Stála som tam 5 minút a pozerala sa na ten dom. "Madie čo robíš? Poď!" Zakričala na mňa Jess ako vchádzala do domu. Bežala som sa ňou keď mi zrazu nechtiac zavteli dbere pred nosom. Spadla som na zem. Zobudila som sa u nejakého chalana na rukách ako ma niesom hore po schodoch. Položil ma na postel a sadol si pri mňa. Zaspala som lebo na strašne bolel nos. Po 2 hodinách som sa zobudila. Bolo minuž lepšie lenže som v tej izbe bola už sama. Išla som dole po schodoch na tú párty. Nikde som nevedela nájsť Jess tak som jej zavolala. Samozrejme ho mala vypnutý. Po niekoľkých minútach hladania som ju našla ako sa oblizuje s Justinom! On ma podvádza?! S plačom som rýchlo bežala preč. Nevidela som na cestu kôli slzám. Ako som bežala tak mi zazvonil messenger.
Jonh: Ahoj princezná :*
Madie: Kto si?
Jonh: Tvôj princ :3:*
Zrazu na mňa niekto zakričal "Madieeee" otočila som sa. Bol to Adam. Bol opitý a ležal polonahý na trávniku. Ignorovala som ho. Išla som ďalej.
Madie: Kto si?
Jonh: Som 17 ročný chalan. Hrám futbal milujem oslavy a hrám na gitaru. Som uplne sexy a nikto mi nevie odolať. Mám blond vlasy a úžasné telo. Som dokonalý:33
Madie: A si egoista. ;)
Jonh: Prestaň! :(
Madie: Ako ma poznáš?
Jonh: Mám na to svojich ľudí :*
Madie: Ako ti môžem veriť že o mne vieš aspoň niečo?
Jonh: Miluješ rock.
Jonh: Bojíš sa tmy.
Madie: Nebojím len ju nemám rada!
Jonh: Cvičíš.
Madie: Stop!
Jonh: Prečo?
Madie: Lebo to znamená že ma sleduješ :(
Jonh: Vravel som ti že mám na to svojich ľúdí. :*
-----------------------------------------------------------
Takžé ďalšia časť :D Spravila som ju na rýchlo lebo teraz nemám moc času tam neviem kedy bude ďalšia. Možno zajtra ak sa mi to podarí. :D:) Bola by som rada za názory.Hii:))
KAMU SEDANG MEMBACA
Láska Cez Internet
AcakMadie je 16 ročné dievča. Rodičia sa jej rozišli keď mala 10. Žije s mamou a s jej starším bratom Maxom. Majú spolu veľmi dobrý vzťah. Madie chodí s chalanom s jej triedy-Justinom. Má pocit že ju podvádza. Nakoniec ju bude podvádzať s jej najlepšiu...