Zeynep AKSAN: ZEYNEP; zeki, hırslı, oldukça inatçı birisidir. Bunun yanı sıra biçimli düzgün fiziği, siyah saçları ve ela gözleri ile herkesin imrenerek baktığı 18 yaşında genç bir kız. Annesi ve babası 2 yıl önce trafik kazasında hayatını kaybetmiştir. Zeynebe ailesinden kalan sadece yaşamış oldukları ev. Hem okuyup, Hem garsonluk yapmaktadır. Her ikisini de birlikte yürütmek zeynebi biraz zorlasa da - hele ki lise son gibi önemli bir yılda- bir şekilde idare ediyor. Zor zamanlarında ona destek çıkan tek kişi ise dostu miray...
Mert Aras ÇAKIRCI: MERT; 22 yaşında sert, Acımasız, dışarıdaki insanlara karşı duygusuz, yakışıklı , siyah saçları olan kahverengi gözlü, herkesin saygı duyup korktuğu birisi. Mert güzel bir çocukluk geçirmesine rağmen babasının yolundan gidip ( babası mafyaydı ama bıraktı) çocukluğundan beri mafya olmak istemiş , sanki tek yapabileceği mesleğin o olduğuna inanmış Yer Altının korkulan mafyası...
Hayatta değer verdiği sadece üç kişi -annesi, babası, dostu kardeşi bildiği umut- var. Karanlık mafyamız Aşk'ın güçsüzlük olduğuna inanıyor.
Peki bu fikrini değiştirebilecek birisi karşısına çıkacak mı?Umut ÖZBEY: 22 yaşında mert kadar olmasa da yakışıklı mertin aksine - iş haricinde - Şen şakrak birisi. Ama söz konusu mafyalıkla ilgili bir işse Mertten sonraki en korkutucu kişi olabiliyor. Umut 17 yaşında yetimhaneden kaçmış ve o yaşından beri mertin hem dostudur hemde sağ kolu...
MİRAY SOYDEMİR
Neşeli,sevecen,hayata hep pozitif haliyle bakan, yeri geldiğinde acayip agrasif olan miray 18 yaşında lise öğrencisi. O da yaklaşık 1 sene önce babasını kaybetmiştir. Fakat babasının ölümünden sonra annesi ile de araları limonidir. Babasının ölümünden çok etkilenen annesi nedeni bilinmez bir şekilde kızıyla arasına mesafe koymuştur. Sadece yemekten yemeğe birbirlerini görürler. Bunda biraz da annesinin çalışmasının da payı var. Annesi her ne kadar yüklü bir miktar maaş alsa da mirayın istediği şey sadece annesinin kendisine sevgi göstermesidir.ARKADASLAR TELDEN YAZDIĞIM İCİN BİRKAÇ SORUN OLABİLİR YAZILMA İLE İLGİLİ ÇOK DİKKAT EDİYORUM AMA YİNE DE OLURSA LÜTFEN KUSURA BAKMAYİN. BİDE YORUM VE VOTE YAPARSANIZ COK SEVİNİRİM. :-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya!!!
Teen Fictionİki farklı hayat, İki farklı beden... Birisi; Acımasız , sert ve kalbini sadece kan pompalamak için kullanan bir mafya... MERT ARAS ÇAKIRCI Diğeri;zeki,hırslı, hırçın, sevdiği insanlara karşı güler yüzlü ve hayatın tüm yüklerini üzerine almış bir kı...