Hali mindenki! Lau vagyok, pontosabban Budai Laura. Fhu, hát hol is kezdjem. Már betöltöttem a 19. évemet, Eli osztálytársa vagyok. És, hogy hogy lehetünk egy iskolában, sőt osztálytársak is, amikor az én nevem totál magyar, ráadásul 1 évvel idősebb is vagyok? Nos, hát igazából a kor különbségről, annyi, hogy engem óvodában visszafogtak, mert nem voltam iskola érett. Az, hogy ugyanabba az iskolába járunk, az pedig úgy volt, miután ő a 8.osztályt már Sydneyben kezdte, én pedig a saját osztályunkban. Utána mikor lement a ballagás és az évzáró, akkor apu kapott egy jó állás lehetőséget (menedzser, vagy valami ilyesmi) és két hely közül választania kellett, hogy hova akar menni: New York vagy Sydney. Igazából a nyelv mindegy volt angol-angol, a hely viszont nem, és én már rég óta elszerettem volna menni (Elivel együtt) Sydneyben, de erre sajnos nem volt lehetőség, így most sikerült (persze az egész család döntött, nem csak én), ráadásul Eli is ott volt, szóval mehettem ugyanabba a suliba mint ő. Igaz ő matek-fizikára ment (még mindig nem értem, hogyan lehet egyszerre szeretni, és ráadásul kitűnő lenni belőle), én pedig biológia-kémia, mivel régóta pszichológus féle szeretnék lenni.
Ennek az elhatározásnak több oka is van. Egyik az, hogy általánosban volt egy srác, Máté (3 évvel idősebb), akiért Eli totál oda volt, igaz a gyerek olykor olyan jeleket küldött felé, hogy igen ez összejöhet, viszont közben „játszadozott" vele, és közölte vele a végén, hogy ez semmiképp sem működne, mivel neki az olyan lányokkal, mint ő, soha nem jönne össze. Ez őt teljesen megviselte, összetört és több mint 1 évbe került elfelejtenie a gyereket, bár olykor még most is vannak nagyon ritkán rémálmai, amikor újra, meg újra lejátszódnak a történtek. Én voltam az aki tanácsokkal látta el és segített neki, aki lelket öntött belé, és én voltam az egyetlen aki átlátott azon, hogy ő most az osztályban nevet és jó kedve van. Ekkor az egyik beszélgetésünkkor mondta, hogy lehetnék pszichológus. Ez nagyon megtetszett nekem, így most meg is szeretném valósítani.
A másik amikor a képbe jött gimibe Theo, Elinél akkor is én segítettem neki a „szívügyekben". Szerencsére ezt az iskola biztosítja, és nekem is 5 éves a gimi, mivel én vállaltam a 4. év után, hogy az 5.-et is megcsinálom, így már meg lesz minden és belevághatok a pszichológusi munkába, bár egyenlőre Elivel értek egyet, és így én se hiszem, hogy mindjárt neki állok dolgozni. Viszont én anyuékkal maradok.
Családnál, anyán, és apán kívül egy nővérem van Kate (igazából Kata, csak már megszokta, hogy mindenki Kate-nek szólítja, így már mi is) akit szeretek, bár már teljesen külön él, van egy 4 és fél éve működő párkapcsolata Joe-val, és egy jó fizető állása egy cégnél.
Egy barátom volt Tom, akivel békében váltunk el, de mivel neki más merre intéződtek a dolgai, és nem sok szabad ideje volt, így egy ideje, már nem tartjuk a kapcsolatot.
Mit mondhatnék még.....
Áh igen! Sok dologban hasonlítunk Elivel, viszont sok dologban ég és föld a kettőnk véleménye. Nagy különbség van például a zenei ízlések között, ő mindenfélét meghallgat, bár inkább a rock, punk-rock felé hajlik, míg én csak a pop zene, főleg Beyoncé, Austin Mahone, Jessie J, meg ilyenek. Jah és a pasik... neki legtöbbször a barna haj, zöld szem, olykor a szőke haj kék szem.... Nekem meg csak a barna vagy fekete haj és a barna szem! Így egy párszor leszoktunk szólni a másik ízlését, de mindegy...
Én szeretek bulizni, sokkal jobban mint Eli, ő nem annyira bevállalós alkohol terén, mint én.
Talán úgy ennyi lenne, amit most tudnék magamról mesélni!:)
__________________________________________________________________________
Haliho!
Itt is lenne a második bemutatkozás! Hogy tetszett?
Írjátok meg véleményeteket kommentben, ha gondoljátok! :)
Ezen kívül, ne felejtsétek az email címet, ha szükségetek van rá!
xxSimpleandComplicated
ESTÁS LEYENDO
This Simple and Complicated
FanficElizabeth White. Aki azt hiszi teljesen átlagos, pedig egyáltalán nem. Kiváló a reál tárgyakból és az utolsó éve a gimijében. Barátnőjével, Laurával már sok mindenen keresztül mentek, de még mindig legjobb barátnők, és imádják egymást. Eli egyik bar...