Adonis era alb ca varul. Nu isi mai putea tine echilibrul. Inima incepuse sa ii bata din ce in ce mai repede iar capul il durea foarte tare ca si cum o bomba ar fi exoplodat langa el. Fara sa stea pe ganduri zise:
- Ma scuzati, ma intorc intr-un moment !
Adonis se indrepta spre baie. Cand a intrat s-a rezemat de un perete nestiind ce sa faca.
,, Nu pot sa cred ca fata aceea este intradevar Eveline ! De ce nu mi-am dat seama oare? Matias mi-a facut cunostinta cu ea la mall. Mi-a spus ca o cheama Eve, dar eu cu mintea mea ingusta m-am gandit ca este prescurtarea de la un nume oarecare. Sunt atatea nume care se prescurteaza Eve!!! Oare de ce m-am reintalnit cu ea intr-un asemenea mod? Ce crede oare despre mine acum? Poate crede ca o evit, s-au ca o ignor s-au si mai rau, crede ca nu imi mai aduc aminte de ea? Nu stiu ce sa fac. Nu pot sa plec , este un bal organizat in cinstea mea dar nici nu am curajul sa mai dau ochii cu ea. Oare ce crede despre mine?
Nu mai sunt un copil, trebuie sa ma duc la ea si sa ii explic!!! "
Adonis iesi hotarat din baie si o cauta din priviri pe Eveline. Era asezata la o masa langa Matias.
,, Nu stiu de ce spun asta...Dar Eveline este diferita de celelalte fete. Ea nu se face remarcata prin haine de lux si pompoase , ci prin simplitatea ei. Prin stralucirea sincera a ochilor ei, prin bunatatea si felul ei de a arata prietenie fata de orice persoana."
Adonis a ajuns in fata lui Eveline si a rugat-o sa se ridice si sa il urmeze. Aceasta se uita uimita la el sa vada daca este bine din cauza evenimentelor care s-au petrecut cu cateva minute in urma. Au ajuns afara, iar aerul cel rece facea simtita prezenta noptii. Adonis se intoarse cu fata spre Eveline si spuse:
- Stii cine sunt?
- Da, esti cel mai bun prieten al lui Matias! raspunse Eveline.
- Serios acum... stii la ce ma refer !!! ii spuse Adonis serios.
- Deci...stiai ca sunt Eveline??
- Da, de cand mi-a spus Matias ca te cheama Eveline in seara asta. Dar, cred ca tu m-ai recunoscut de cand ne-am intalnit la mall. Expresia fetei te da de gol.
- Da, eu te-am recunoscut de-atunci. Dar speram sa nu iti aduci aminte de mine! zise Eve incet.
- Sperai sa ce... ? Cum sa nu imi aduc aminte de tine? Nu am mai intalnit nicio fata care sa imi vorbeasca asa cum ai facut-o tu. Si acum imi aduc aminte cum ai spus: ,, Esti atat de crud ! Chiar nu crezi ca poate exista iubire intre oameni cu statute sociale diferite? "
-Si acum crezi ca acest lucru este imposibil? ii spuse Eve uimita.
- Nu este vorba ca nu cred, doar ca nu am vazut doua persoane care sa fie atat de intragostite una de cealalta.
- Vrei sa spui ca daca tu nu vezi cu proprii tai ochi ceva, nu crezi acel lucru? Trebuie sa mai si speri si sa visezi in viata asta.
- Toata viata mea am fost inconjurat de persoane care stateau cu mine si imi erau prieteni doar pentru ca aveam bani. Nimeni nu m-a placut pentru ceea ce eram. Nu stii cum este sa nu ai prieteni,sa nu ai cu cine sa vorbesti si sa fii mereu singur !!!
- Da, ai dreptate Adonis. Nu stiu cum este sa fii singur. Dar oricum este ziua ta si nu vreau sa ma contrazic cu tine. Acum scuza-ma ! Este destul de frig si nu vreau sa racesc.
Eveline ii intoarse spatele exact ca acum sapte ani. Adonis era uimit.
,, Nu pot sa cred ca a plecat din mijlocul discutiei. Voiam sa ii mai spun ca ma bucur ca a venit, sa ii spun ca ma bucur ca ne-am intalnit dupa sapte ani si ea pleaca. Pleaca si imi intoarce spatele fara sa se gandeasca, ca eram in mijlocul unei conversatii! Ce fata !!! "
Eveline mergea tot inainte fara sa se uite in urma. Stia ca el era in spatele ei si nu intentiona sa se uite la el. Intra in sala de bal si se opri in fata unor prajituri. Din greaseala cand a vrut sa i-a una s-a lovit de o fata:
- Imi pare rau, chiar nu am intentionat sa te lovesc! spuse Eve.
- Nu-i nimic! Eu sunt Daiana !!!
- Buna, eu sunt Eveline. Incantata de cunostinta.
- Vad ca iti plac prajiturile astea foarte mult.
- Da ai dreptate. Sunt foarte bune. Chiar as vrea sa aflu ce ingrediente a folosit bucatareasa. Vreau sa incerc sa fac si eu aceste prajituri.
- Te pricepi la gatit Eveline?
- Da! Chiar voi începe saptamana viitoare facultatea de Arte Culinare. Intentionez sa imi deschid un restaurant unde sa pot servii cele mai gustoase feluri de mancare.
-Este super Eveline! Abia astept sa vin si sa mananc la restaurantul tau! spuse Daiana foarte entuziasmata.
Adonis si Matias au venit langa ele.
- Hei, Eve! Te distrezi ? zise Matias
- Da, foarte mult! Ma bucur ca am venit. Daca nu veneam nu o putea cunoste pe Daiana, noua mea prietena.
- Hei Daiana, unde sunt mama si tata ? Trebuie sa fac un anunt important.
- La masa principala, acolo stateau in urma cu 10 min.
- Ms mult. Atunci eu va las!- Daiana de unde il stii pe tipul ala?
- Adonis? Este fratele meu mai mare.
- Ce ? Acea persoana este fratele tau? Nu se poate.
- Serios, e fratele meu, este cu doi ani mai mare ca mine si este cel mai bun frate din lume.
- Mie m-i se pare total invers.
- Adonis este o persoana forte buna. Doar ca nu are incredere in prima persoana pe care o vede.
Adonis se urca pe scena si si-a inceput discursul :
- Buna seara! Vreau sa va multumesc tuturor celor care a-ti venit in aceasta seara aici. Vreau sa stiti ca pentru mine inseamna foarte mult. Asa ca acum va incepe momentul pe care l-ati asteptat cu toti pana acum:
CITEȘTI
La fel ca primul fulg...
Любовные романыOare sa fie adevarat ? Sa fie el ?Dar nu, nu poate !!! Viata sa ne fii adus si nou impreuna ? Cel care nu crede in iubire, care crede că dragostea o intalnesti doar in filme sa ajunca pana la urma sa isi schimbe parerea ???