Z pohľadu Amy:
Sadla som si pri bar a objednala si celú tácku so zlatou tequilou. Mňám. Pila som to raz s Justinom a chutilo mi to. Barman mi doniesol moju objednávku a ja som mu chcela zaplatiť no on peniaze nechcel. "To je na účet podniku." Žmurkol na mňa a usmial sa. Asi najkrajší barman akého som kedy videla. "Som Mike." Podal mi ruku cez bar. Rozmýšľala som či mám tu ruku priať, no keď som zbadala že to myslí v dobrom okamžite som mu ju podala. "Som Amy." Usmiala som sa a on mi pobozkal vrch ruky. "Neboj zlatko som gay." Začal sa rehotať a ja s ním. "Vážne?" On prikívol hlavou a nalil si tiež tequilu. "Jenn zober to za mňa, na dnes končím." Zakričal na druhú barmanku a tá iba prikívla. "Tak na nás." Žmurkol na mňa a kopol to do seba a hneď zahryzol do pomaranču. Zopakovala som to čo on a takto sme sa rozprávali a pili možno že aj tri hodiny, lebo keď som sa pozrela na mobil bolo pól štvrtej ráno plus k tomu som mala 26 nepriatých hovorov od Justina 5 od Khalila 12 sms-iek od Jusa a 2 od Ryana. Hlasno som sa zasmiala a ukázala som to Mikovi. "Je to milé, že sa o teba bojí, ale zlatko nenechaj sa oblbnúť." Pokrútil hlavou a ja pripitým hlasom som sa mu snažila odpovedať. "Ja viem, ale ja ho milujem." Akonáhle som to odpovedala hlava mi padla na stol a zaspala som.
(Pozn. Aut.: Ježiši Kriste. Predstavte si to :D :D 😂😂)Z pohľadu Mikea:
Chúdatko Amy. Zlatíčko moje s kým to ona chodí. Je mi jej ľuto. Poznáme sa síce len nejaké 4 hodinky ale nesmierne mi prirástla k srdcu. Je úžastná. Vráťme sa ale k Biebrovi. Vidím že ho miluje a podľa jej rozprávania o ňom miluje aj on ju, čo je neuveriteľne divné, kedže poznám aký Bieber je a že je to len obyčajný kurevník a feťák, ale asi ho zmenila láska. Neviem no. "Ja viem, ale ja ho milujem."
Odpovedala mi a hlava jej spadla na stol a zaspala. Popravde vypili sme toho pomerne dosť a ani ja nemám od toho ďaleko aby som zaspal. Štuchol som do nej no ona nereagovala a tak som sa začala rehotať no zahmlilo sa mi pred očami a zaspal som vedľa nej.Z pohľadu Justina: (veľmi krátke)
Je pól piatej ráno a Amy ešte neni doma. Kšeft, o ktorom som hovoril som zrušil kvôli nej a prišiel o dosť veľké peniaze, ale to mi je teraz jedno. Jediné čo ma momentálne trápny je Amy a to aký som kokot. Tá baba čo tu bola, je Chazova sestra a ja som ju vždy mal rád rovnako ako ona mňa, no bol to čisto kamarátsky vzťah. Dlho som ju nevidel a tak som ňou bol tak zaslepený až som približne dve hodiny ignoroval Amy a teraz neviem kde je. Samozrejme že ju počkám pokiaľ príde domov. Jediné čoho sa bojím viac ako o ňu je to, že si tam niekoho nájde. Niekoho kto je lepší ako ja, kto jej bude dávať to čo ja nie a ktorý jej bude hovoriť každú hodinu ako veľmi ju miluje. Lenže aj ja ju milujem!! Rukami som si vošiel do vlasov a silno za ne potiahol. "KURVA!" Nohou som kopol do stolíka pri sedačke, ktorý sa celý prevrátil aj s jeho obsahom.
Z pohľadu Amy:
Zaspala som v bare spolu s Mikom, ktorý ma zobudil okolo ôsmej ráno a momentálne sedím v jeho aute a berie ma domov. Cítim že mám v sebe stále alkohol no nejak to neriešim. Som rada že mi neni zle. Zaparkoval pred domom, vymenili sme si čísla a rozlúčila sa sním. "Ahoj zlatko a ozvi sa ako to dopadlo." Žmurkol na mňa a poslal mi vzdušnú pusu. "Jasné. Musím ísť. Ozvem sa. Pa miláčik." Zakývala som mu a už o tu nebolo. Otvorila som vchodové dvere a vyzliekla sa zo všetkých vecí okrem spodného prádla. Vedela som že ešte všetci spia a tak som išla do obývačky si pustiť telku, no zbadala som tam moju lásku ako sedí na sedačke a spí. Podišla som k nemu a pobozkala ho na čelo. Justin pomaly otváral oči a keď ma zbadal usmial sa. "Prepáč zlatko, nechcela som ťa zobudiť." Pohladkal som ho po líčku, a on si oprel hlavu do mojej dlane a privrel oči. Chytil ma za driek a potiahol k sebe. Sadla som si na neho a obiala ho okolo krku. "Prepáč Amy som hlupák. Mrzí ma to." Šepkal mi to do hrudníku no ja som mu rozumela každé slovo. Nič som mu neodpovedala a Justin sa odomňa odtiahol s nahnevanýn výrazom tváre. " Prečo z teba cítim mužskú voňavku?!" Nadvihol obočie a jeho výraz bol ešte prísnejší. "Lebo som spoznala jedného chalana a je úžastný." Justinov výraz tváre sa radikálne zmenil, ale na smutnejší. Prečo ho nepotrápiť? Zaslúži si to! Dal ma zo seba dole a posadil na sedačku. Postavila sa a rukami si vošiel do vlasov. Robí to dosť často a je to skurvene sexi, jak sa mu napnú všetky svali na rukách. Och.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fucking life ...
RomantizmOna: Žije v detskom domove. Je nenávidená a znásilňovaná staršími. Má však svoje sny, ale neverí že sa jej môžu splniť. On: Milovaný babami. Party, alkohol a drogy sú jeho závislosť. Raz zažil lásku.... nenávidí ju. Čo sa stane ak sa stretnú? Budú...