Diyet Programı (3) Uzun bir aradan sonra geri döndüm :3

660 21 2
                                    

Hepinize uzun bir aradan sonra merhaba! Nasılsınız? Ben yokken beni yada hikayeyi özlediniz mi? Ben sizi çok özlediiim. Şu ana kadar hikayeyi okuyunca hayatınızda bir şeyler değişti mi? Yazanları uyguladınız mı? Eğer öyleyse hepsini duymak istiyorum. Uzun bir süre yoktum oysa yazacak tonla şeyim vardı. Şimdi hepsini biriktirdim ve art arda yükleyeceğim.

Şimdi gelelim bugünün başlıklarına :3

1)Elimde bir diyet listesi vardı, üzerinde bir kaç değişiklik de ben yaptım onu yazacağım.

2)Elimde çok fazla motive edici resimler/ egzersiz tüyoları/ atıştırmalık tarifleri var. Onların da hepsini yazacağım.

3)Instagram hesabı tekrar aktif! Ya o hesap da askıda kalmıştı biraz bir şeyler paylaşamadım kusura bakmayın ama şimdi tekrar aktif hatta 1 saat önce metabolizmayı hızlandıran günlük yenmesi gereken 5 meyvenin resmini attım. Onu ve diğer her şeyi öğrenmek için instagram hesabımız : hic_bir_sey

4)Hayal kırıklığına uğradım birazcık. Whatsapp grubu kurarsak iyi olur diye düşünmüştüm hepimiz açısından çünkü hep beraber, birbirimizin desteğiyle başarabilirdik ama çok ilgi gösterilmedi. Yine de katılmak isteyen kişilerle bir grup açmayı düşünüyorum. Grupta ne yapacağız derseniz grupta o gün ne yediğimizi yazacağız, birbirimize tavsiye vereceğiz( yani o gün yediklerini yazarken eğer yememen gereken sağlıksız bir şey yemişsen belki suçluluk hissedersin ve bir daha yememeye çalışırsın) ve sonuçta samimi bir arkadaş ortamı olacak ben katılmanızı tavsiye ederim. Katılmak isteyenler özelden numarasını atsın.

Vee bir de son başlık var ama o sürpriz. Bölümün sonuna yazacağım onu.

Şimdi başlayabiliriz :3

1)Diyet Listesi

Diyetisyene gittim ve benim için bir diyet listesi istedim ve inanamayacaksınız listede yazanlar benim buraya daha önceden yazdığım şeyler. Aramızdaki fark, doktor bunun için üniversite okumuş bense araştırmayı seviyorum. Ve tabii ki o bundan para kazanırken ben bunu herkes yararlansın diye yapıyorum. Şimdi, liste biraz benim yeme alışkanlıklarıma göreydi ben de onu genele göre yaptım.

İşte Liste

Sabah Kalkınca

1 büyük su bardağı ılık, 1 dilim limonlu su.

Kahvaltı

a) 1 dilim tam buğday ekmeği, 1 orta boy haşlanmış yumurta, 2 dilim hindi füme(hindi salamı gibi yani hindili "pınar aç bitir"ler işte). Domates,salatalık,peynir,zeytin,maydonoz,roka (yağsız serbest)

Veya

b) Kepekli light kaşarlı tost. Domates, salatalık, maydonoz, peynir, zeytin, roka (yağsız serbest)

Öğlen Yemeğinden 30 Dk Önce Su için

Öğlen

a) Yarım tavuk göğsü etinden tavuklu salata ve 1 su bardağı ayran

Veya

b) 2 adet tavuk baget yada 2 adet tavuk pirzola(derisiz) , 1 su bardağı ayran ve salata

Veya

c) 4 köfte kadar kırmızı et (120 gr) ve salata

Veya

d) 6 yemek kaşığı zeytinyağlı sebze yemeği ve 1 su bardağı kaymaksız yoğurt

Öğlen yemeğinden 30 dk sonra yine su için

Ara

4 adet kuru kayısı / 1 adet kuru incir / 2 adet hurma / 3 yemek kaşığı siyah, çekirdekli üzüm

Bunun yanında 10 adet çiğ fındık / badem / 2 tam ceviz

( "/" işareti veya anlamına geliyor. )

Akşam

a)Balık (ızgara veya buğulama) ve salata

Veya

b) 6 yemek kaşığı sebze yemeği (susuz) ve 1 su bardağı yoğurt

Veya

c) 6 yemek kaşığı yeşil mercimek yemeği ve 1 kase cacık

Yatmadan 30 dk önce de kırmızı biber yerseniz çok iyi olur.

-- Uygulayacaklar okusun! -- Daha fazla yarar sağlamak için doğru zamanda su içmelisiniz daha önceki Su İçmek adlı bölümde bahsetmiştim, oraya da göz atın.


¡¡¡¡¡¡Bölümün başında söylediğim sürpriz başlık!!!!!!

Bu hikayeyi yazmaya 2013 yazında başladım. İyi ki başlamışım. Her zaman çok güzel yorumlar yaptınız, ilgi gösterdiniz, yanımda oldunuz. Ben de her zaman büyük bir mutlulukla size yardımcı olmaya, yorumlarınıza ve mesajlarınıza en iyi şekilde yanıt vermeye,aklınızda soru işareti bırakmamaya çalıştım. Umarım başarılı olmuşumdur ve benden memnunsunuzdur. Ben sizden çok memnunum iyi ki varsınız ve iyi ki sizleri tanımışım. Bence biz bir aile sayılırız yani ben öyle görmek istiyorum sonuçta 2 yılı aşkın bir süredir burada yanımda olan ve hikayemi okuyanlarınız var. Tüm okurlara 40K okunma ve özellikle 1071 oy (hesapladım :D ) ve 379 yorum için çookk teşekkür ederiiim!! :D <3 Desteğiniz ve ilginiz olmasaydı buralara kadar gelemezdik.

Ayrıca tekrar söylüyorum

1) Sormak istediğiniz yada öneri/şikayetiniz varsa her zaman yorum yapabilir yada özelden yazabilirsiniz.

2) Whatsapp grubuna katılın lütfen ben yararlı olacağına inanıyorum.

Şimdilik hoşçakalın desteğiniz için tekrardan teşekkürler hepinizi çok seviyorum <3<3

04.12.15

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 04, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kilo Verin! Sağlıklı YaşamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin