Capitolul 6

934 27 0
                                    


Dimineata

Trrrrrr trrrrrrrr

- Alarmă tâmpită !

Am luat telefonul de pe noptieră și am închis alarma . M-am dus spre baie să îmi fac rutina , apoi m-am machiat , mi-am luat o rochie albă lungă până la genunchi , pantofi negri cu toc , plicul negru și părul l-am prins într-un coc . După ce am terminat de a mă aranja , am coborât jos unde mă aștepta tata îmbrăcat într-un costum negru , apoi am ieșit afară din casă și ne-am îndreptat spre mașină . După 10 minute de mers am ajuns în fața unei vile .

Am coborât jos din mașină și am bătut la ușă . Ne-a răspuns o femeie mai în vârstă și ne-a condus până în sufragerie unde ne așteptau Sofia și părinții ei .

- Bună ziua !

- Bună ziua !

- Alex , Kate ei sunt părinții mei , mama mea Cristina Taylor , tatăl meu Erik Taylor și fratele meu Mark Taylor care din păcate mai întârzie câteva minute .

Când am auzit ca fratele ei e Mark Taylor am înghețat , dar poate fi altul trebuie să întreb.

- Sofia fratele tău deține o firma în centrul Londrei ?

- Da și numai aceea , are peste tot prin lume . îmi spune ea

- Hai să ne așezăm la masă ! Alexia adune mâncarea !

Ne-am așezat la masă , iar tatăl meu și familia Sofiei discutau despre nuntă . Eu mă gândeam cum să fac sa nu se mai căsătorească tatăl meu . Eu îl iubesc pe tata și nu pot să îi zic să nu se mai căsătorească .
Dar sunt trezită de doua mâine ce se așează pe umerii mei , când am văzut cine este am înlemnit .

- Kate mă bucur să te revăd ! îmi spune el .

- Voi doi vă cunoașteți ? * întreabă tata *

Sper din tot sufletul să nu îi spună că sunt secretara lui . 

-Da ! Kate este secretara mea! îi spune el în timp ce se uită la mine .

- Kate de ce nu mi-ai zis până acum că fratele Sofiei este șeful tău ?

- Tată nici eu nu știam că Mark este fratele ei și mă scuzați .

M-am îndreptat spre ușă și am ieșit afară . Eram nervoasă cum să îmi zică tata că de ce nu i-am spus de Mark , nici eu nu știam că el este fratele Sofiei .

Deodată aud claxonul unei mașini care venea cu viteză spre mine și îmi dau seama că sunt pe trecerea de pietoni . Am inceput să alerg pe partea cealaltă a șoselei , am luat un taxiu și am plecat acasă .

Când am ajuns am intrat în cameră și m-am trântit în pat și am început să plâng .

- Nu mai suport o să plec la mătușa mea în Miami o săptămână .

.

.

.

.

.

Va urma

Bună ! Vă doresc o vacanță de iarnă frumoasă ! Dacă aveți păreri despre carte puteți să mi le adresați ! Sper să vă placă acest capitol 😘😘

Secretara lui Mark TaylorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum