ZA5

127 52 0
                                    

Merhaba arkadaşlar yine ben inşallah begenirsiniz.
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.
♡ ♡ ♡ ♡ ♡
Meleğin ağzından.
Sabah sabah çalan alarm sesiyle uyandım. Sıcacık yatağı bırakıp gitmek zoruma gitsede yataktan kalkıp okula gitmek için hazırlanmaya başladım.
Bir yandan okuyup bir yandan çalışıyorum. Ailemin durumu iyidi ama ben genede kendi ayaklarımın üzerinde durmak istedim.
Okula gitmek için hazırlandım. Evden çıktım sokakta Tayfunla karşılaştım yanında sarışın mavi gözlü 1.70 boylarında çok güzel bir kız vardı. Beni görünce kızı öpmeye başladı bir yandan da bana bakıyordu. Bana ne oluyordu o kızı gebertmek istiyordum.
Kızdan gelen sesler beni daha çıldırttı o sinirle Tayfuna vurdum Tayfun sendeledi.
O kızı saçlarından tuttuğum gibi yerde sürüklemeye başladım.
Bana bak kızım.
O benim birdaha seni ona 5 metreden fazla yaklaştığını görürsem seni maf ederim.
Şimdi defol git.
Geri döndüğümde Tayfun bana bir ton laf sayıyordu.
-Sen ne yaptığını sanıyorsun ha.
-O kulaklarını aç ve beni iyi dinle. Seni bir kızla daha görim o kızı da senide hayatınıda maf ederim.
Tayfun kahkaha atmaya başladı.
-Hadi ya hangi sebeple sen benim neyimsin.
-Ben senin neyse boşver deymezsin sen hiçbir şeye.
Baybay.
Baybay.
Okula gitmekten vaz geçip eve geri gidip kendimi yatağa atıp uykuya bıraktım kendimi.

Zoraki Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin