Indeholder frække scener
Vi kyssede.... jeg kunne ikke stoppe, var jeg stadig forelsket i Kaja? Jeg greb fat om hendes talje, og hun udviklede vores kys til et snav. Jeg "svingede" hende op på mit skød så hun sad med et ben på vær side af mig. Jeg holdt hende tæt ind til mig. Jeg førte stille mine hænder op under hende bluse langs ryggen. Jeg mærkede Hendes BH under mine bløde hænder. Jeg kunne mærke at hun smilede, jeg førte mine hænder frem til hendes mave. Jeg kyssede hende ned af halsen alt imens at mine hænder bevægede sig længere op af hendes krop. Mine hænder mødte hendes bryster og hun stønnede. Hun ville gerne. "Jeg kan mærke du er klar" hviskede hun i mit øre, og jeg kunne med det samme mærke det, bulen. Jeg trak hænderne ud fra hendes bluse og hun kyssede mig igen intenst. Jeg greb stærkt fat om hende talje med den ene arm og under hendes numse med den anden, jeg rejste mig og bar hende imod mit værelse.
Jeg kiggede hurtigt på uret på vej derind, 15:57. Mine forældre ville komme hjem om en time.
Jeg satte Kaja i min seng, og lukkede døren. Jeg stillede mig foran hende, hun bed sig i læben og smilede kækt, hun kørte sine hænder op under min t-shirt, op langs min mave og brystkasse. Hun førte sine hænder ned til kanten af t-shirten, hun trak den op og jeg gjorde arbejdet færdigt. Jeg smed min bluse hen på min stol. Hun kyssede mig på maven, hun rejste sig og kyssede videre op på brystkassen. Jeg tog fat om hendes overarme og smed hende ned i sengen. Jeg trak hendes bluse af og smed den hen til min. Hun havde en pæn blomstret BH med sorte blonder på. Jeg havde givet hende den da vi havde et års dagen. Hun smilede til mig, "kom og tag mig" sagde hun frækt og tog sig til brysterne. Jeg kravlede ned over hende, jeg holdt hendes håndled fast ned imod sengen og kyssede hende på halsen. Hun stønnede højt.
Jeg slap hendes hænder og med det sammen smed hun mig ned i sengen, mine ben hang ud over sengen så hun kravlede ned på gulvet og stod imellem mine ben. Hun begyndte at åbne mine bukser. En stærk smerten løb igennem min mave, det var forkert det her. "STOP!" råbte jeg og satte mig op, hun have fået åbnet mine bukser og mine grå calvin klein boxershorts tittede frem. Hun kiggede uforstående op på mig, "hvad er der?" spurgte hun og trak lidt væk. "Vil du ikke? syndes du ikke jeg er smuk? er jeg ikke god nok til dig?" begyndte hun at sige meget hurtigt. "Det er forkert, jeg er forelsket i en anden. Selvfølgelig er du smuk og du er god nok for mig, men du er ikke den rigtige for mig...." "Jeg er ked af det, jeg skulle have sagt fra lidt før....det skulle jeg også med Josephine..." svarede jeg og kløede mig i håret. "Har du haft sex med Josephine?!!!" råbte hun af mig og en tårer trillede ned af hendes lyse kind, "det er....." "HVOR ER DU KLAM!!! HUN ER NÆSTEN LIGE STARTET I KLASSEN!! HVORDAN KAN DU HAVE SEX MED HENDE MEN IKKE MIG? VI GJORDE DET IKKE EN GANG DA VI VAR SAMMEN!!" råbte hun af mig og tårerene trillede ned af hendes kinder.
"Jeg har ikke haft sex med Josephine!!!" råbte jeg tilbage, "vi havde aldrig sex fordi at jeg ikke ville have dig til at fortryde!! hvad hvis du lige pludselig sagde at du ikke ville eller at jeg var dårlig til det!! jeg ville ikke sårer dig!" råbte jeg igen. Hun måbede, "jeg har aldrig gjort det okay, du er en dejlig pige og jeg ville gerne med dig men jeg var bange for at gøre noget forkert eller at jeg ikke selv var klar. Jeg virke måske som en som ved hvordan man gør og har prøvet det mange gange, men sådan er det ikke" sagde jeg stillede og sukkede. Kaja havde trukket sine ben op under sig og sad og kiggede tavst ned i gulvet. "Jeg er ked af det men jeg er forelsket i Josephine, vi har ikke kendt hinanden så længe, men, hun er den jeg elsker, den pige jeg vil dele mit liv med, jeg ved det." sagde jeg stille og prøvede at få øjenkontakt med Kaja, hun kiggede stadig tavst ned i gulvet. Jeg sukkede jeg lukkede mine bukser og lagde mig ned i sengen igen og kørte mine hænder rundt i ansigtet. En skikelse rejste foran mig, Kaja. "Undskyld" sagde hun stille og kiggede ned på mig, "jeg vidste det ikke" sagde hun igen. Hun satte sig på senge kanten, hun havde stadig kun BH på. Jeg lagde min store hånd på hendes lille skulder.
Jeg trak lidt i hende, hun lagde sig ned ved siden af mig, jeg holdt hende ind til mig og hun lå med sit hoved på min skulder. "Du er en fantastisk pige, du skal nok finde en der elsker dig mindst lige så meget du elsker ham. Du kunne prøve Mathias, han har kigget efter dig i flere år, selv da vi var sammen. Han har aldrig sagt noget til mig om at han er vild med dig meeen.... det er da værd at prøve" sagde jeg og smilede. "Måske, han er sød, men jeg vil stadig have dig" sagde hun stille og snøftede, "jeg ved det, men mit hjerte tilhøre Josephine og Mathias's tilhøre dig, du skal bare tage imod det, tro mig han er fantastik fyr. Det lyder gay." fortalte jeg, en blid latter lød fra pigen ved min side. "Jeg tror jeg må hjem. Vi ses vel stadig på søndag kl. 13:00 ikke?" spurgte hun og satte sig op. Jeg nikkede kort. Hun rejste sig fra sengen og tog sin bluse på. Jeg rejste mig også og tog t-shirt på. Hun forsvandt ud i entré. Hun tog sin jakke sin jakke på, "vi ses" sagde hun. Hun åbnede døren og trådte hun, jeg gik hen og stod ved døren. Hun vendte sig om og kiggede mig øjnene, et hurtigt skridt tilbage og hun kyssede mig blidt på munden. Da hun kort efter trak sig smilede hun til mig og jeg smilede igen.
En bil kørte ind i indkørslen, mor steg ud "hej Kaja" sagde hun høfligt, Kaja vinkede og forsvandt ned af vejen. "Hej mor" sagde jeg kort og forsvandt ind af døren. Jeg gik ind på mit værelse og smed mig i sengen, kort efter hørte jeg hoveddøren smække.
Jeg er forelsket i Josephine, jeg kan ikke løbe fra det, det vil jeg heller ikke. Hun skal være min, jeg vil kæmpe for hende, Mathias skal kæmpe for Kaja, jeg ved han har noget for hende.
Jeg lukkede stille mine øjnene og øjeblikket efter sov jeg......
-----------------------------------------
Forfatter note:
Jaaaa! Tobias indrømmer det!!! Vi er kommet lidt tættere på hvad der skete til festen, gad vide hvordan Josephine har det. Tænk at Kaja stadig er forelsket i Tobias, wow. Stakkels Josephine og Tobias, en fysisk såret pige og en sysisk (staves) skadet fyr.
Læs med i morgen.
See u soon Buttlings!!
VOUS LISEZ
JuleHjerter ~ Tobias
Roman pour AdolescentsTobias, en 17 år gammel fyr der går i 1.g. En ny forelskelse opstår under ikke særlig gode forhold. Da den 16 årige smukke Josephine flytter fra U.S.A til danmark, tabte han kæben............. og bukserne, i en vild forelskelse. En akavet situation...