Karanlık Hayat Bölüm 1

25 0 1
                                    

     Korkudan titriyordu adeta gözleri her yere bakar olmuştu.Eskiden böyle değildi ne oldu buna ? Gözlerindeki yaşı dindiremiyordu.Gözleri kan çanağı gibiydi gözlerinin altı mosmor sanki birinden kaçıyordu.Eskiden çok güler yüzlüydü biri ağlayınca yanına gider onu güldürürdü.Artık bizi bile istemiyor yanında.Yanına gidip sorduğumuzda uzak dur benden diyor.Biz hala çözemedik ama sınıfta saklanıyor her tarafa.Krkuyoruzbizde artık acaba biri onu tehdit mi ediyor? Belki!ama onu bir psikoloğa götürmemiz lazım yoksa karanlık bir hayata mahkum olacak ilelebetSınıf kapısı açılıyor ve Elizabeth daha çok saklanıyor.Birden elektirikler kesiliyor ve Elizabeth çığlık tarak sınıftan kaçıyor.İşte öğretmen korkmayın artık Elizabeth bir psikoloğa gidecek diyor kısık bir sesle.Eve dönüyoruz evimiz çok yakın birlikte gidiyoruz oda çok korkuyor yanlız gitmekten.Ama korkmasını gerektirecek hiçbirşey yok neden neden bu kadar korkuyor üzülüyorum onun durumuna.Aynı şey benim başıma gelse ama daha başına ne geldiğinide bilmiyoruz.Keşke öğrenmenin bir yolu olsa.Evinden çığlık sesleri geliyor hemen herşeyimi alıp onun yanına gidiyorum.Onda kalıcam bu gece annesi ve babası 1,5 aydır seyehatte.Oda zaten 1,5 aydır bu halde herhalde annesini özlüyor.Anlat dedim ona yardım edebilirim sana ama sürekli aynı şeyleri tekrar edip durdu ne söylemeye çalışıyor.Dediği tek şey şu o burda o burda hep aynı şey ne söylediğini anlamıyorum.uyurken atılıyor.Ruh hastası gibi dolaşıyor etrafta beni uyandırıyor.Korkuyorum benimle gelir misin dedi bana ve çok garip bir yerdi getirdiği yer.Arka bahçe düz bir toprak bana orayı kazmamı istedi.Ne garip kazı malzemeleri bile vardı.Kazmaya başladım ama arkamı döndüm o yoktu kormaya başladım birden önümü döndüm ordaydı nasıl korktuğumu anlatamam yaşamanız lazım.Durma dedi bana.Kazmaya devam ettim birden bir çığlık sesi geldi.aletleri bırakıp yanına gittim ama yoktu yerde kan izleri vardı ve hemen polisi aradım.Ama kimse cevap vermedi arkadaşlarımı aradım hemen geldiler.Ama Elizabeth birden ortaya çıktı.Çok normal davranıyordu sanki daha önce hiç yaşanmamış gibiydi çok normaldi.Ortada benim bilmediğim şeyler dönüyor...

    Gerçekten çok garip sanki biri peşinde ama şimdide yok gibi bilmiyorum kafamda çok garip düşünceler var.Oda korkuyor ama belli etmemeye çalışıyor.Okula gidiyoruz sanki hiç kimse öyle bir şey yaşamamış gibi.Akşam oluyor eve gidiyoruz beni yine uyandırıyor.Kaldığım yerden devam ediyorum kazmaya.En sona kadar bu sefer çekiyor beni yanından hızlıca ne oldu dediğimde de kaçmamız lazım dedi bana.Hemen hazırlanıp beni evime gittik benim annemler de yok evde.Bizim kızları çağrıyorum.Hepsi geliyor bende kalıcak hepsi 3 gün boyunca ama ne oldu bu kadar korkucak.

Evde birden elektrikler kesildi.Çığlık attı birden,bende el fenerini bulup yanına gittim bana öyle bakıyordu.Eli başının 2cm ilerisinde gözleri etrafı arıyordu.Bodruma inmişti.O karanlıkta nasıl indi bilmiyorum ama çok korkmuştu.Üstünde sıfır kol bir atlet vardı.Yanında bir bıçak,ne arıyor o bıçak senin elinde diye sordum.Bi...bilmiyorum dedi bana. ama sanki biri verdi o bıçağı ona.Benim evimde kasada bıçaklar var.Hemen gidip baktım ama bıçaklar yerindeydi.Ya kendi evine gitti yada çığlık atmasının sebebi...Düşünmek bile istemiyorum.Hemen polisi aradım ama garip bir şekilde çığlık sesleri vardı aynı o duyduğum garip sesler gibi.Hızlıca şimşekler ard arda çakıyordu telefon elimden düştü.Elizabeth çığlık atarak merdivenleri çıktı.Az daha düşüyordu.Bodrumun kapısı hızlıca kapandı.Allahtan hızlıca çıktı.Yoksa kalıyordu içeride kapı açılmıyor zaten.Hemen her yeri kilitledik. Güvenlik kameralarını devreye soktuk.Okula giderken Amy sesleniyordu aşağıdan hadi gelin diye.Hemen gittik okulda daha normaldi.Artık eskisi gibi kormuyordu.Elizabeth kocaman masmavi gözlerini dikmiş bakıyordu.Ve birden tak şimşek çaktı.Çok sertti.Saat 7.30 ve okula yeni biri geliyor.Çok yakışıklı Elizabeth'in yanına oturuyor.Sanki daha önce tanışıyorlar gibi konuşuyorlar.İsmi Jan ama çok garip birine benziyor.Ooo benim benimm neyse beni boşverin Elizabeth onunla dolaşıyor bir iki gün onunla dolaşıyor ve sonra bize gidiyoruz.bize geliyor ve Amy evin kapısını açtığında yerde kanlı ayak izleri biz 4 kız  1 erkek eve giriyoruz ışıkları açıyoruz ve yerde bıçak...





Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 27, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Karanlık HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin