pff, na drie uur te hebben gewerkt in het huis van m'n stiefmoeder Mary kon ik eindelijk naar school.
ik rende naar de bushalte en had de bus net aan gehaald.
ik ging zitten naast m'n beste vriendin Sydney.
ze had vandaag weer haar zelfgemaakt kleding aan, en het stond geweldig! een wijd, soort van tutu rokje met allemaal verschillende kleuren.
we kwamen aan op school en ik liep gelijk door naar m'n kluisje.
Sydney liep met me mee. opeens kwam er een stoet meisjes op ons afrennen naar buiten.
ik probeerde wat te zien buiten en er stond een limousine.
ohja, Jake Austin kwam bij ons op school. en elk meisje was volgens mij van plan hem te versieren. ik dus niet.
Sydney en ik bleven binnen staan, en ik hoorde nog harder gegil.
hij zou nu wel uit de auto stappen denk.
de bel ging en iedereen ging opgewonden naar de les.
ik ging zoals gewoonlijk ergens achterin zitten met Sydney.
toen iedereen uit gekletst was over jake, begon de les.
'ik vind het echt te overdreven, over dat Jake gebeurde' zei Sydney zachtjes tegen mij.
'ik ook! hij is misschien knap, maar verder gewoon een arrogante jongen denk ik' fluisterde ik terug.
'jeeeeeeeeaaaaaaaahhh daar is Jake!' gilden alle meisjes, de deur ging open en Jake en z'n vriend liepen naar binnen.
ze zochten waar ze konden zitten toen Amanda, een meisje met lange blonde haren veel make-up, en sexy kleding en volgens mij de ex van Jake , vroeg of Jake naast haar kwam zitten.
hij ging er zitten
ik schreef op een briefje naar Sydney: die twee zijn gemaakt voor elkaar.
Sydney knikte en begon een beetje te lachen.
de lerares zag het 'Samantha! wat staat er op dat briefje'
shit, moet ik weer hebben.
'uh, niks mevrouw' zei ik een beetje verlegen omdat iedereen naar mij en Sydney keek.
'geef dat briefje maar hier'
ik gaf het briefje en ze las het voor
'die twee zijn gemaakt voor elkaar' zei ze met een bazige toon.
'over welke twee heb je het?'
'over niemand' zei ik snel, en gelukkig liet ze het achter zich en ging verder met de les.
na twee uur in een saaie les te hebben gezeten hadden we eindelijk pauze.
JE LEEST
i am not perfect, so?
RomanceSam woont na het overlijden van haar liefste vader bij haar stiefmoeder en stiefzusjes. ze word helemaal gek omdat ze klusjes moet doen. het doet Sam helemaal niks als de wereldberoemde knappe zanger Jake naar hun school toe komt, om even z'n zang e...