Two Very Different Faces[Hypocrisy?] -2. díl

183 4 7
                                    

 Tahle část už bude dost úchylná.na přání mé nejlepší kamarádky Shawty, užijte si to =P 

„Tak co už nejsi tak odvážná..“  V tom neměl tak úplně pravdu, nikdy jsem nebyla odvážná. Jen jsem se konečně odvážila se mu vzepřít. Ale stejně…pořád jsem se bála.

„Vážně?! Si jen myslíš! Odvahu jsem neztratila, opravdu si myslíš, že mě vystrašily ty tvoje hračky?..Pff, tak to si dost naivní.“  Ano, uměla jsem dobře hrát. S ním jsem se to naučila rychle.  Od té doby co je…no takovýhle je lež můj denní chleba. Dřív jsem nedokázala lhát prakticky vůbec, byla jsem taková ta hodná holčička, co nikdy nic neprovedla a byla vždy poctivá. Dávno už taková nejsem.

„Uvidíme, co budeš říkat za chvilku.“  Přišel ke mně a chytl mě pas a chtěl mě hodit na postel, ale bohužel se netrefil, dopadla jsem na tvrdou zem (celkem to bolelo).

Přišel ke mně a bez jakýchkoliv omluv mě znovu chytl a hodil, tentokrát se naštěstí trefil.

Stoupl si těsně vedle postele a zadíval se na mě a pak přejel pohledem po těch svých „pomůckách“. Asi přemýšlel, co se mnou bude dělat. Mě osobně by to taky dost zajímalo.

Nahnul se nade mě a strhl ze mě všechno oblečení.

„Idiote! To tričko bylo moje nejoblíbenější!..“  Naschvál ho vzal a ještě jednou ho roztrhl. Tak to nemněl hošánek!

Povalila jsem ho pod sebe a začala jsem ho svlékat,když byl úplně nahý. Přejela jsem si ho pohledem. Změnil se vážně úplně ve všem.

Na nic jsem nečekala a začala jsem mu ho kouřit, když už to vypadalo, že se blíží k vrcholu, tak jsem přestala. Naštvaně zabručel a bouch pěstí o noční stolek. Ten ale musí být pořádně nadrženej, že ho to tak vytočilo. Pomsta je opravdu sladká.

„To si neudělala!“

„Ale jo! Udělala.“ Vysmívala jsem se mu přímo do obličeje a to ho naštvalo ještě víc.

Chytl mě ruce za zádama a svázal mi je, pak mi ještě svázal nohy, abych nemohla kopat.  Položil mě před postel, tak, abych klečela. Niall mi ho strčil až po kořen do pusy, (nechápu, jak se mi tam mohl vejít)  chytl mě za hlavu a začal si sám určovat tempo. Nakonec se mi udělal do pusy, chtěla jsem to vyplivnout, ale dal mi ruku před pusu, abych to nemohla udělat.

„Ani to nezkoušej!“ Tak co mi jsem mohla dělat..

„Hodná.“Pohladil mě po tváři a políbil.

„Tak co? Už budeš rozumnější a budeš spolupracovat?“

„Ani náhodou!“

„Špatná volba kočičko..“ Řekl a úchylácky se na mě podíval.

Vzal si mě do náruče a položil mě na postel.Rozvázal mi ruce i nohy ale vzápětí mi je zase přivázal, ale tentokrát k nohám postele. Hned jsem věděla, proč to udělal. Když jsem měla nohy u sebe, asi by si moc neužil.

Začal mě líbat na krku a pomalu postupoval níž. Chvilku si hrál s mýma prsama, okusoval mi bradavky, mačkal je a tak různě. Za chvilku ho to ale přestalo bavit. Od prsou mi zanechával mokrou cestičku až k pupíku. Zastavil se a podíval se na mě. Měla jsem hlavu co nejvíc zakloněnou a koukala jsem se do stropu.  Niall do mě najednou vrazil rovnou tři prsty a začal s nima rychle kmitat. Když přidal jazyk potichu jsem zavzdychala, už jsem se blížila k vrcholu ale Niall přestal. Vyndal ze mě prsty a někam odešel. Když se dlouho nevracel, začala jsem být nervózní.

„Niall! NIALL! To mě tady necháš jen tak ležet?! Jako vážně!!?“ Pořád nic.

Asi po pěti minutách vyšel z koupelny a byl už dokonce oblečený.

„Pa kotě.“

„Počkej, kam jdeš!?“

Uslyšela jsem, jak klaply dveře, tak to je v háji. Kdo ví, kdy se zase vrátí. Super už teď mi je zima. Sama se odsud nedostanu. Musím něco vymyslet. Přece tady nebudu ležet dokut se pan Horan neuráčí, že by se mohl vrátit domů. Notak! Mysli, mysli..mám to!

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 17, 2013 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Two Very Different Faces[Hypocrisy?] -2. dílKde žijí příběhy. Začni objevovat