Salut, m-am plictisit de viata si mi-am reamintit ca as putea sa ma distrez putin cu continuarea povestii "Girl Love" asadar, revin cu noi forte, limbaj mult mai artistic (sper), timp (vine vacanta de Iarna), pauza asta a fost de aproape un an, dar nu asta conteaza.
-------------
-Poftim? Cine a putut face asa ceva?
-Aparent, din dovezile pe care le-am putut recupera de-alungul acestui an va putem spune ca un domn pe nume Kakashi Outo a deconectat aparatele. Teoria noastra este ca a intrat pe geamul din dreapta patului unde statea mama voastra. Geamul era crapat si a reusit sa intre, desi nu stim de ce a facut asa ceva.
-Stim noi, adica eu.
Ako si Riko se apropie de usa intreband ce se intampla. Erau speriate vazandu-l pe acel om costumat cu niste documente in mana. Credeau ca Keita a facut ceva ra. Keita s-a intors cu un gol in ochi si se uita intre cele doua surori. Cele Ako si Riko s-au inspaimantat.
-Ce s-a intamplat? a spus Ako
-Nimic, intorceti-va in camera, eu am ceva de discutat cu acest om.
Keita's POV:
Nu puteam sa cred ca dupa un an de recuparere in familia noastra a putut sa vina un asemena om si sa ne spuna acest detaliu, adica sa-mi spuna. Le-am zis fetelor sa se intoarca in camera, nu vreau sa le reamintesc o asa tragedie, desi sunt sigur ca inca se gandesc la mama, nu vreau sa le readuc sentimentul acela groaznic de tristete si gol in inima.
-Daca doresti, ai putea sa vi la sectie sa discutam mai liber, sunt convins ca surorile tale sunt chiar acum la usa si asculta ceea ce vorbim noi.
Imediat dupa ce omul acela si-a spus vorbele un zgomot s-a auzit din spatele lui Keita, unde era usa.
-S-a facut, ma duc sa-mi iau haina si o sa mergem.
-Bine.
Era ora 20:30. Acel om m-a luat in masina si am plecat spre sectie.
-Si cum te cheama?
-Kevin, King Kevin.
-Deci nu esti de pe aici.
Ma gandeam doar la mama, de ce a putut sa fac asa ceva? Acest om, om care ne-a frant inimile, a revenit din nou sa ne sfasie sentimentele cu ghearele lui de lup arogant. Nu credeam ca o sa mai aud de el. De ce ar face asa ceva, dupa atata timp de liniste? Mintea mea este un haos total, nu mai stiu ce sa cred, nu stiu ce le voi spune fetelor, dar sunt barbatul familiei. Pana sa imi fac ordine in cap am ajuns la destinatie. Mi-am luat inima in dinti, am inspirat o gura mare de aer si am iesit in masina. M-am uitat in spate, pentru orice eventualitate, era bezna, nu vedeam nimic decat o lampa singuratica care abia sclipea. Pe cercul slab de lumina de pe pamant s-a vazut o umbra fugind. Cred ca doar imi imaginez. Am intrat in camera in care avea acest om biroul.
-Deci, acum sa suntem singuri, putem sa discutam.
-Da, despre acest om, Kakashi Outo, cine este el?
-El a fost cel care ne-a intretinut dupa ce am crezut ca tata si mama noastra au murit. Nu ne-a intretinut intr-un apartament, avea o "locuinta" sub un pod si acolo ne-am adapostit. Eram foarte mici atunci, iar el obisnuia sa ne bata, dar nu orice bataie, ci una pana la carne. A fost groaznic.
-Si de ce nu a-ti fugit de el?
-Crezi ca nu am vrut sa fugim? Am vrut, dar nu puteam, pentru ca, constientizam ca el era singurul care ne putea tine in viata, singuri in aceasta lume am fi putut fi morti. Nu stiu de unde a aflat ca mama noastra este in viata.
-Dar pana la urma cum a-ti reusit sa scapati de el?
-A fost o zi foarte geroasa, Kakashi a inceput sa imi bata surorile iar eu le-am luat apararea sarind pe spatele lui si l-am lovit cu o sticla de bere pe care si-a cumparato din banii pe care noi trei ii faceam din cersit, desigur, el ne trimitea la cersit. A lesinat si le-am luat pe surorile mele fugind mancand pamantul. Stiam ca nu o sa avem nici-o sansa asa ca am cautat ajutor. Nimeni nu ne vroia la ei in casa, nu primeam mancare, apa, nimic. Am avut noroc cu un politist foarte politicos si ne-a dus la un orfelinat, acolo am crescut pana la varsta de 16 ani si am plecat impreuna cu surorile mele si mi-am luat o slujba. Asa am ajuns unde suntem.
-Impresionant.
-Desi nu stiu cum Kakashi Outo a descoperit ca mama noastra a fost in viata. Poate ca vrea sa ne ucida si pe noi. O, nu! Ako! Riko!
-Nu-ti fie teama, am lasat doi politisti sa patruleze pe holul unde se afla apartamentul vostru.
-Multumesc.
-Multumesc pentru informatii, daca vrei poti pleca.
-Bine, o sa plec.
-Daca vrei te pot duce cu masina pana la tine acasa.
-Nu, este in regula, o sa chem un Taxi.
CITEȘTI
Girl Love 2
RomancePovestea mamei celor trei frati, dar si povestea de dragoste dintre cele doua surori va continua aici.