~Chapter 1~

398 24 0
                                    

Chingu ? EXO ?

-Chapter 1-

"Hye Ri,saya taknak pakai lipstick,saya nak pakai lipbalm je,eh??Ujar Kyung Soo kepada jurumekap peribadinya.

"Boleh,"balas Hye Ri pendek.

"OK,,ppalii,nanti fan meeting saya lambat pergi !"Kyung Soo memusingkan kerusinya menghadap cermin.

Ahli EXO yang lain juga kelihatan sibuk bermekap untuk fan meeting mereka yang pertama,excited Sangat.
Sedang mereka berbual bual,Kyung soo menjerit,

"Hei!!buat kerja tu hati hati boleh tak??tengok apa dah jadi kat Baju ni,habis basah!"Marah Kyung Soo kepada salah seorang staff.

"Eh,kenapa dengan D.O. tu?selama ni tak pernah marah sampai macam tu sekali"Baekhyun mengerutkan dahinya,comel betul.

"Tak tahulah,biarlah,dia bad mood lagi kot pasal semalam" Chanyeol menyambung balik bermekap.

"Semalam??oh!yang pasal baju yang arwah mak dia bagi tu hilang kan??sayang sangat dia kat mak die" Sehun memperlahankan suaranya takut takut D.O. dengar nanti,bertambah bad mood die.

"Dah,dah,jangan ungkit pasal hal tu lagi,"Kai meleraikan perbualan mereka.

"Mianhae,saya tak sengaja,"Staff itu meminta maaf ke pada Kyung Soo .

"OK,harini saya maafkan,kalau awak buat lagi,tahulah awak saya nak buat apa,"Kyung Soo memberi amaran kepada staff tersebut.

*habisfanmeting*

"Haihh!!penatnyaa,,argh!"Hye Ri mencampakkan beg mekapnya ke sofa.

"Fuh,,sakit tangan,dahlah ramai jurumekap exo tak dtg!3 org plak tuh..tapi best jugak,,dpt sentuh muka Chan,Baek,Kai,,ommo!!" Hye Ri mula tersengih sengih.

"Haihh!!Rindunya kat Dyo,old chingu...uwaaa!!!"dia menjerit

~bersambung~

TBC

Copy not allowed
Hope korang suka ff ni

Chingu ? EXO ?Where stories live. Discover now