးသြားရေတာ့မယ္ ဘယ္တုန္းကမွမျဖစ္ဖူးတဲ႔ ခံစားခ်က္မ်ိဳး ရင္ခုန္မွဳမ်ိဳး ကြ်န္ေတာ္ ခံစားမိေနပီ ဟုတ္တယ္ ကြ်န္ေတာ္ Soo ကိုခ်စ္တယ္ ခ်စ္လြန္းလို႔ တန္ဖိုးထားလြန္းလို႕ ခ်စ္တယ္ဆိုတဲ့စကားကို ကြ်န္ေတာ္ Soo ကို မေျပာမိဖို႔ ထိန္းသိမ္းပါေတာ့မယ္
YOU ARE READING
You Don't know !
Romance'' ေဒါက္....ေဒါက္'' Soo တစ္ေယာက္ တံခါးေခါက္ထဲက omma မွန္းသိလိုက္သည္ '' Omma ..... Wae !!! '' " Soo ထေတာ့ေလ Wedding သြားဖို႔ျပင္ရဦးမယ္ေလ '' '' Omma သမီးမလိုက္ခ်င္ဘူး အိမ္မွာပဲေနခ်င္တယ္ :'( " သနားစရာအသံေလးနွင့္ေျပာလိုက္သည္ '' မလိုက္လို႔မရဘူး သမီးလူဝ...